Ga naar inhoud


Vreemde berichten op smartphone


Aanbevolen berichten

Hello , reeds een ganse week wordt op de smartphone van mijn vrouw twee à driemaal per dag een bericht via sms een bericht van City Cards ontvangen. Met het bericht te verwijderen staat het niet meer in de lijst. Is wel héél vervelend . Bovendien hoe komt het dat enkel mijn vrouw hiervoor wordt lastig gevallen en op mijn smartphone niet ? Kan ik eventueel dit nummer blokkeren ?
Beiden hebben we een Sony Experia.

Hierbij een screenshot van dergelijke berichten :

2019_10_29_09.44.52.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Bel het nummer eens en vraag ze te stoppen met het sturen van die betrchtjes.

Iemand heeft een verkeerd telefoon nummer opgegeven voor transactie bevestigingen.

 

Wanneet ze zeggen je daarmee niet te kunnen helpen kan je vragen of ze dat geld dan ook naar jou willen overmaken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Crazy Sat:

Kan ik eventueel dit nummer blokkeren ?

altijd blokkeren

want het zijn allemaal "babbeltruuks"

heb je een fake sms (of email) doorsturen aan je telefoon provider (effe kijken op website abuse@providernaam, spoofing@providernaam, fishing@providernaam)

 

 

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het kan ook een telefoonlijn zijn waar je in de wacht gehouden wordt, maar ondertussen voor betaalt. (lokaal tarief)

Het zou dan een Belgisch nummer zijn.

 

Bel anders

Citi
Schiphol Boulevard 257
WTC Building-Tower D, Floor 8
1118BH Luchthaven Schiphol
The Netherlands

Phone: +31 20 651 4211(General Inquiries)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is zo , mijn vrouw heeft één maal gebeld naar dit nummer , alles wat je hoort is wat geluid op de achtergrond en er komt niemand aan de lijn. Na vijf seconden maar veilig de verbinding verbroken. En idd. enkele sms berichten vermelden niet alleen Roosendaal maar ook Schiphol. Ga morgen even naar de winkel van Orange om te laten blokkeren want het telefoonnummer blijft altijd hetzelfde.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zopas een nieuw sms ontvangen , pff.... nu uit Oman.

2019_10_29_19.48.46.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hah, dat is vast Dr Ijzerbout op doorreis naar Dubai :) :)

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...