Ga naar inhoud


Terug naar vorige versie OpenAtv


daf_driver

Aanbevolen berichten

Hallo sat-vrienden,

het volgende waarbij ik nu even hulp voor nodig heb :

 

Ik heb de vorige versie (6.0) op HDD als Fullbackup gemaakt en het backuptool maakte ook een USB fullbackup. Deze is apart op de HDD gezet. 

Mijn upgrade naar OpenAtv 6.3. is deels geslaagd, dan wel mislukt. 

Ik wil nu terug naar 6.0. De backup USB-fullbackup heb ik uitgepakt naar USB-stick. Mijn gedachtegang is dus nu ook :

 

Spanning van de box halen, USB stick aan de voorzijde erin, en de spanning er weer op. In mijn beleveniswereld wordt de vorige versie weer terug gezet. Klopt deze aanname?

Als dit juist is dan kan ik ook later van de HDD de oude settings terugzetten via het menu.

 

Graag jullie medekennis met mij te delen

 

Groet

Daf_driver

 

VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0

 

Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als het een geslaagde full-backup is zou die aanname moeten kloppen. Wel zorgen dat de directory-structuur klopt..

vuplus/duo2/..... de bestanden uit je backup ...... 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je naar flash online gaat en je klikt het aan dan komt de fullbackup  of meerdere fullbackups  als eerste regel op het scherm te staan. Dan volgen de images 6.4 enz. Je klikt de fullbackup die je nodig hebt aan dan gaat verder alles vanzelf. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mimisiku zei:

Als het een geslaagde full-backup is zou die aanname moeten kloppen. Wel zorgen dat de directory-structuur klopt..

vuplus/duo2/..... de bestanden uit je backup ...... 

In dit geval is de structuur dan /vuplus/solo4k......installatie meuk

 

46 minuten geleden, maja zei:

Als je naar flash online gaat en je klikt het aan dan komt de fullbackup  of meerdere fullbackups  als eerste regel op het scherm te staan. Dan volgen de images 6.4 enz. Je klikt de fullbackup die je nodig hebt aan dan gaat verder alles vanzelf. Succes!

Wederom mijn dank

VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0

 

Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, 6.3 is nu geinstalleerd. Bij de install van softcam-feed-universal_6.plus_all.ipk heb ik nog wat vragen:

 

In de handleiding staat dat /var/keys niet meer ondersteund wordt en dat de config-files tbv oscam naar  /etc/tuxbox/config/  moeten

Ook in de handleiding staat een plaatje met de mppen, en daar gaat dus de vraag over

 

structuur: etc/tuxbox/config/oscam-emu  Moet nu de osacm.emu file naar de etc/config/oscam-emu en de overige oscam configs naar etc/tuxbox/config ??

 

Beetje verwarrend.  Kan een van jullie een screenprintje maken en deze hier posten hoe het bij jullie eruit ziet?

 

Groet

Daf_driver

VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0

 

Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt de emu versie gedownload, als je de stable of trunk download, maar ie daar ook weer aparte directory's voor

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, alias haha zei:

Je hebt de emu versie gedownload, als je de stable of trunk download, maar ie daar ook weer aparte directory's voor

Heb nog geen Oscam gedowned. Wil wten waar wat hoort in dite geval VOOR ik een oscam-versie download.

In oscam.emu staat wat er gestart moet worden uit welke directory en waar de config  files vandaan gehaald moeten worden.

VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0

 

Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt toch ook gewoon wat proberen, dat moeten wij ook, als het werkt heb je geluk, werkt het niet probeer je wat anders

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo daar,

 

heb inmiddels een goede versie en ook nog de laatste (11572) ook. Was wel een gebed zonder end. Maar goed, het werkt onder 6.0 en ongetwijfeld onder 6.3 ook. A.s. dinsdag ga ik over

aangepast door daf_driver

VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0

 

Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...