Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 in Turkije


Sprietje

Aanbevolen berichten

Op 13-11-2020 om 10:28, Drs. IJzerbout zei:

Een onzinnig statement...

 

Dat interview was dus zo gek nog niet.

Dus Max gewoon in een Mercedes zetten en Hamilton valt door de mand als beste coureur.

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


7 uren geleden, ceesv zei:

Verstappen, de regengod, onttroond door Stroll

 

RTL, Christian Danner.

Verstappen, de regengod, onttroond door Stroll de Canadees in het roze wagentje

 

RTL, Christian Danner.

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, gerrit B zei:

 

Dat interview was dus zo gek nog niet.

Dus Max gewoon in een Mercedes zetten en Hamilton valt door de mand als beste coureur.

 

Een Formule 1 wereldtitel haal je pas als alles klopt.

De leiding van het team, het team, het teamwerk, de techniek, de motorfabrikant, de auto, de taktiek en banden strategie, de coureur. Het is een compleet pakket.

Het is een harmonisch raderwerk en dat hebben Mercedes en Hamilton goed begrepen.

Ofschoon ik Hamilton een grote arrogante zak vind, heb ik toch wel respect voor deze renstal.

Voor "onze Max" met zijn onexcuseerbare uitlatingen, heb ik dat niet.

 

Wil je werkelijk weten en bewijzen wie de betere coureur is dan moet je "onze Max" in een Mercedes zetten en Hamilton in een Redbullshit wagen. En het het verdere team met de bijbehorende begeleiding.

Pas dan kun je vergelijken en maakt deze discussie zin.

"Onze Max" zou namelijk zonder het bijbehorende Mercedes team hopeloos verloren zijn. En dat geldt ook voor Hamilton.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begint een een beetje roestig te worden, dat verhaal. Bedenk dat ze in een land rijden waar de intelligentia, zoals leraren, professoren en rechters,  in het gevang zit en het land oorlogen aansticht of zelf leidend is, zoals de laatste tussen Armenië en Azerbeidzjan. En dan overal een sticker opplakken "End racism"...het blijft dan ook bij stickers plakken en toneel tijdens bij de rijders presentatie.

 

Het zal ze aan de reet roesten, zolang hun eigen wereldje maar blijft rollen.....vooral geld.

 

 

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Startopstelling anders dan Q3
1.     Stroll                  Racing Point
2.     Verstappen       Red Bull
3.     Perez                 Racing Point
4.     Albon                 Red Bull
5.     Ricciardo           Renault
6.     Hamilton           Mercedes
7.     Ocon                  Renault
8.     Raikkonen        Alfa Romeo
9.     Bottas               Mercedes
10.   Giovinazzi        Alfa Romeo
11.   Vettel                 Ferrari
12.   Leclerc              Ferrari
13.   Gasly                 AlphaTauri
14.   Magnussen      Haas
15.   Norris              McLaren
16.   Sainz               McLaren
17.   Kvyat                 AlphaTauri
18.   Grosjean           Haas
19.   Latifi                  Williams
20.   Russell            Williams

Mogelijk komt er nog verandering door onderzoek bij AlphaTauri

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanwege het slechte weer mogen de teams tentjes opzetten op de grid.

Giovinazzi en Russell vliegen in de banden tijden de rit naar de startopstelling. Bij Russel is de ophanging gebroken. Giovinazzi heeft een nieuwe neus nodig.

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen weet zo onderhand wel dat ik geen fan ben van RedBull en ik zal uitleggen waarom.

 

RedBull is groot, machtig en rijk geworden met hun energy drankjes en dat is hun goed recht.

Dat ik die drankjes niet te pruimen vind is tot daaraantoe.

Ze hebben hun vele geld gestoken in het promoten en ondersteunen van vele sport soorten en dat is allemaal extreem sport op de rand van een scheerblad.

