Ga naar inhoud


Wijzigingen in het Joyne NL Basispakket.


HG5812

Aanbevolen berichten

  • Moderator

En daar zijn dan weer tv programma makers, die daarover berichten.

 

Jambers?

 

 

Maar we dwalen af van Joyne, zowel met Vlaamse als Nederlandse programma's leverbaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


9 minuten geleden, ceesv zei:

En daar zijn dan weer tv programma makers, die daarover berichten.

 

Jambers?

OA. LOL

 

Neen, dat niet. Ik hang het hebben normaal ook niet aan de grote klok.

Behalve hier dan. Maar dat is geen probleem.

Maar het feit dat ik ooit bv bij het reeds genoemde gebeuren 50 Jaar Vlaamse tv, hebben ze wel zaken gebruikt die ze zelf niet meer hadden doordat er bij besparingen vele videobanden met opnames opnieuw zijn gebruikt waardoor natuurlijk de eigen opnames ervan weg waren.

En daar ben ik dan ingesprogen, met dan weer het gevolg dat ik als tegenprestatie weer wat kopies kreeg van zaken die ik anders niet zou kunnen hebben.

Maar ook de vele contacten die ik had met acteurs en actrices hebben me vele mooie zaken opgeleverd.

Veel van die acteurs waren mensen waarmee ik regelmatig een pint ging pakken, en of die bij ons gewoon af en toe op de koffie kwamen.

Spijtig dat er daar ondertussen velen reeds het heden voor het eeuwige hebben geruild.

Spijtig.

Eén ding wat ik supergraag te pakken had gekregen is " Het masagesalon" een eenacter gespeeld door Ann Peetersen.

Die had die nochtans op video.

Maar ze wou me er geen kopie laten van maken.

Vaak ondervonden mensen die goedlachse en aangename personages neerzetten op het scherm en de podia, de minst aangename waren in de omgang.

 

Afdwalen mag.

aangepast door Denisdaf

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Allemaal,

 

De wijzigingen brengen nogal wat reacties teweeg. Voor JOYNE is dit de eerste wijziging in 3 jaar aan het zenderaanbod. Wij proberen zo dicht mogelijk bij onze abonnees te staan en naar de behoeften te luisteren. Wij verwachten in 2021 jullie weer te verblijden met nieuws! Voor nu vanuit JOYNE blijf in goede gezondheid en prettige feestdagen en een goede jaarwisseling gewenst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, JOYNE zei:

Beste Allemaal,

 

De wijzigingen brengen nogal wat reacties teweeg. Voor JOYNE is dit de eerste wijziging in 3 jaar aan het zenderaanbod. Wij proberen zo dicht mogelijk bij onze abonnees te staan en naar de behoeften te luisteren. Wij verwachten in 2021 jullie weer te verblijden met nieuws! Voor nu vanuit JOYNE blijf in goede gezondheid en prettige feestdagen en een goede jaarwisseling gewenst. 

Hey Joyne. U bent aspirant en dit is je eerste bericht. Hoe kunnen wij als lid van dit prachtige forum zeker zijn dat u zegt wie u bent?

Zo dat het degelijk het geval is, doe dan echt wat u zegt. Luisteren wat hier ( mogelijk op andere sat fora ) leeft.

Eén van die dingen, naast goede ontvangst, en degelijke service ( ook met andere boxen dan wat er zogezegd aanzien wordt als goedgekeurde boxen ) is een betere samenstelling voor wat Belgische ( Vlaamse ) en Nederlandse klanten betreft. Een Belg die met een Belgisch abo zijn gewone zenders kan ontvangen, en daarbij de NPO 1; 2 en 3 is niet meer van deze tijd.

Ook een Nederlandse abo met daarop alle NL zenders en één en Canvas is ook niet meer van deze tijd. Alles commerciële zenders van beide landen zouden ook op beide kaarten moeten zitten. Btw, die jaarwisseling zullen de meesten hier in het forum wel overleven, gaan we het ook meemaken dat die grenzen tussen en wat betreft zenderaanbod betreft ook allemaal gaan meemaken?

