Ga naar inhoud


Wijzigingen in het Joyne NL Basispakket.


HG5812

Aanbevolen berichten

Joyne laat via hun nieuwsbrief het volgende weten aan hun abonnees.

 

Beste JOYNE abonnee,

De winter staat voor de deur en we gaan alweer richting het einde van 2020. Een jaar dat anders is dan andere jaren. Wij hebben de afgelopen maanden gebruikt om onze tv pakketten te evalueren en dan met name of deze nog voldoen aan de behoeften van onze abonnees. Deze evaluatie is onlangs afgerond en wij hebben besloten een aantal wijzigingen door te voeren.

 

 

Het NL Pluspakket vervalt per 1 december 2020

  • Travel XP, Crime+ Investigation, Meiden van Holland en Penthouse Gold worden per 1 december toegevoegd aan het NL Basispakket.
  • Secret Circle en Penthouse Quickies komen te vervallen.
  • De abonnementen voor het Pluspakket worden vanaf 1 december 2020 automatisch niet meer gefactureerd.

 

Onderaan deze nieuwsbrief leest u meer over de zenders die worden toegevoegd aan het NL Basispakket.

Met vriendelijke groet,
Het JOYNE Team

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Geen Vlaamse commerciële zenders, noch BBC Entertainment en zo meer. Dan zullen ze nog hard moeten werken om CD / TV Vlaanderen bij te benen.

Spijtig wel. Ik wacht wel een beetje op een provider die betere kwaliteit de lucht instuurt.

Ik heb het vandaag weer maar eens gezien. Een uitzending met toch wel wat actie er in op VRT, die in grootte een stuk minder groot is ( GB ) dan een een uitzending van de Nederlandse tv een uitzending van MAX. Daarbij komt dat de Vlaamse commerciële zenders in een nog lagere kwaliteit uitzenden echt schandalig.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Denisdaf zei:

Geen Vlaamse commerciële zenders, noch BBC Entertainment en zo meer. Dan zullen ze nog hard moeten werken om CD / TV Vlaanderen bij te benen.

Spijtig wel. Ik wacht wel een beetje op een provider die betere kwaliteit de lucht instuurt.

Ik heb het vandaag weer maar eens gezien. Een uitzending met toch wel wat actie er in op VRT, die in grootte een stuk minder groot is ( GB ) dan een een uitzending van de Nederlandse tv een uitzending van MAX. Daarbij komt dat de Vlaamse commerciële zenders in een nog lagere kwaliteit uitzenden echt schandalig.

Hoezo geen Vlaamse Commerciële bij Joyne? Juist meer en in HD vergeleken bij TVV en CDS geeft geen eurosport en Discovery's zenders door en Joyne wel. Zie meer toekomst in Joyne dan TVV en CDS.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Denisdaf zei:

Geen Vlaamse commerciële zenders, noch BBC Entertainment en zo meer. Dan zullen ze nog hard moeten werken om CD / TV Vlaanderen bij te benen.

Spijtig wel. Ik wacht wel een beetje op een provider die betere kwaliteit de lucht instuurt.

Ik heb het vandaag weer maar eens gezien. Een uitzending met toch wel wat actie er in op VRT, die in grootte een stuk minder groot is ( GB ) dan een een uitzending van de Nederlandse tv een uitzending van MAX. Daarbij komt dat de Vlaamse commerciële zenders in een nog lagere kwaliteit uitzenden echt schandalig.

 

Dan moet je het Vlaamse pakket nemen:

https://www.joyne.be/zenderoverzicht/

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, guppje29 zei:

Hoezo geen Vlaamse Commerciële bij Joyne? Juist meer en in HD vergeleken bij TVV en CDS geeft geen eurosport en Discovery's zenders door en Joyne wel. Zie meer toekomst in Joyne dan TVV en CDS.

Toekomst, ja, dat is natuurlijk ook belangrijk.

Maar geloof me als je mijn leeftijd hebt gaat het nu voor op wat komen kan.

