Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 in Turkije


Sprietje

Aanbevolen berichten

17 uren geleden, astro iris zei:

Was geen belediging hoor, was een herinnering om je aan het zoeken te zetten, intussen gevonden?

Het is en blijft een belediging. Jij kunt proberen om er overheen te lullen maar voor mij hebt je voorgoed afgedaan.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites


5 uren geleden, Zatter zei:

Het is en blijft een belediging. Jij kunt proberen om er overheen te lullen maar voor mij hebt je voorgoed afgedaan.

Sorry als je het zo ziet, maar ga je eens verdiepen wat je allemaal antwoordde op de verwijten die de Max deed en ik lul me zeker er niet uit, maar als jij al niet meer weet wat je allemaal hebt geschreven, dan heb ik bedenkingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt steeds duidelijker dat de slechte race van Max verstappen in Turkije hoofdzakelijk werd veroorzaakt door de totaal verkeerde afstelling van de voorvleugel.
Na de kwalificatie mag er bijna niets meer veranderd worden aan de afstellingen van de auto maar mag wel de voorvleugel versteld worden en die stond 7 graden verkeerd en dat is ongelofelijk veel. In de kwalificatie wordt die normaal een kwart, halve of misschien volle graad versteld.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, astro iris zei:

Formule 1 2020 pag. 31 

Dan zou dat deze moeten zijn.

https://www.sat4all.com/forums/topic/369019-formule-1-in-2020/?do=findComment&comment=2612540

 

Goed verdedigbaar aangezien Mr H. zelf een politiek spel speelt en danook de bal terug mag verwachten. Hij draagt dit uit met zijn t-shirts en de FIA is te laf om overtredingen van het regelement niet te bestraffen. Daarintegen voegt men weer een verduidelijking toe aan het regelement.

 

Na de overwinning in Italie vroeg hij aan zijn verzorgster of zij het shirt voor hem had wat wilde aantrekken. Dat shirt was voor de ballotage commissie geweest en niet goed gekeurd.

 

Naast het regelement voor de formule 1 straks ook nog een regelement voor de rijders nodig. Terwijl het oorspronkelijk toch duidelijk was, geen politieke uitingen op het podium. Punt uit.

 

Als laatste hoe je het opvat, laat ik zo zeggen. Er zijn mensen die het glas half leeg zien en die het glas half vol zien. Beiden hebben gelijk, maar zijn het toch oneens.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Sprietje zei:

Het wordt steeds duidelijker dat de slechte race van Max verstappen in Turkije hoofdzakelijk werd veroorzaakt door de totaal verkeerde afstelling van de voorvleugel.
Na de kwalificatie mag er bijna niets meer veranderd worden aan de afstellingen van de auto maar mag wel de voorvleugel versteld worden en die stond 7 graden verkeerd en dat is ongelofelijk veel. In de kwalificatie wordt die normaal een kwart, halve of misschien volle graad versteld.

 

 

Tja als wij een deuk in de bumper van onze auto rijden dan gaan we met regenachtig weer echt niet plotseling rondjes tollen op de snelweg. (ik rij daar over het algemeen ook niet veel sneller dan 130)

Maar ik zou denk ik niet graag in de schoenen staan van de monteur die dit heeft gedaan.

Of heeft hij ergens een tik ontvangen of uitgedeeld waardoor dit spontaan verkeerd is gaan staan?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er was toch sprake van een software fout die een verkeerde waarde gegenereerd had?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Sprietje zei:

Het wordt steeds duidelijker dat de slechte race van Max verstappen in Turkije hoofdzakelijk werd veroorzaakt door de totaal verkeerde afstelling van de voorvleugel.
Na de kwalificatie mag er bijna niets meer veranderd worden aan de afstellingen van de auto maar mag wel de voorvleugel versteld worden en die stond 7 graden verkeerd en dat is ongelofelijk veel. In de kwalificatie wordt die normaal een kwart, halve of misschien volle graad versteld.

En weer haalt Sprietje zijn info uit de stinkende Kloake van het internet en houdt hij daarmee de minder geinformeerde forumleden voor de gek :D

 

Max had in Turkije de beschikking over een nieuwe frontvleugel. De schuinteverstelling bij deze vleugel werkt precies andersom dan bij de oude. Dus bij de 2e bandenstop ging het pas mis. 1 kant kreeg de gewenste aanpassing, meer vleugel. De andere kant ging het dus mis met minder vleugelhoek. Dit melden in elk geval de betrouwbare F1 internet bronnen.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-11-2020 om 10:28, Drs. IJzerbout zei:

 

Een onzinnig statement...

 

Als "onze Max" onder moeilijke omstandigheden goed presteert, dan zou ie onder makkelijke omstandigheden nog veel beter moeten presteren.

Blijft bij mij de vraag hangen waarom hem dat niet lukt.

 

Omdat hij meer lef heeft dan anderen en beter is op moeilijke banen wellicht???

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, astro iris zei:

Zou je "lef" niet best vervangen door "onbesuisd"?

 

Een onbesuisde lefgozer dan? :)

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, astro iris zei:

Zou je "lef" niet best vervangen door "onbesuisd"?

 

Soms zoekt hij ietsje teveel de grenzen op, zoals vorige week even en dan gaat het mis. Was die aktie goed gegaan, dan had hij zicht op de overwinning.

7 uren geleden, astro iris zei:

Mag ook , zolang die onbesuisde lefgozer het alleen met zijn racewagen doet en niet met zijn mond. Maar ja die lef hebben zit een beetje in jullie cultuur gebakken, wij Vlamingen zijn dat soms niet genoeg.:(

 

 

Mwah ik denk dat Max dat lef meer van zijn moeder heeft ;)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn pa was anders ook niet bang mar ik begrijp jouw hint

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...