Ga naar inhoud


Wijzigingen in het Joyne NL Basispakket.


HG5812

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Satwatcher zei:

Daar zijn enkele contentleveranciers (zendergroepen) niet - om het heel voorzichtig te zeggen - niet al te blij mee

Dat is hun probleem!

In de  E.U. is er de vrijheid van verkeer van goederen en diensten.

Deze geldt ook voor een TV abonnement.

 

@Denisdaf Met de module van Joyne kun je gewoon opnemen.

Zij het dat het beperkt is tot 1 kanaal kijken en 1 kanaal opnemen (of streamen) op dezelfde transponder.

Bovendien kun je met een Enigma2 ontvanger ook gecodeerd opnemen en achteraf decoderen.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites


14 minuten geleden, Satneef zei:

Dat is hun probleem!

In de  E.U. is er de vrijheid van verkeer van goederen en diensten.

Deze geldt ook voor een TV abonnement. .

Ik ken de uitspraak van acht jaar geleden van EHvJ. Maar dat ging specifiek om de zakelijke markt. En daar zit ook nog een onderdeel bij dat landen dan hun eigen wetgeving moeten aanpassen.

 

Maar zelfs los van dat. Het is een probleem van de distributeur en hun klanten. Contentleveranciers zijn uitgezonderd eventuele must carry zenders niet verplicht om hun content en zenders aan derden te leveren. Ze kunnen dus ook met een lopend contract het content of de zenders terugtrekken als niet voldaan wordt aan de voorwaarden die aan een contract verbonden zijn. Want ook de uitspraak van acht jaar geleden verplicht een contentleverancier niet aan elke distributeur te leveren.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Satwatcher zei:

Laat ik het zo zeggen, Mimisiku. Als het echt waar is wat je zegt - en wie ben ik om je niet te geloven - dan heeft Joyne een ontzettend groot probleem als het om NL en BE op dezelfde module te zetten. Daar zijn enkele contentleveranciers (zendergroepen) niet - om het heel voorzichtig te zeggen - niet al te blij mee. Dus als het echt mogelijk is dan zou ik daar maar niet teveel ruchtbaarheid aan geven. Zomaar een tip.

Nou, dan nog maar een keer mijn bewijs! Een schermfoto van mijn abo in de Joyne CI module en 2 schermfoto's van Joyne BE.

 

887143EC-8795-4BAF-8E37-0000C9CC1874-9811-0000069D20EE0153.png

B1369018-D0BE-49B6-AFBE-26DC360FA109-9811-0000069D7CCCF5E2.jpg

9124C30E-079A-4BEE-9252-E79B034E867D-9811-0000069D9DD94971.jpg

IMG_1298.PNG

aangepast door Mimisiku
Extra foto Joyne zenderlijst
  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht iemand het nu nog niet geloven.. Neem contact op met een Joyne dealer of maak een afspraak en kom gezellig bij me langs. Mag je lekker zelf hier Joyne NL en Joyne BE zappen. Opname maken en kijken.... Geen enkel probleem...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Satwatcher zei:

Laat ik het zo zeggen, Mimisiku. Als het echt waar is wat je zegt - en wie ben ik om je niet te geloven - dan heeft Joyne een ontzettend groot probleem als het om NL en BE op dezelfde module te zetten. Daar zijn enkele contentleveranciers (zendergroepen) niet - om het heel voorzichtig te zeggen - niet al te blij mee. Dus als het echt mogelijk is dan zou ik daar maar niet teveel ruchtbaarheid aan geven. Zomaar een tip.

Voila, ik ben dus zeker niet de enge met bedenkingen, zeg maar argwaan.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Mimisiku zei:

Dat bedoel ik..... Ik ben hier uit....

Saluutjes.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waarom vraag je hier eigenlijk naar ervaringen om daarna die in twijfel te trekken.

 

Je stelt dus eigenlijk dat Mimisiku 's bericht niet waar is?

 

En dat zonder onderbouwing!

 

Tja, dan houdt het wat betreft deze vraag voor je op.

 

Terecht dat Mimisiku het voor gezien houdt.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Mimisiku zei:

Nou, dan nog maar een keer mijn bewijs! Een schermfoto van mijn abo in de Joyne CI module en 2 schermfoto's van Joyne BE.

