Ga naar inhoud


Multiboot op de Duo2


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Op mijn duo2 draai ik al een tijd OpenATV (sinds kort versie 6,3). Werkt perfect, maar ik krijg wegens een bug in de app Vu+Player op de AppleTV niet aan de praat.

Een vriend van me testte precies hetzelfde op een Duo2 met VTI11 en hier loopt de Vu+ player feilloos.

 

Mijn probleem met VTI is ooit geweest dat ik de VFD niet goed kreeg en dat VTI niet alle DVB-C kanalen van Telenet vond (jaren van VTI weg, dus geen idee hoever die problemen momenteel staan)

Voorlopig zijn die Telenet kanalen niet zo belangrijk, maar omdat openATV echt feilloos werkt op het sturen van die Apple app na wou ik proberen of ik naast OpenATV geen VTI kon draaien?

 

Kan dat en is het ergens beschreven hoe ik te werk moet gaan? Of is het gewoon makkelijker de volledige openATV te back-uppen en desgewenst de openATV terug flashen en back-up terugzetten?

 

tnx

Gert

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...