 

 

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan maar voor een bepaald aantal euro's je wensen mogelijk maken. Of je / Ge hebt het heel breed in de portemonnee en neemt alle twee abo's voor satelliet Hollands en Belschj van Joyne.

Moet je ook wel een receiver met twee CI+ slots hebben die geen conflict met elkaar krijgen.

@Denisdaf

De Joyne.BE zenders zouden voor mij voldoende zijn, maar als je het naast Joyne.NL basispakket zet in vergelijking zie ik geen Discovery en nog een paar in de Belschje.

 

Een leuke vergelijking die in een oogopslag het overzicht geeft van de aanbieders en abonnementen als excel tabel zou helpen.

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Denisdaf zei:

Maar geloof me als je mijn leeftijd hebt gaat het nu voor op wat komen kan.

 

Hoezo jou leeftijd? Dan weet jij mijn leeftijd nog niet. Ik kan me als klein jongetje nog heel goed herinneren hoe elke avond de lantaarnopsteker de gaslantaarn in de straat aan kwam steken met een lange stok en dat in de lichtstad van Nederland Eindhoven. Het moet wel in de winterperiode zijn geweest want in de zomer lag ik tegen donker natuurlijk al lang op bed.

lantaarnopsteker.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik lees, dat in Eindhoven Driek van Berlo in 1939 de laatste gaslantaarn heeft uitgedraaid.

Wanneer Sprietje daaraan nog herinneringen heeft, zal die toen ongeveer 6 jaar oud geweest zijn. (1933)

 

Enig rekenwerk geeft sprietje dan een respectabele leeftijd en maakt hem een van de oudste leden van sat4all.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb het ook maar uit de krant.

 

Driek

 

En die hadden het weer ergens anders vandaan.

 

Eindhoven in beeld

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Denisdaf zei:

Toekomst, ja, dat is natuurlijk ook belangrijk.

Maar geloof me als je mijn leeftijd hebt gaat het nu voor op wat komen kan.

 

 

Joyne Heeft Nu ook meer en beter aanbod dan TVV en CDS. Dus ook voor jou leeftijd.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je voor €30 nu NL en BE zou kunnen abonneren op 1 module zou dat echt een klapper zijn! Dan hebben ze een keiharde cocurerende positie t.o.v. CDS en TVV.. Zou het dan zelfs voor het TV kijken nog sterk gaan overwegen ondanks die CI module....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Mimisiku zei:

Als je voor €30 nu NL en BE zou kunnen abonneren op 1 module zou dat echt een klapper zijn! Dan hebben ze een keiharde cocurerende positie t.o.v. CDS en TVV.. Zou het dan zelfs voor het TV kijken nog sterk gaan overwegen ondanks die CI module....

Hier kan ik ook inkomen. Als je als kijker meerdere providers moet gaan combineren door meerdere abo's af te sluiten word het tv kijken wel echt duur.

Die kaarten / modules kosten niets in productie. Ik kreeg op mijn vraag aan Joyne op de vraag waarom die modules zo duur zijn het volgende antwoord. We geven dan ook 2 jaar garantie op de modules. Wat een belachelijke reactie is dat nu? Iets wat een paar centen kost en tegen 99 Euro verkopen dat is geen garantie geven dat is jezelf indijken voor het geval er eens eentje stuk gaat binnen die 2 jaar. Vergelijking. Mijnheer uw nieuwe auto kost vanaf nu niet meer XXX eur maar 5 maal XXX. Let wel uw ruitenwissers worden gratis door ons vervangen zolang u deze auto rijden zal. En dat elke 2 jaar. HALLO Joyne. HALLO. Waarom moet in België en Nederland alles zoveel geld kosten? Gans Duitsland kijkt alle Duitstalige zenders gratis incl de Zwitserse en Oostenrijkse. Zelfs wij kijken die gratis, mensen die zelfs niets aan de Duitse economie bijdragen. De lage landen. Laat me niet lachen.

 

aangepast door Denisdaf

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...