Ga naar inhoud


Wijzigingen in het Joyne NL Basispakket.


HG5812

Aanbevolen berichten

19 uren geleden, JOYNE zei:

Dit is de echte JOYNE , mijn naam is Johrit en ben binnen JOYNE verantwoordelijk voor sales& marketing. Dit kunt op diverse social media controleren als ook diverse verdelers. 

M.b.t de pakketten is er 2 jaar geleden voor gekozen om voor Vlamingen een instappakket te realiseren. Dit is het BE JOYNE TRAVEL pakket geworden. Hierin zitten alle Vlaamse publieke en commerciele zenders. Dit pakket is zo samensgesteld om vooral de recreatieve kijkers in hun behoeften te voorzien. De rechten voor deze zenders hebben wij alleen voor Belgisch grondgebied. Vooral de zendgemachtigden stellen hier strenge eisen aan. Voor vragen omtrent pakketten en gebruik op modules mag u ons altijd mailen op info@joyne.be voor onze Vlaamse inwoners en naar info@joyne.nl voor de Nederlanders en dan deze mail richten t.a.v. mij. Ik zal deze persoonlijk beantwoorden. 

 

Door het feit dat jullie zowel Vlaamse als Nederlandse rechten hebben in (momenteel) aparte pakketten kunnen jullie die toch zelf in 1 pakket samenvoegen. Je hebt als Belgische kijker zonder meer een NL module te kopen en vice versa.

Dus waar zit het probleem om deze pakketten in 1 module te stoppen?

De prijs voor het abonnement zet je bv op de prijs van 1 pakket, plus bv 5 Euro extra voor het openstellen van het tweede.

Ik word klant hoor.

ALS, idd ALS er andere prijzen komen voor de modules. En meer opneemmogelijkheden zoals ik die nu bheb met mijn TV Vlaanderen abonnementen.

Geef toe kijken en opnemen van slechts 1 prog is geen service.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat je schrijft is pertinent onjuist! Heb dat al eerder gemeld en ook privé getest. Je hebt maar 1 module nodig! Er kan gewoon én NL en BE op. Uiteraard moet je wel op beide een Abo nemen.. Voor €32 p/m Ben je klaar. Heb het hier gewoon draaien ...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan dat bevestigen, ik heb ook een CI van Joyne in mijn duo4kse zitten en kan daar, zowel de Nederlandse en Vlaamse kanalen mee bekijken, technisch is het absoluut mogelijk.

Nu nog een kleine aanpassing in de naam van de CI laten maken zodat enigma2 zelf 'begrijpt' dat het een CI is welke meer dan 1 kanaal binnen dezelfde multiplex kan decoderen.

Dat is een kwestie van de term 'Multi' even toe te voegen, M7 ging ze al voor met hun Viaccess CI.

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mimisiku zei:

Wat je schrijft is pertinent onjuist! Heb dat al eerder gemeld en ook privé getest. Je hebt maar 1 module nodig! Er kan gewoon én NL en BE op. Uiteraard moet je wel op beide een Abo nemen.. Voor €32 p/m Ben je klaar. Heb het hier gewoon draaien ...

Dus 32 Euro voor ALLE BEe en ALLE NL zenders? ECHT ALLE? Dus ook ALLE commerciële van beide genoemde (lage) landen?

Ik verval niet makkelijk in herhaling vandaar dat ik het even vraag:" ALLE"?

Zo dat zo is hoop ik dat de persoon die hier via de nick Joyne aanwezig is me dat even komt bevestigen en laat weten waar ik dat op hun website kan terugvinden.

aangepast door Denisdaf

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle !

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denis. 22 euro voor heb basisaboNL en 10 euro voor basisBE=32 Euro.  Dat zijn alle zenders van het basispakket.
Als je vooruit betaalt krijg je korting.  Ik betaal 100 voor Basis BE, ik heb zonet betaald voor 2021. (100 per jaar ipv 10 per maand)  Ik veronderstel dat een gelijkaardige korting bestaat voor JoyneNL.
Zonder opties lijkt me🙂


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ALLE zenders van het Basis pakket (plus bestaat niet meer sinds 1-12-2020) en de Vlaamse commerciëlen .

 

01100001 wordt de PBM voor Zone 1010

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Mimisiku zei:

ALLE zenders van het Basis pakket (plus bestaat niet meer sinds 1-12-2020) en de Vlaamse commerciëlen .

 

01100001 wordt de PBM voor Zone 1010

10 seconden geleden gedumpte screen

 

afbeelding.png.f2b944a98a312b0aa0d05cd5f273d269.png

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het plus pakket bestaat in NL niet meer! Alles zit in Basis m.u.v. het Ziggo extra pakket!!

Joyne BE plus heb je niet nodig als je ook NL Basis hebt!!! Zijn dezelfde zenders....