Daaronder bijvoorbeeld het vliegen met supersnelle en wendbare vliegtiugen in havens, extreme mountain biking, motorrijden stunts, super gevaarlijk skien, samengevat: hoofdzaak extreem en dus ook de F1. En dat allemaal voor het promoten van hun drankjes als moderne levensstijl.

Dat hierbij ook ongelukken gebeuren met fatale afloop is gewoon een feit maar je hoort er zo goed als niets van want dit soort berichten wordt snel onder het tapijt geveegd en raakt vergeten. Mensen zetten hun leven op het spel en gaat het mis, dan is RedBull niet thuis.

 

Lees hier en dan begrijpen jullie wat ik bedoel: https://www.dw.com/en/red-bull-runs-into-criticism-over-extreme-sports/a-16807269

 

En Sprietje...ga het nou niet weer goedpraten !

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Volgende keer een Zamboni inzetten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Drs. IJzerbout zei:

Iedereen weet zo onderhand wel dat ik geen fan ben van RedBull en ik zal uitleggen waarom.

 

RedBull is groot, machtig en rijk geworden met hun energy drankjes en dat is hun goed recht.

Dat ik die drankjes niet te pruimen vind is tot daaraantoe.

Ze hebben hun vele geld gestoken in het promoten en ondersteunen van vele sport soorten en dat is allemaal extreem sport op de rand van een scheerblad.

Daaronder bijvoorbeeld het vliegen met supersnelle en wendbare vliegtiugen in havens, extreme mountain biking, motorrijden stunts, super gevaarlijk skien, samengevat: hoofdzaak extreem en dus ook de F1. En dat allemaal voor het promoten van hun drankjes als moderne levensstijl.

Dat hierbij ook ongelukken gebeuren met fatale afloop is gewoon een feit maar je hoort er zo goed als niets van want dit soort berichten wordt snel onder het tapijt geveegd en raakt vergeten. Mensen zetten hun leven op het spel en gaat het mis, dan is RedBull niet thuis.

 

Lees hier en dan begrijpen jullie wat ik bedoel: https://www.dw.com/en/red-bull-runs-into-criticism-over-extreme-sports/a-16807269

 

En Sprietje...ga het nou niet weer goedpraten !

 

Redbull geeft je vleugels, maar dan ben je nog geen God.

 

De motor had vlamgevat op de terugvlucht na het stuntvliegen, en geen vliegongeluk door het nemen van extreme risico's. Interessant om te zien dat al in 2013 ook selectief verslag gedaan wordt zoals nog steeds het geval is.

 

Toevallig net voor het lezen van deze posting DW.com uit mijn dagelijkse bookmarks gegooit vanwege de tenenkrommende veslaggeving.

 

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet dat Max als enige bij de start niet weg kwam en zoveel auto's aan zich voorbij moest laten gaan.

 

Uitslag race
1 Lewis Hamilton         Mercedes   

2 Sergio Pérez              Racing Point     + 31.633
3 Sebastian Vettel        Ferrari                + 31.960
4 Charles Leclerc          Ferrari                + 33.858
5 Carlos Sainz               McLaren            + 34.363
6 Max Verstappen        Red Bull             + 44.873
7 Alexander Albon        Red Bull             + 46.484
8 Lando Norris              McLaren            + 61.259
9 Lance Stroll                Racing Point     + 72.353
10 Daniel Ricciardo      Renault              + 95.460
11Esteban Ocon           Renault              + 1 L
12 Daniil Kvyat              Alpha Tauri        + 1 L
13 Pierre Gasly              Alpha Tauri        + 1 L
14 Valtteri Bottas          Mercedes           + 1 L
15 Kimi Räikkönen        Alfa Romeo        + 1 L
16 George Russell         Williams             + 1 L
17 Kevin Magnussen    Haas                   DNF
18 Romain Grosjean     Haas                   DNF
19 Nicholas Latifi          Williams             DNF
20 Antonio Giovinazzi   Alfa Romeo       DNF

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...