Ga naar inhoud


Ik zoek een satfinder of goedkope satellietontvanger die beep beep beep zegt , ipv beeeeeep


cookie monster
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Je kan ook een lan over lichtnet adapter gebruiken.

Bijvoorbeeld een Fritz! Powerline.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De 500Mbit (2stuks) van AVM kost nog net geen 100€. Maar de Lan kabel van zo'n 20 meter kost maar 5,50€.

Ik heb ook gewoon door de muur geboord net boven de plint, met de juiste diameter boor (wegens de stekker afmetingen) daar gaat nadien aan weerszijde een propje acrylaatkit in en een likje acrylaat verf over. Merkt niemand. (huurobject)

IMG_20200615_090036.jpg

aangepast door Tonskidutch
quick and dirty

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk vind ik een kale kabel door de muur 'prikken' ontzettend lelijk en eigenlijk onporofessioneel. Bij mij is het een duims pijp onder de vloer door de kruipruimte.

Boven gewoon door een holle plint de kabel getrokken.. Makkelijker met onderhoud en net boven de plint dan een montagedoos...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tonskidutch zei:

Merkt niemand. (huurobject)

Natuurlijk, omdat het van een ander is mag het gesloopt worden..🙄 Vogelwijk mentaliteit.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Tonskidutch zei:

 

IMG_20200615_090036.jpg

Net boven de plint zegt ie dan :) Man je kan er zowat een plafonière aan ophangen :) 

Waarom niet gewoon door de muur midden achter de plint? Montagedoos erover heen en klaar...

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, ceesv zei:

Je kan ook een lan over lichtnet adapter gebruiken.

Bijvoorbeeld een Fritz! Powerline.

Mercikes , daar had ik niet meer aangedacht !! Ik heb daarnet mijn dozen eens uitgepluisd :)

Ik moet enkel nog goegelen op de software , want de CD-rom heb ik vermoedelijk niet meer :(

WP_20200615_22_44_22_Pro.jpg

13 uren geleden, Tonskidutch zei:

ik schreef quick and dirty... :grin:

de onderburen zou het iets kunnen storen als ik gaten in de vloer boor

think_002.gif

Mijn kot staat vol met gaten , net een schiettent :D

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tonskidutch zei:

oh, handig met twee topics en de vraag over de configuratie.

heb net geantwoord in je ander topic.

Net gezien , ik ga verder in dat andere draadje , mercikes :)

https://www.sat4all.com/forums/topic/365078-edision-os-mio-4k-uhd/?do=findComment&comment=2593973

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-6-2020 om 13:35, drz zei:

Natuurlijk, omdat het van een ander is mag het gesloopt worden..🙄 Vogelwijk mentaliteit.

 

Als het een (a)sociale woningcorporatie is die slechts 300 miljoen euro te kort komt en geen onderhoud doet dan alleen waarvoor ze aansprakelijk kunnen worden gesteld i.v.m. hun verzekering die het anders niet meer dekt, maar wel de huur extra ophoogt, dan heb ik er ook maling aan.

 

Nee, het is geen Vestia, er zijn er met veel minder woningen en zwaar achterstalling onderhoud waardoor ze bij het minste geringste omvallen. 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

..tja, dan nog is het slopen van andermans goederen simpelweg niet netjes.

Ik begrijp best dat mensen boos zijn op een woningcorporatie, of misschien boos op de directeur/bestuurder/etc zelf, maar dan nog.

 

Halverwege een muur een gat boren is gewoon asociaal en die schade mag wat mij betreft op de huurder verhaald worden.

Je bent toch geen bruinhemd uit de vogelbuurt van Amsterdam?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ilseonline zei:

Als het een (a)sociale woningcorporatie is die slechts 300 miljoen euro te kort komt en geen onderhoud doet dan alleen waarvoor ze aansprakelijk kunnen worden gesteld i.v.m. hun verzekering die het anders niet meer dekt, maar wel de huur extra ophoogt, dan heb ik er ook maling aan.

 

En wat voor mensen wonen meestal in een (a)sociale huur woning? 

 

2 uren geleden, drz zei:

Je bent toch geen bruinhemd uit de vogelbuurt van Amsterdam?

 

Het kan ook een bruinhemd zijn in Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Amersfoort, Den Bosch, Maastricht en niet allen uit Amsterdam. 

aangepast door Ventura
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Ventura zei:

Het kan ook een bruinhemd zijn in Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Amersfoort, Den Bosch en niet allen uit Amsterdam. 

Ik doelde op een specifiek iemand. ;)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Ventura zei:

En wat voor mensen wonen meestal in een (a)sociale huur woning? 

 

Toen ik hier kwam wonen was het een keurige portiek, na gelang de rest van de buren wegens ouderdom op één na verhuisde, ging het al achteruit, na mijn bovenbuurman een jaar geleden verhuisd is wegens dat de woning verslechterde, is daar een Tolkie bemiddeld.

 

Ik ben zoekende naar een andere woning, ik sta regelmatig boven aan de wachtlijst, echter heb ik nog niet een woning naar mijn zin kunnen vinden.

 

Ja, één keer wilde ik er heel graag voor gaan, helaas zaten er 4 gegadigden voor mij van de ruim 825. Binnen 12 uur stonden er nog 3 voor mij, na lang wachten en navragen, bleek de eerste op de lijst de woning toch genomen te hebben.

 

Ik heb een lange wachttijd opgebouwd, die ga ik niet zomaar over de balk gooien, echter worden de wensen dan ook groter. Het is niet eens een grote stad, maar één van de dorpskernen van de gemeente waar ik woon. 16 jaar + 3 jaar correctie is 19 jaar wachttijd voor de gemeente waar ik woon, voor de rest van de regio heb ik 16 jaar wachttijd staan, bijvoorbeeld in Haarlem.

 

Daarnaast sta ik in Amsterdam ingeschreven, voor het geval er als ik de AOW gerechtigde leeftijd behaal en er niets meer te doen zou zijn in de omgeving, ook qua winkels, echter duurt dat nog zeker meer dan 20 jaar, maar in 20 jaar kan er veel veranderen, dus een stukje veiligheid voor het geval dat.

 

Nu weer ontopic, de beepjes voor de satelliet!

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...