Je hamert maar door, maar je leest niet (of je gelooft me niet)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Johrit van Joyne

 

Joyne gaat het niet redden als je alleen maar camperklanten krijgt. Daarvoor is de Nederlandse en Belgische markt te klein. Je zult ook klanten moeten hebben met een vaste huisinstallatie.

Hier een optie voor een vaste opstelling voor de ontvangst van de 9e, 19,2e en 28,2e. Ik zou een schotel van 70cm nemen zoals een Triax 78 of Triax 80 of vergelijkbaar. Daar heb je wat meer regenreserve mee omdat de satellieten best een eind uit elkaar staan en je daar wat verlies op krijgt.
De lnb-afstanden moeten dan zijn:
- tussen de Astra 19,2 en Eutelsat 9b is 106mm
- tussen de Astra 19,2 en Astra 28,2 is 94,5mm

 

Hiervoor is deze Franse rail prima te gebruiken die standaard met 3 lnb-houders geleverd wordt maar extra houders los te koop zijn.
Vanuit het midden zijn de buitenste lnb-houders 130mm naar buiten te stellen. Ruim genoeg dus voor een Triax 78/80.
Het mooie van deze houder is dat de bestaande lnb-houder van Triax gewoon uit de lnb-arm van 20x50mm genomen kan worden en de houder van de rail erin geschoven kan worden. Ook is de rail rond gebogen zodat de lnb's wat naar het midden van de schotels zijn gericht. Verder kan hij 20 graden schuin gesteld worden wat ruim voldoende is voor Nederland en omstreken.

In midden Nederland moet de rail 10,5 graden schuin ingesteld worden.

 

Tja, en het is voor Nederlanders die een Joyne abonnement willen nemen niet interessant om die rail in Frankrijk te gaan bestellen. Die moeten gewoon eenvoudig in Nederland te koop zijn en daar moet Joyne voor zorgen om meer klanten te krijgen.

 

multifeed rail 3-voudig.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-12-2020 om 17:45, Mimisiku zei:

- Een losse Conax kaart i.p.v. module..


Uiteraard wishfull thinking, maar kan @JOYNE hier eens op reageren?

En m.i. kunnen er heel makkelijk nog meer zenders erbij zonder dat men extra transpondercapaciteit hoeft te huren:
-BBC Entertainment
-E! Entertainment
-MyZen TV
-Trace Sport Stars
-CBS Reality
-JimJam
-Extreme Sports Channel
-Outdoor Channel

aangepast door Alex1970
  • Like 1

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sprietje ik vrees dat ook veel Tv Vlaanderen en Canal Digitaal klanten nog wachten met overstappen doordat het aantal zenders kijken en opnemen zoals met de kaart niet mogelijk is,

op de kaart van M7/Canal+ heb je de optie tot max 4 kanalen tegelijk te decoderen wat normaal iedereen weet, met een CI module wordt dat lastiger zonder aanpassingen van de Joyne kant.

tof dat je op beide een abbo kan nemen met 1 CI module en verdere module's, maar wordt moeilijker voor dezelfde opties te behouden, niet elke ontvanger kan achteraf decoderen van een opname spijtig genoeg.

als ze meer of 1 zender toelaten om te decoderen of dezelfde opties zoals bij de andere provider toelaten zie ik hen nog meer klanten krijgen.

  • Like 1

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Sprietje zei:

Hiervoor is deze Franse rail prima te gebruiken die standaard met 3 lnb-houders geleverd wordt maar extra houders los te koop zijn.

goeie tip @Sprietje

maar wat een kleucombinatie

grijs wit zwart orange, geen gevoel voor eenheid die Fransen :grin:

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een mogelijkheid om de 9e - 19,2e  en 28,2e te ontvangen is met de Maximum E85 schotel. Deze is nog wat groter (71cm hoog en 91cm breed) en hiermee heb je ook nog de mogelijkheid om de Hotbird 13 er bij te ontvangen. Hierbij kan er voor gekozen worden de A19,2 in het midden te zetten of deze nog iets op te schuiven zodat de Eutelsat 9 wat dichter in het midden komt.
De schuinte instelling van de schotel (schotelskew) is voor midden Nederland natuurlijk ook 10,5 graden.
Deze mogelijkheden moeten op de site van Joyne beschreven zijn zodat nieuwe klanten kunnen zien wat mogelijk is.

 

9e-19,2e-28,2e.jpg

strepen op de rail van E-85 en Wavefield.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Sprietje zei:

Hier een optie voor een vaste opstelling voor de ontvangst van de 9e, 19,2e en 28,2e. Ik zou een schotel van 70cm nemen zoals een Triax 78 of Triax 80 of vergelijkbaar. Daar heb je wat meer regenreserve mee omdat de satellieten best een eind uit elkaar staan en je daar wat verlies op krijgt.

Klopt inderdaad met een vaste opstelling; maar waarom geen Stab Italia?

Ok je kan maar van 1 satelliet tegelijk kijken en opnemen.

Ik heb dit echter nooit als ergerlijk ervaren.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...