Ga naar inhoud


Help,zenderlijntje kwijt


sattos

Aanbevolen berichten

hallo,

 

ik heb  een bouquette toegevoegd aan mijn smart tv,in deze mapje bevonden zich tiental zenders.Een van die zenders heb ik toegevoegd aan mijn favorieten.Per ongeluk heb ik die mapje verwijderd waarin mijn favoriete zender in bevind.

 

 die  zender heb ik nog steeds onder het kopje favoriete staan,maar ik kan de regel die bij deze zender hoort niet lezen,want ik ben bang dat ik die kwijt raak,

 

hoe kom ik aan die regel?

 

ik gebruik smart iptv app

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 1-9-2019 om 19:51 zei Satneef:

Kan je tv wel met een .m3u8 omgaan?

Tientallen zenders zijn gecodeerd met m3u8.

 

Die zender heb ik zelf  onder het kopje favorieten geplaatst,maar het mapje of zenderlijst waarin deze zender zat,

 

hoe kom ik aan die m3u8 van die zender?Ik gebruik smart iptv

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien helpt het wanneer je met ons de naam van de zender deelt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik kan je niet helpen, misschien iemand anders?

 

Het is een zender die officieel alleen beschikbaar is via een abonnement van de provider.

De toegang zal niet publiek bekend zijn, en wanneer die dat wel zou worden, binnen de kortste keren weer veranderd worden.

Een grote kans dat diegenen die wel toegang hebben dat voor zichzelf houden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...