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat Joyne zelf nu op het forum is, dat communiceert een stuk makkelijker.


Joyne heeft vanaf het begin natuurlijk wel wat problemen gehad, vooral bij de camperbezitters. Nogal wat automatische schotels waren niet in te stellen op de Eutelsat 9 oost. Dat is inmiddels door de meeste fabrikanten van automatische schotel verholpen. Wat dat betreft is het voor de klanten een stuk makkelijke geworden om voor joyne te kiezen.


Tot nu toe schat ik in dat de meeste klanten van Joyne camperbezitters zijn en dan heb je maar een beperkte doelgroep. Het zal voor Joyne fijn zijn om ook klanten te krijgen die gewoon de schotelantenne op dak heeft staan en dat kan lukken als Joyne wat meer kan bieden dan Canal Digitaal, bijv. de Nederlandse zenders plus de Belgische zenders in 1 abonnement.
Het is nu al mogelijk om met een Nederlands adres een Belgisch abonnement te nemen en met een Belgisch adres een Nederlands abonnement te nemen.
Dan moet het toch ook mogelijk zijn om beide abonnementen op één kaart te kunnen hebben tegen een iets verhoogde prijs. Ja de kijkrechten spelen natuurlijk een rol maar het lijkt me dat het toch mogelijk moet zijn om dit tot één kaart samen te voegen. Dat zou een ijzersterke troef van Joyne zijn als dit lukt en misschien is dat wel wat Joyne bedoelt met "Wij verwachten in 2021 jullie weer te verblijden met nieuws!".

 

Ik ben in ieder geval blij dat Joyne een beperkt zenderaanbod heeft. Bij Canal Digitaal zitten zoveel oninteressante zenders waar bijna niemand naar kijkt of die alleen via internet zijn te ontvangen. Vooral zenders waar jongeren naar kijken zijn naar mijn mening overbodig op de satelliet want jongeren kijken meestal geen satelliet-tv.

 

Nu hoor je wel eens van mensen die zeggen die thuis satelliet-tv kijken, ja maar als je voor Joyne kiest, dan is het een stuk lastige om bijv. ook de Astra 19,2 te ontvangen waar veel ongecodeerde (Duitse) zenders op zitten en ook bijv. de Astra 28,2 waar veel Engelse zenders op zitten.
Tja, het zou misschien goed zijn dat Joyne op hun site aan geeft hoe dat op een makkelijke manier te realiseren is.
Vooral de combinatie 9e - 19,2e - 28,2e zou veel mensen aanspreken waarbij je de schotel uitricht op de Astra 19,2.
Zet een tekening op de site welke spullen je dan nodig hebt, dus merk en maat schotel, welke lnb's je kunt nemen, op welke afstanden ze afgesteld moeten worden en hoe schuin de rail gezet moet worden. Dit zou je bijv. kunnen doen voor een Triax TD65 of TD80 of B&R65. Dat zal zeker mensen over de streep trekken om van een Canal Digitaal abonnement over te stappen op een Joyne abonnement.

Canal Digitaal doet dit al jaren, zij kunnen verwijzen daar een duo-lnb of zelfs een triple-lnb. Zij hebben er ook voor gezorgd dat dergelijke blocken door Inverto op de markt werden gebracht. Dat is voor Joyne niet haalbaar dat begrijp ik ook wel maar maakt het de gebruiker dan in ieder geval makkelijker door een gebruiksaanwijzing te publiceren.

 

Wel jammer dat Joyne zo lax is met het bijwerken van wijzigingen.
Het samenvoegen van het NL Pluspakket per 1 dec. 2020 aan het NL-Basispakket staan nog steeds niet aangegeven op het zenderoverzicht wat je met met het Basispakket kunt ontvangen, zie: https://www.joyne.nl/Joyne/Basis/index.html

 

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is de echte JOYNE , mijn naam is Johrit en ben binnen JOYNE verantwoordelijk voor sales& marketing. Dit kunt op diverse social media controleren als ook diverse verdelers. 

