Ga naar inhoud


Welke IPTV ontvanger


KillerInstict

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij een IPTV ontvanger aanraden? Ben best nieuw wat betreft iptv ontvangers en weet niet goed waar ik op moet letten. prijzen zijn gaan tot wel 459 euro (!)

hoe weet ik nou welke iptv ontvaner goed is? Ik zie hier meerdere varianten ***link verwijderd***maar kan niet de juiste kiezen gr Jonathan

aangepast door ceesv
Link naar winkel verwijderd!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

  • 1 maand later...

Hangt er vanaf wat jouw eisen zijn.

De nVidia Shield wordt inderdaad vaak bejubeld en zit nog ver onder het bedrag dat jij als voorbeeld gaf.

 

Maar er zijn veel meer mogelijkheden.

Ik heb me laten leiden door https://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=252916 en draai nu LibreELEC op een Raspberry Pi 3B+ wat OK is voor het bekijken van Full HD video.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste vraag zou moeten zijn: heb je een bepaalde provider op het oog (die geeft dan wel de mogelijkheden van apparatuur aan) of zoek je zelf naar internet streams?

Ik zocht zelf in eerste instantie een mediaplayer voor mijn foto's en video's met in tweede instantie wellicht iptv streams. In dat verband kan een vpn ook belangrijk zijn. Omdat ik zo flexibel mogelijk wil zijn, en mij thuis voel met Windows heb ik gekozen voor een mini PC met Windows en Kodi (en vpn). In Duitsland gekocht (ik woon daar) in een Web-winkel. Het is een Intel NUC7PJYH geworden, door de shop kompleet samengesteld met geactiveerde Windows 10 voor 349 Euro. Het enige wat je dan nog moet kopen is een Kodi remote met airmouse (onder 20 Euro te krijgen) en eventueel een USB HDD voor data opslag.

Ik ben tevreden over het geheel, en voor zover ik de streamgegevens heb, draait iptv ook. Maar voor mij is het mediagedeelte het belangrijkst. Plezierig vind ik ook dat ik zaken op mijn desktop kan uitproberen, en daarna implementeren in de mini PC.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...