Ga naar inhoud


Skin vali HD Nano veranderen Vti


blitz10

Aanbevolen berichten

Kan ik in een skin=> Vali HD Nano iets veranderen.

 

ik wil namelijk in mijn zenderlijst iets veranderen.

achter iedere zender staat wat er op dat moment wordt uitgezonden.kan ik dit gedeelte van kleur of van tekstgrote of  …….veranderen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een en ander kun je veranderen in de skin.xml....... waarvoor je wel een beetje kennis moet hebben van het skinnen, of je moet exact de juiste regel betreffende het onderdeel moet weten welke in kleur veranderd moet worden. Ik kan het niet, maar dat kun je wel navragen bij de maker van de skin op het desbetreffende forum waar hij support geeft.

voorbeeld iFlatFHD

    <!-- Kanalliste / EPG vert. -->
    <color name="chs_advertise" value="#00FF6F00" />                    <!-- Werbeerkennung -->
    <color name="chs_bg_sel" value="selectionbarbackground" />          <!-- Kanalname Hintergrund  -->
    <color name="chs_fg_sel" value="selectionbarforeground" />          <!-- Kanalname, Nummer gewählt -->
    <color name="chs_desc" value="yellow" />                            <!-- Beschreibung -->
    <color name="chs_desc_sel" value="selectionbarforeground" />        <!-- Beschreibung gewählt -->
    <color name="chs_progress" value="yellow" />                        <!-- Progress bar -->
    <color name="chs_progress_sel" value="yellow" />                    <!-- Progress bar gewählt -->
    <color name="chs_progressbd" value="foreground" />                  <!-- Progress bar border -->
    <color name="chs_progressbd_sel" value="foreground3" />             <!-- Progress bar border gewählt -->
    <color name="chs_record" value="red" />                             <!-- Aufnahme -->
    <color name="chs_notavail" value="accent1" />                       <!-- Belegte Tuner -->    
    <color name="chs_prime" value="green" />                       			<!-- Prime-Time im vert. EPG -->    

 

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...