Ga naar inhoud



Zorba

Aanbevolen berichten

Wat kan er fout zijn, ik heb openpli 7.1 geinstaleerd en cccam daar draaid alles normaal tot er plots een freeze komt en dat is de cccam met geen stokken te herstarten blijft zwart, schakel  ik mijn toestel uit en start hem na een paar uur op dat is er niets aan de hand wat gebeurt er feitelijk zou die box temperatuurproblemen hebben soms? is vervelend ,ik moet dan overschakelen naar oscam om naar mijn officiele kaarten te kunnen kijken, maar dan werkt mijn internsharen niet meer. Ik ben al dagen aan het klooien om mijn intern sharen aan de praat te krijgen op oscam maar niets lukt kan iemand mij helpen om eens haarfijn uit te leggen hoe dat in zijn werk gaat.  waar mijn kaarten in zitten heeft IP 192.168.2.106 die moet hij door lussen naar 192.168.2.105 en 192.168.2.107.

Wat moet ik juist invullen in oscam editor, Ik heb de handleiding van de transponder gedownload maar nog is het mij niet duidelijk.ik zou graag dit onder de knie krijgen 

Alvast bedankt voor de repliek.

 

Zorba

 

VUDUO4kSE- VU Duo²- X-trend 4000

Link naar reactie
Delen op andere sites


image.png.6c946e12cef98475a48ead72876f0540.png

wat moet ik invullen ? dit de kaartendrager  is het readers of users kan er iemand een v.b. toesturen aub  de twee andere boxen dream hd800se en xtrend 4000 draaien  op openpli 7.1 en cccam. er is geen cccamversie  vermeld in de info  

Zorba

 

VUDUO4kSE- VU Duo²- X-trend 4000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de ......106 moet je 2 users instellen met password en group1. bij Config CCCam poortnummer (bv. 12005) en serverip (192.168.2.106) invullen. In oscam.user komt dan bv.

[account]
user                          = hd800se
pwd                           = hd800se
group                         = 1

 

Op de hd800se zet je in etc\cccam.cfg c:192.168.2.106 12005 hd800se hd800se

 

Volgens mij moet het zo lukken. Wel het ip-adres van de 106 vastzetten, anders kunnen je users de box niet meer vinden als het ip-adres wijzigt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...