Ga naar inhoud


F1 komend weekeinde in Rusland


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

14 uren geleden, Sprietje zei:

Het is geen prestatie om met een auto die een stuk sneller is dan de concurrentie bijna altijd te winnen.

 

Ehh...Sprietje..het is de bedoeling in de Formule1 dat, om te winnen, je wagen sneller is dan de concurrentie.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Ehh...Sprietje..het is de bedoeling in de Formule1 dat, om te winnen, je wagen sneller is dan de concurrentie.

 

Klopt, maar dan moet je in dat geval niet de coureur bejubelen maar de bouwer van de auto.

Zou het uitsluitend om de coureur gaan dan moet je iedereen in een zelfde auto met dezelfde prestaties gaan zetten.

Natuurlijk speelt de coureur ook een belangrijke rol in het al dan niet winnen van een race, maar zou die zelfde coureur dezelfde resultaten behalen als hij morgen in een Ferrari zou moeten stappen?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, moonchild zei:

Ze kunnen de F1 god toch niet verplichten om op dezelfde plek als het normale plebs zijn proefstarts te maken. Voor Lewis moeten speciale regels gelden, gezien zijn status.

Op de vraag van Louis over de radio , mag ik het daar doen , antwoorde het team , dat is goed .

lijkt me dus niet zijn fout

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bono wist toen niet waar Lewis was, enzeker niet dat hij haast het circuit was opgereden :D En Lewis moet toch ook zelf weten wat hij doet.

 

Alle 19 andere coureurs hadden wel begrepen waar de aangewezen plek voor proefstarts was. Ze hadden waarshijnlijk ook de moeite genomen om op de pre-race meeting aanwezig te zijn. En ja, op de aangewezen lag er ook veel rubber.

 

Lewis denkt nu dat er een omplot tegen hem bezig is. Ik hoop dat hij geestelijk gezond blijft.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zoals gisteren door de RTL moderatoren aangegeven, Mr. H laat zich waarnemen bij de briefings.

Alle andere coureurs komen wel naar die briefings.

 

En degene in de wagen, achter het stuur dient de regels te kennen, zeker waar het om veiligheid gaat.

 

Over de radio vroeg hij ook nog waarom hij bij de pitstop de strafseconden moest uitzitten, en waarom ze aan het einde van de race niet bij zijn tijd geteld kon krijgen.

Het antwoord: zo zijn de regels.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hij wiens naam niet genoemd mag worden.

(Hamilton)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hoor ik daar vrouwen?😁

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...