Ga naar inhoud


Wijzigingen in het Joyne NL Basispakket.


HG5812

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Tonskidutch zei:

 

Als je dit stuk tekst aan een onafhankelijke lezer stuurt zal die lezer er maar weinig uit kunnen opmaken.

maar succes gewenst!

Gelijk wie het lied kent weet meteen bij de eerste woorden: " Thuis heb ik nog een kaart" waarover het gaat.

De slagerij en de juffrouw moet je er zelfs vaak niet eens bij vermelden.

Maar ok, An jou gaat het voorbij.

Dat mag, kan maar betekenen dat je een ietsiepietsie jonger bent en dat je hopelijk nog vele jaren voor de boeg hebt.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites


19 minuten geleden, Tonskidutch zei:

 

Als je dit stuk tekst aan een onafhankelijke lezer stuurt zal die lezer er maar weinig uit kunnen opmaken.

maar succes gewenst!

Ik weet zeker van wel.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Denisdaf

Ik snap 'm nu!

Dankzij jouw posting van Wim Sonneveld.

 

Groetjes,

D-box

 

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-11-2020 om 23:30, Mimisiku zei:

Als je voor €30 nu NL en BE zou kunnen abonneren op 1 module zou dat echt een klapper zijn! Dan hebben ze een keiharde cocurerende positie t.o.v. CDS en TVV.. Zou het dan zelfs voor het TV kijken nog sterk gaan overwegen ondanks die CI module....

Voor 30,5 euro per maand is dit hier locaal idd. het geval !

aangepast door Rogge

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

En bij mij inmiddels ook..... CDS en TVV kaarten kunnen de deur uit....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mimisiku zei:

En bij mij inmiddels ook..... CDS en TVV kaarten kunnen de deur uit....

Hoeveel vraagt ge er voor?

 

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er is geen kaart in dit product want er wordt een CI-cam gebruikt met een ingebouwde chip

dus je TV of satelliet receiver moet een CI-Cam slot hebben

 

en die kosten voor beide pakketten op een CI module kun je gewoon bij jouw Joyne dealer te weten komen, dat kan afhangen van die dealer en de administratie kosten die Mimisiku elders ook al aankaartte.

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, PLsat zei:

Wil jullie bericht nu eigenlijk zeggen dat er een mogelijkheid bestaat om bij Joyne op één kaart zowel de Vlaamse als de Nederlandse zenders te combineren voor ongeveer 30,00 Euro per maand ?

 

 

Buiten het feit dat het niet om een losse smartcard gaat maar een CI module is het antwoord volmondig Ja.. Uit eigen ervaring als kersvers Joyne abonnee. NL Basis en BE Travel op één module..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Mimisiku zei:

Buiten het feit dat het niet om een losse smartcard gaat maar een CI module is het antwoord volmondig Ja.. Uit eigen ervaring als kersvers Joyne abonnee. NL Basis en BE Travel op één module..

Het antwoord is NEEN. Alle BE en NL zenders, en daarmee wordt ook bedoeld alle commerciële van beide landen zitten nog been geen enkele provider op 1 kaart of op 1 abonnement.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Denisdaf

Ik kijk toch echt nu via Joyne naar de NL Basis én BE Travel. Kosten €32 per maand. Dus ook Één HD, Canvas HD, Ketnet, VTM HD, VTM 2,3,4, CAZ2, VTM Kids, VIER, VIJF en ZES...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard moet je zowel een abo bij Joyne NL alswel Joyne BE afsluiten. Misschien bedoelde @Denisdaf dat. Feit is dat het wel op 1 module werkt....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Mimisiku zei:

@Denisdaf

Ik kijk toch echt nu via Joyne naar de NL Basis én BE Travel. Kosten €32 per maand. Dus ook Één HD, Canvas HD, Ketnet, VTM HD, VTM 2,3,4, CAZ2, VTM Kids, VIER, VIJF en ZES...

Dat klopt. Maar war er bedoeld wordt is dat alle Nl zenders en alle BE zenders op 1 kaart / module zit. Zodat we met 1 abonnement helemaal hetzelfde kunnen zien als de Nederlanders en zij wat wij kunnen zien. En voor een normale prijs natuurlijk. En die zever van auteursrechten tussen 2 landen moet nu maar eens ophouden want dat is natuurlijk het grote struikelblok.

 

aangepast door Denisdaf

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net bericht gekregen van mijn satwokboer. Kijken naar een programma en ander programma opnemen is er ook al niet bij.

Dus gaat hier een no go worden wetende dat hier dagelijks redelijk wat programma's worden opgenomen terzelfder tijd en ook nog eens naar andere zaken wordt gekeken.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...