 

887143EC-8795-4BAF-8E37-0000C9CC1874-9811-0000069D20EE0153.png

B1369018-D0BE-49B6-AFBE-26DC360FA109-9811-0000069D7CCCF5E2.jpg

9124C30E-079A-4BEE-9252-E79B034E867D-9811-0000069D9DD94971.jpg

IMG_1298.PNG

Wat ik nu ga zeggen kan confrontatieopzoekend klinken, maar is niet zo bedoeld. Een mooie lijst aan programma's die inderdaad volgens de screendump in het pakket aanwezig zijn. Maar ik herhaal, waar bewijs je me hiermee dat ik MEERDERE programma's kan opnemen naast nog wat anders kijken? Of ben ik zo onwetende en zie ik het zelfs middels deze schreendump niet?

3 minuten geleden, ceesv zei:

Waarom vraag je hier eigenlijk naar ervaringen om daarna die in twijfel te trekken.

 

Je stelt dus eigenlijk dat Mimisiku 's bericht niet waar is?

 

En dat zonder onderbouwing!

 

Tja, dan houdt het wat betreft deze vraag voor je op.

 

Terecht dat Mimisiku het voor gezien houdt.

Het gaat hem in deze nog steeds over het opnemen van meerdere zaken terzelfder tijd. Eerst haalt hij er zaken bij die niets te maken hebben met wat er in de topic lopende is, en dan laat hij delen van de vraag weg. Ja, een politieker zit er dan misschien in hem verscholen, maar eerlijke antwoorden zonder zijspoorrijden is er volgens mij niet bij. Maar, hij moet natuurlijk zijn zaak verdedigen.

aangepast door Denisdaf

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is hier op dit forum al uitvoerig aan de orde geweest.

 Op 1 transponder,  2 zenders.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ceesv zei:

Dat is hier op dit forum al uitvoerig aan de orde geweest.

 Op 1 transpondet, 2 zenders.

Ik vergelijk met wat ik kan bij TV Vlaanderen met kaarten. Maar ik ga het hier ook bij laten er is geen bewijs geleverd dat kan wat ik hoop te krijgen of te kunnen houden bij Joyne zoals dat kan bij TV Vlaanderen

 

aangepast door Denisdaf

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij Joyne ben je beperkt, dat is al 2 jaar bekend.

 

Met een losse TVV kaart en een softcam kan je tussen de 2 en 4 zenders tegelijk decoderen.

Boj Joyne 2, afkomstg van 1 transponder.

 

Dat is al vaak genoeg aangegeven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kerstmis 2004 hadden we zelfs 5 providers op een conax kaartje :grin:.

wat weet jij nu over haalbaarheid en mogelijkheden @Denisdaf?

 

Satwatcher speculeert hier over de contentproviders en dat moet je nu maar eens gewoon gaan vragen bij jouw Joyne Dealer van vertrouwen en geen stennis creëren op het forum.

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het getest naar mijn mogelijkheden.

Joyne: maximaal 2 kanalen en dat via dezelfde transponder.

Vlaanderen gebruikt 1 transponder dus vanuit hun pakket kun je dus 1 kijken en 1 andere opnemen. Daarna kun je *niet* meer zappen! De CI blokkeert de rest totdat er weer 1 'stream' vrijkomt.

Nederland gebruikt 3 transponders (inclusief Adult) dus minder vrijheid.

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Denisdaf zei:

Wat ik nu ga zeggen kan confrontatieopzoekend klinken, maar is niet zo bedoeld. Een mooie lijst aan programma's die inderdaad volgens de screendump in het pakket aanwezig zijn. Maar ik herhaal, waar bewijs je me hiermee dat ik MEERDERE programma's kan opnemen naast nog wat anders kijken? Of ben ik zo onwetende en zie ik het zelfs middels deze schreendump niet?

Het gaat hem in deze nog steeds over het opnemen van meerdere zaken terzelfder tijd. Eerst haalt hij er zaken bij die niets te maken hebben met wat er in de topic lopende is, en dan laat hij delen van de vraag weg. Ja, een politieker zit er dan misschien in hem verscholen, maar eerlijke antwoorden zonder zijspoorrijden is er volgens mij niet bij. Maar, hij moet natuurlijk zijn zaak verdedigen.

dan moet je niet bij Joyne zijn. Is hier al meermaals verteld én bewezen : kijken + 1 opname.

maar dat blijk je niet te (willen) snappen ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben wel eens benieuwd hoelang dit gaat duren, want kan mij inderdaad voorstellen dat dit een probleem zou kunnen vormen voor bepaalde contentproviders.  Bovendien hebben ze ook een concurrent die als hij dit nieuws hoort, volgens mij niet bepaald enthousiast gaat zijn.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...