Ga naar inhoud


Zenderwijzigingen


de vrije fries

Aanbevolen berichten

 per 1 juni verdwijnen de zenders van Discovery uit ons zenderpakket. Dit betekent dat de zenders Discovery Channel, Discovery HD Showcase, Animal Planet, Eurosport 1 en 2, Investigation Discovery en TLC dan niet meer beschikbaar zullen zijn.

 als vervanging van de Discovery-zenders:

 

basic+:

BBC First HD

 

Basic Light:

BBC Entertainment

Fightbox

 

Basic:

Ment

 

Verder is Insight HD  voor alle klanten ook met Nagra smartcard beschikbaar.

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites


Daar waar de Canal Digitaal abonnees persoonlijk worden benaderd moeten de TV Vlaanderen hun informatie via de media vernemen.

Het is maar goed dat de Olympische Spelen en de Italiaanse koersen zijn uitgesteld anders waren veel kijkers erg verdrietig geworden. Nu hebben ze een jaar de tijd om over te stappen op wat beters.

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog even afwachten.

Dit aankondigen van verwijderen is deel van de onderhandelingen.  Het is niet uitgesloten dat op de laatste minuut toch nog een overeenkomst bereikt word.

 

En anders is het pech gehad.

We zullen wel op een andere manier naar sport kijken.  Of een alternatief te vinden.

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien dit zou kloppen, dan is het finaal gedaan met TVV voor mij, intussen aantal vrienden geïnformeerd met zelfde reactie.

Heb TVV onmiddellijk een zogezegde "mail" gestuurd, wat ze een mail noemen maar er geen is, want eens je geschreven bericht verstuurd, vind je er nooit nog iets van terug. Tenzij je de tekst hebt gekopieerd en opgeslagen hebt natuurlijk. Ik heb ze van de opzeg verwittigd indien ze het aandurven om alle Discovery's te dumpen.

greetz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen heb ik een mail gekregen met het goede nieuws dat er nieuwe zenders bijkomen.

Terloops wordt er ook gemeld dat er gaan verdwijnen.

 

Drie jaar terug hebben ze nog eens gemeld dat de Discovery zenders gingen verdwijnen en uiteindelijk hebben ze toch een overeenkomst gesloten.

 

Een paar maanden later melde Telenet dat ze de Discovery zenders niet langer konden doorgeven omdat ze geen overeenkomst konden vinden.

Daar zijn ze er ook uitgeraakt.

 

Of dat deze keer ook gaat lukken is nog maar de vraag.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb liever dat TVV hard onderhandeld dan dat er weer een zoveelste prijsverhoging komt.

Wel moeten ze iets in de plaats geven als Discovery voor goed verdwijnt...ik denk bv. aan een betere kwaliteit voor bv. ElevenSports (en toevoegen van Eleven Sports 3 op de satelliet), het toevoegen van bv. de Waalse zenders aan het basispakket ipv Basic+, etc.

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-5-2020 om 16:31, Kabeltje87 zei:

Toch nog even afwachten.

Dit aankondigen van verwijderen is deel van de onderhandelingen.  Het is niet uitgesloten dat op de laatste minuut toch nog een overeenkomst bereikt word.

 

Ik heb in die jaren als TVV klant al veel zenderwijzigingen weten aankondigen. Ik herinner me geen enkele wijziging die binnen een redelijke tijd (en niet bijna een jaar nadien) werd herroepen. Weg is weg, tot nu toe altijd al.

 

De sportzenders  : vind ik niet erg.
Discovery : tja .. daar heb ik nou net een abonnement voor genomen. Die tegenslag is mij te groot om nog TVV klant te blijven.

5 zenders vervangen door Ment of Fightbox... pfffffff...   Je moet maar durven iemand 20 euro af te nemen en er 1 euro voor in de plaats geven.

Ze zijn voor mijn part al jaren slecht bezig bij TVV en het zal nooit meer schitterend worden.
Alleen de prijs is nog redelijk ok. Het aanbod niet meer.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het grootste probleem blijft (indien dit daadwerkelijk doorgaat) dat er niets gelijkwaardig voor terug komt. BBC Entertainment/First/Fightbox biedt geen content á la Discovery. Het zijn wanhopige plaatsvullers om het (eventueel) wegvallen van de 7 zenders te verdoezelen. Deels komen de kanalen uit de M7 SkyLink-stal wat ze dus niks extra kost. Dat trucje hebben ze al eerder toegepadt met Docubox, FilmEurope en Up!. Waarschijnlijk om hun abogeld niet te hoeven verlagen wat met 7 zenders onvermijdelijk zou worden. Daarbij geteld dat mensen hun pakket zouden opzeggen of verlagen, wat óók weer geld scheelt....

 

In Nederland hebben we een schoon gezegde:

 

Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 6 maanden  kan je telecom contracten op elk moment opzeggen (redelijke termijn zegt de wet, dus neem hoogstens 2-3 werkdagen)

 

Ik vind ook dat als er geen deftig alternatief komt TVV tenminste over een prijsreductie zou kunnen nadenken.

Ik zal voorlopig klant blijven, maar dit is enkel omdat een losse Seca3 smartcard zo handig is om overal in huis TV te hebben...

aangepast door Clemens-vuplus

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv

Tv Vlaanderen opgezegd na 14 jaar klant te zijn geweest! Ik kijk nu al een tijdje verder via Canal Digitaal. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ons toch allemaal een mail sturen, mensen met canaal digitaal naar canaal digitaal en mensen van tvvlaanderen naar tvvlaanderen, dat verhoogt tenminste de druk.

Ik heb hen al gebeld en hen verwittigt, nog twee vrienden hebben dat ook al gedaan.

Ik stop er wel degelijk mee en verkoop mijn smardcard en ultimo als die zenders er uit gaan. Het is speciaal daarvoor dat ik het + pakket gekozen heb.

geholpen worden is leuk, iemand anders kunnen helpen leuker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En wat doe je wanneer Canaldigitaal toegeeft aan Discovery en Co en het abonnement met zeg maar 3 Euro per maand verhoogd wordt?

Wat denk je wat mensen doen die niets met die zenders hebben en opzeggen vanwege die 3 Euro verhoging?

 

Laat Canaldigitaal stand houden, het zijn onze centen.

 

Discovery heeft dan de keuze tussen de huidige inkomsten of geen inkomsten.

 

Maat zo heeft ieder zijn gedachten over dit onderwerp.

(Voor de goede orde, ik zou de zenders missen, maar wil niet toegeven aan de chantage en koppelverkoop van deze zenders)

  • Like 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Discovery zenders wat stellen die nog voor, herhaling op herhaling, om per aflevering 4 keer dezelfde afgezaagde, langdradige aankondigingen er tussen te gooien, waarvan sommige 8 minuten lang. Naar dit soort zenders valt vrijwel niet meer te kijken, menig provider zou hier al lang geen cent meer aan uitgeven, het is niks minder dan bedrog en oplichting.

Maar ze hebben nu eenmaal Eurosport als troefkaart.

  • Like 2

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...