Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
sattv4iedereen

beveiligde m2 ssd schijf verloren? paswoord in ouder laptop nu hergebruik.

Aanbevolen berichten

hi,

ik heb hier een ssd gekregen van het type m2 gekregen.

Toen die uit de laptop kwam, zat er een hdd paswoord op.

Nu wil ik deze hdd gebruiken in een Akasa AK-ENU3M2-BK behuizing.

ik zie de grootte staan, maar helaas , ik krijg een I/0 error.

bepaalden zeggen dat een hdd die uit een laptop komt met hdd paswoord voor de vuilbak is, die dat waardeloos is.

klopt dit, of zijn het verkoop trucs?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door kkkkk
      Ik wil graag een backup maken van mijn data op een andere locatie waar een DS218 hangt , Cobian werkte goed met mijn oude Medion nas , maar met synology kreeg ik hem niet aan de praat , want als de ftp instelling invul en test ik de instelling , kreeg ik fout melding # socket error # 10060 .
      Ervaringen of een oplossing ????????????
    • Door brinkie
      Ik heb een logitech cordless rumblepad 2 controler.
      En wil deze gebruiken in windows 10.
      Heb overal gezocht naar software, maar nog niets kunnen vinden.
      Wie kan mij verder helpen?

• Door Sverige
      Gisteren kreeg ik van een ex collega een vraag over een keyboard van een laptop.
      Hij kocht een gebruikte laptop (HP Pavillion) via een website voor 2e hands artikels... De laptop was zonder besturingssysteem, en hij heeft er zelf windows 8 op gezet, omdat hij daarvan nog een legale versie had liggen...  Het is dan de bedoeling om dit te gaan upgraden naar windows 10...
      Maar dat is niet het probleem...  het gaat om het "vreemde" toetsenbord wat in de laptop zit ingebouwd... Hij stuurde me een foto, of ik dit herkende, maar het is dus wel gewoon een QWERTY, maar er staan ook franse karakters op, en ontypisch voor qwerty zijn de cijfertoetsen met de "shift" toets te benaderen ipv gewoon, zonder shift.
      Het probleem is dus om de correcte keyboard layout te selecteren... 
      Ik heb al via de website van HP geprobeerd om een onderdelenlijst te krijgen via het serial number... maar dan krijg je alleen het type, en de 'populaire naam' van de laptop, met de melding dat er momenteel geen verdere gegevens beschikbaar zijn... Dat schiet dus ook niet op.
      Misschien kan iemand me helpen dit probleem op te lossen... de foto die ik kreeg is niet helemaal duidelijk, maar voldoet wel denk ik.
      Alvast bedankt voor de reacties.

• Door jepe
      Als ik mijn desktop computer uitzet, blijven bv nog de usb poorten stroom af te geven. Er is dus nog stroomverbruik.
      Is het ok om de computer helemaal van de stroom te halen als je deze aantal dagen niet gebruikt, of is dat slecht voor de hardware?
    • Door Tonskidutch
      Hoi ik kom er niet uit !
      bij de DNS en SMTP gegevens van Ziggo staan de gegevens maar de QNAP verrekt het om middels de nieuwe gegevens voor uitgaande mail een email aan mijn eigen adres te sturen.
      iemand die ook QNAP en Ziggo heeft ???

thank yoe
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid