Ga naar inhoud


Myzen canaldigitaal


satfanatic

Aanbevolen berichten

46 minuten geleden, ceesv zei:

Op mijn LG tv heb ik de Canaldigitaal app geïnstalleerd, als backup voor slecht weer uitval.

 

Niet dat ik er naar zal kijken, maar de zender van de maand is op die manier wel te zien.

En er zijn er steeds meer en meer, ook zo Eleven Sport bij TVV , 2 via satelliet en 2 via IPTV.

Link naar reactie
Delen op andere sites


15 uren geleden, wanderer zei:

 

 

Goed nieuws voor alle Film1-liefhebbers! Van donderdag 17 t/m zondag 20 september gaan wij alle vier kanalen van Film1 (Premiere HD, Acton HD, Family HD en Drama HD) voor iedereen openzetten! Tijdens dit weekend kijk je onder andere naar The Brave, Acceptable Loss en Shoplifters. In ons blogartikel lees je alle highlights van Film1 in september.

 

en waar vind ik film1 Action HD, Film1 Family HD en Film1 Drama HD ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de enige film op Film1 is Alvin en de Chipmunks... Keer op keer op keer op keer .....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zenders via IPTV is knudde.

Ik heb problemen om die betrouwbaar te streamen. Ik woon niet een prime gebied met internet nl.

Dat ze hier ook eens rekening mee houden.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-9-2020 om 09:48, Jean-Claude zei:

en waar vind ik film1 Action HD, Film1 Family HD en Film1 Drama HD ?

 

Psies en die actie geldt dus blijkbaar niet voor de satelliet kijkers.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind de beeldkwaliteit bar slecht via de app van canal digitaal op mijn oled lg tv kijk liever via de satelliet

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu een redelijk beeld via de APP op mijn Samsung. Gebruik een Chromecast daar lijkt de stream beter te zijn dan de Samsung CD app. Daarnaast moet je met beeldverbeteraars aan de slag omdat de beeld frequentie van de streams laag is. Valt vooral op bij LIVE uitzendingen. Blijf ook liever SAT kijken dan app is alleen handig als het erg slecht weer is of iets vergeten op te nemen en terug te kijken. 

Wel benieuwd of Film1 op de sat of op de app open gaat regelmatig dat een zender van de maand bij mij niet opengaat op de app. En vaak zijn het IP zenders ipv sat zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...