Ga naar inhoud


Zenderwijzigingen


de vrije fries

Aanbevolen berichten


Ieder het zijne/hare... Ik ben er te oud voor... Takkeherrie in mijn oren...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Mimisiku zei:

Ieder het zijne/hare... Ik ben er te oud voor... Takkeherrie in mijn oren...

 

inderdaad, gelukkig mag een ieder zijn eigen smaak hebben.

 

de meeste engelstalige muziek na 1990 is in mijn oren Takkeherrie zonder enige melodie .

geef mij maar ABBA , BZN  e.d.

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Het lijkt of ik elke maandagavond wacht op Silent Witness op BBC Entertainment. Nu zit die bij TVV. Met ondertiteling is dat rustiger kijken dan op BBC. Je verstaat een zin niet en dan geraak je volledig achter .

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

hoi,

 

SBS Belgium heeft haar Vlaamse commerciële televisiezenders sinds vandag een nieuwe naam gegeven: Play4, Play5 en Play6.

 Daarnaast wordt er vanaf 2 april een nieuwe televisiezender geïntroduceerd: Play7.

 

afwachten wanneer ze in de lijsten de namen gaan veranderen , als het net zolang als bij ketnet duurde kunnen we lang wachten (jaren)

 

https://www.sbsbelgium.be/nieuws/meer-dan-30-vlaamse-gezichten-op-play4play5play6-goplaybe-binnenkort-play7

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatstleden de zendernummering proberen terug te krijgen in 'n nieuwere Telenet reciever, dit zapt gemakkelijker. Met die nieuwe benamingen VTM...weet ik niet meer wie wie is of was.

Met nog eens een nieuwe benaming 'Play...'? Vermoedelijk is dat meer zoals de winkel opnieuw inrichten. Een commerciele stap.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrijdag nog een nieuwsbrief van TV Vlaanderen gekregen en je zou toch denken dat men daarin aankondigt dat de nieuwe zender VIXEN vanaf 1 februari erbij komt.

Maar neen, er wordt geen woord over gerept... Dus ofwel is de nieuwsbrief waardeloos ofwel krijgen we de zender alsnog niet bij TVV.

Of zou er een andere X-zender sneuvelen en VIXEN gewoon de plaats innemen van bijv. Leo TV?

In het artikel van Totaal TV worden eveneens de zenders Dorcel TV en Dorcel XXX vernoemd.

Daarom denk ik dat er effectief gewoon 3 X-zenders zonder teveel tamtam zullen veranderd worden en we in feite geen extra zenders bij krijgen.

Anders zou je toch uitpakken met zo'n uitbreiding in een nieuwsbrief enkele dagen voor 1 februari?

 

bron: totaaltv.

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, met mijn leeftijd zijn die roze-genre kanalen niet meer interessant.....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas maar waar, het is dus géén uitbreiding maar een zenderwissel (de X-zenders)... De nieuwe zenderlijst is op de website al beschikbaar.

Titel in Totaal TV en communicatie TVV was dus weeral te optimistisch (uibreiding, jaja...). 

Enne, waar blijft Podium 19? Kunnen ze toch via hun Live-toestanden aanbieden? Dat ze voor een tijdelijke zender geen sat-capaciteit gebruiken kan ik nog snappen maar niet dat ze het niet aanbieden via hun apps. 

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook via sat zijn de wijzigingen nu doorgevoerd.  Twee XX-zenders zijn verwijderd uit de zenderlijst en via sat is Vixen HD toegevoegd.  Dorcel-tv en Dorcel XX zitten ook in de zenderlijst, maar gaan niet open met een M7sat801.  Blijkbaar enkel mogelijk met ingebouwde smartcard en niet met losse smartcard.  Geen idee of de nieuwe zenders nog en wanneer worden toegevoegd in de live-tv.

 

aangepast door PLsat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarjuist nieuwe zenderlijst ingeladen van TVV en inderdaad, die 2 van Dorcel gaan hier ook niet open met losse kaart.

Of beginnen die op een later uur?

aangepast door Wimo01
Bijvoeging tekst
  • Like 1

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...