M.b.t de pakketten is er 2 jaar geleden voor gekozen om voor Vlamingen een instappakket te realiseren. Dit is het BE JOYNE TRAVEL pakket geworden. Hierin zitten alle Vlaamse publieke en commerciele zenders. Dit pakket is zo samensgesteld om vooral de recreatieve kijkers in hun behoeften te voorzien. De rechten voor deze zenders hebben wij alleen voor Belgisch grondgebied. Vooral de zendgemachtigden stellen hier strenge eisen aan. Voor vragen omtrent pakketten en gebruik op modules mag u ons altijd mailen op info@joyne.be voor onze Vlaamse inwoners en naar info@joyne.nl voor de Nederlanders en dan deze mail richten t.a.v. mij. Ik zal deze persoonlijk beantwoorden. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo moeilijk is dit toch niet? Basis en Plus zijn samengevoegd en de zender Secret Circle en Penthouse Quickies zijn verdwenen. Is ook keurig aangegeven. 

Ik ben nog maar kersvers abonnee van Joyne na 29 jaar Canal Digitaal (in diverse vormen). Mijn wensen zijn:

 

- Animal Planet

- Discovery (de hele rits. discovery Science, World etc.)

- Een losse Conax kaart i.p.v. module..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Mimisiku zei:

Zo moeilijk is dit toch niet? Basis en Plus zijn samengevoegd en de zender Secret Circle en Penthouse Quickies zijn verdwenen. Is ook keurig aangegeven. 

Ik ben nog maar kersvers abonnee van Joyne na 29 jaar Canal Digitaal (in diverse vormen). Mijn wensen zijn:

 

- Animal Planet

- Discovery (de hele rits. discovery Science, World etc.)

- Een losse Conax kaart i.p.v. module..

Discovery World stopt ermee vanaf januari 2021 in de benelux dus is dat al geen optie ;)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Joyne

 

Zal ik U helpen wat voorbeelden te geven hoe je bijv. de Eutelsat 9 oost en de Astra 19,2 makkelijk samen kunt ontvangen?
Voor een Triax 64 of voor de nieuwe Triax 65 die een stabilere lnb-arm heeft het volgende.
Ik heb uitgerekend dat de h.o.h. afstand van de koppen 79mm moet zijn. Dat is geen gangbare afstand van een monoblock dus dat is geen oplossing maar wat kun je dan wel prima gebruiken? Een verstelbaar monoblock.
Helaas is het zo dat er bij de verstelbare monoblocken geen diseqc-switch in zit. Op beide lnb's zitten F-connector aansluitingen die op een diseqc-switch aangesloten moeten worden maar dat moet geen probleem zijn.
De verstelbare monoblocken bestaan er met 1, 2 en 4 aansluitingen, dus de klant kan kiezen wat hij wil.
Ik toon u wat afbeeldingen hier van:
Bovendien zijn verstelbare monoblocken handig want met een ander merk of ander formaat schotel, kun je de afstand van de koppen gewoon instellen. Het instelbereik is meestal 37mm en loopt meestal van 58mm tot 95mm afstand h.o.h. dus ook helemaal geen probleem om deze op de Triax 78/ 80 of gelijkwaardige schotel te monteren.

 

Dan de diseqc-switches.
Het is voor de klant die 2 of 4 aansluitingen wenst te hebben niet praktisch om dan 2 of 4 diseqc-switches te moeten plaatsen. Neem daarom diseqc-switches waarvan er meerdere in één behuizing zitten.
Hier bijv. de Schweiger 4/2, http://manual.schwaiger.de/manuals/sew4052531_4004005504217_gb.pdf

maar ook EMP heeft 4/2 diseqc-switches (is 4 ingangen en 2 uitgangen)

Maar zorg dan dat deze spullen makkelijk in Nederland te koop zijn en dat klanten daar niet voor naar Chinese websites of dergelijke hoeven.

