Ga naar inhoud


VU+ Uno 4K SE aansluiten op audio versterker


Martin1946

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Koop een HDMI kabel en sluit die aan op de audio en satelliet receiver.

Sluit je tv daarna aan op de Marantz voor beeld, het geluid komt dan van je Marantz en de daarop aangesloten boxen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok bedankt dat is niet zoals ik dat gedacht had want ik wil niet het beeld via de Marantz .

Ik wil namelijk de muziek van 192 via de Marantz laten lopen en niet het beeld . Mijn boxen staan  namelijk  niet goed opgesteld ten opzichte van de tv dus dat is  niet zo prettig tv kijken als het geluid uit een andere richting komt.

Op mijn  Solo 2 zaten analoge aansluitingen ik vind het jammer dat die niet op de VU+ uno zitten

 groetjes

Martin  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan zet je voor tv beeld het geluid van de tv aan.

Wanneer je de juiste aansluitingen gebruikt, staat er ook geluid op de hdmi kabel naar de tv.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan gebruik je een optische kabel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...