 

best signal-monoblock-dual-twin-ku-band-lnb-received-two-satellitete.jpg

best-signal-monoblock-dual-twin-ku-band-lnb-received-two-satellitete.jpg

Dintel GKF-2203.png

Dintel.jpg

HTB1AIa.KXXXXXXOXpXXq6xXFXXXI.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gewoon een 8.1 DiseqC switch (dubbel). Niks geen gedoe... Grote wok. Kwestie van gewoon de noodzakelijke LNB plaatsen op de rail... Zie het nut niet van die speciale LNB houders...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, digitaal kijker zei:

Mijn wensen zijn:

 

- Animal Planet

Hallo.

Volgens een bericht op Totaal TV van enkele dagen geleden wordt Animal Planet in de loop van het eerste kwartaal 2021 toegevoegd aan het Joyne basispakket.

Even als de radiozender Radio 10.

1 uur terug, Mimisiku zei:

Mijn wensen zijn:

 

- Animal Planet

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees uit principe niets uit TotaalTV. Journalistiek wat de naam niet dragen mag. Reclame, reclame en nog meer reclame. Vaak compleet nietszeggende informatie of gewoon stemmingmakerij zonder enige onderbouwing... Ik heb het liever van de bron....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom @JOYNE , toch fijn dat er gecommuniceerd wordt, bij CDS hebben ze daar wat moeite mee.

 

Ik heb een smartcard van CDS waarmee ik inprincipe 3 a 4 zenders binnenhuis kan weergeven als ik geen gebaksdoos van CDS gebruik, het zou Joyce sieren als die mogelijkheid ook op een module kan. Voor bedrijven heeft Joyce volgens mij een softwarematig aangepaste CI+ module waar alles tegelijk op kan, voor de consument is het te beperkt ten opzichte van CDS, zou Joyce daar wat aan willen doen, al zouden het er 3 of het liet 4 zijn?

 

Verder zou een triple zoals CDS die aanbiedt als qout LNB voor 9 Oost, Hotbird, Astrale 1 en Astrale 2 heel handig zijn, dan kan CDS inpakken.

 

Graag verneem ik een onderbouwde reactie.

 

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarvoor zou de CI met een krachtigere SoC moeten worden uitgerust. Dat zie ik zo één twee drie niet gebeuren. De module zou stevig duurder worden én niet onbelangrijk ook veel meer warmte uitstralen. Dat wil je ook niet in je ontvanger....

2 vrije streams zou ik voldoende vinden. Dus één voor opname en één voor kijken (maar met behoud van je zap- mogelijkheid)....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Miauw zei:

Welkom @JOYNE , toch fijn dat er gecommuniceerd wordt, bij CDS hebben ze daar wat moeite mee.

 

Verder zou een triple zoals CDS die aanbiedt als qout LNB voor 9 Oost, Hotbird, Astrale 1 en Astrale 2 heel handig zijn, dan kan CDS inpakken.

 

Graag verneem ik een onderbouwde reactie.

 

Beste Miauw

 

Een quad-feed lnb is al een hele grote lnb waarmee je de 9e, 13e, 19,2e en 23,5e mee kunt ontvangen. Jij wilt nog verder gaan en ook de 28,2e nog ontvangen. Dan wordt hij nog een stuk breder en dat is onrealistisch. Dat zou natuurlijk wel kunnen in midden en zuid Amerika maar daar heb je dan ook een klantenpopulatie van 100 miljoen mensen en dan is het economisch haalbaar en die hele brede lnb past dan ook maar op één speciale schotel en op geen enkele andere.
Kijk naar de afbeeldingen hieronder.
Je ziet hoe groot de quad-feed lnb al is die van 9e tot 23,5e loopt. Van 9e tot 28,2e wordt dus nog een stuk breder.

 

Inverto quad-feed monoblock.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...