Ga naar inhoud


Wijzigingen in het Joyne NL Basispakket.


HG5812

Aanbevolen berichten


1 minuut geleden, Tonskidutch zei:

als je meerdere receivers in huis hebt die een ander programma op een andere satelliet positie wil zijn heb je niets aan een rotor

Dat klopt inderdaad; ieder zn meug.

1 minuut geleden, Sprietje zei:

Een draaibare schotel is toch een stuk ingewikkelder dan een vaste opstelling en een nieuwe klant zal dit bijna nooit zelf kunnen installeren. Bovendien als je meerdere aansluitingen wilt, moet iedereen wel naar dezelfde satelliet kijken en dat kan een flinke beperking zijn.

Klopt wat je zegt.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tijd om terug te keren naar het onderwerp.

 

Wijzigingen in het Joyne NL Basispakket.

 

Schotelopstellingen in het schotel forumdeel posten!

https://www.sat4all.com/forums/forum/14-schotelpark/

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ceesv

Ik was weereens off topic

excuses.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Mimisiku zei:

Het plus pakket bestaat in NL niet meer! Alles zit in Basis m.u.v. het Ziggo extra pakket!!

Joyne BE plus heb je niet nodig als je ook NL Basis hebt!!! Zijn dezelfde zenders....

Je hamert maar door, maar je leest niet (of je gelooft me niet)

Ok in Nederland, maar je eerste stelling was dat het plus pakket sinds de start van deze maand niet meer bestond.

Dus in BE wel nog en in NL niet meer.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-12-2020 om 17:26, Mimisiku zei:

Ik heb gewoon een 8.1 DiseqC switch (dubbel). Niks geen gedoe... Grote wok. Kwestie van gewoon de noodzakelijke LNB plaatsen op de rail... Zie het nut niet van die speciale LNB houders...

Als je bv niet in Nederland of België woont zijn de meerdere in 1 geheel LNB's vaak niet meer bruikbaar waarvoor ze gemaakt zijn en dus in België en Nederland bruikbaar zijn.

Probeer maar eens met een 3 koppige LNB module die in België en Nederland mooi werk levert voor astra 1 en 3 en (afhankelijk van de °) de 3e kop voor hotbird of astra 2 er bij heeft.

Probeer daar maar eens hetzelfde mee te ontvangen vanaf midden Frankrijk en nog meer zuid.

 

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-12-2020 om 01:11, Miauw zei:

Welkom @JOYNE , toch fijn dat er gecommuniceerd wordt, bij CDS hebben ze daar wat moeite mee.

 

Ik heb een smartcard van CDS waarmee ik inprincipe 3 a 4 zenders binnenhuis kan weergeven als ik geen gebaksdoos van CDS gebruik, het zou Joyce sieren als die mogelijkheid ook op een module kan. Voor bedrijven heeft Joyce volgens mij een softwarematig aangepaste CI+ module waar alles tegelijk op kan, voor de consument is het te beperkt ten opzichte van CDS, zou Joyce daar wat aan willen doen, al zouden het er 3 of het liet 4 zijn?

 

Verder zou een triple zoals CDS die aanbiedt als qout LNB voor 9 Oost, Hotbird, Astrale 1 en Astrale 2 heel handig zijn, dan kan CDS inpakken.

 

Graag verneem ik een onderbouwde reactie.

 

Wat is er fout met Astra 3? Net daar zitten tegenwoordig na de verhuis van vele eerst op 1 zittende zenders door naartoe verhuist. Wat niet wegneemt als Joyne alles naar wat dan ook kan laten stralen 1 richting natuurlijk nog makkelijker is voor de klant. Zolang de sterkte van de signalen natuurlijk toereikend is voor een gegarandeerde ontvangst.

Eerlijk gezegd ik begin meer over te hellen, alleen daar er hier reeds in 3 ruimtes samen reeds 4 ontvangers staan dat een dure aangelegenheid wordt als je weet dat er nog een ruimte van een ontvanger gaat worden voorzien. Wij wonen namelijk in Portugal ( dus de satelliet waar vanaf jullie de uitzendingen laten uitstralen is ideaal ) en er zijn dus regelmatig vrienden en familie op bezoek, die na een dag hier en daar te hebben vertoefd ook graag een beetje tv kijken vanuit bed. Wij kunnen natuurlijk moeilijk aan die mensen vragen hey, zorg even zelf voor een module. De nu reeds aanwezige ontvangers hun module er uit halen zou ook geen optie zijn. Dus, net enkel extra kijkpunten aan goede condities aanbieden, maar ook de modules ( maar liever nog kaarten tenzij de modules meerdere opnames maken toelaten ) aan meer aantrekkelijke prijzen aanbieden. Mijn wokboer kan ze me leveren aan 79 Euro maar 4 modules 316 Euro. Dat is echt niet aantrekkelijk.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Alex1970 zei:


Uiteraard wishfull thinking, maar kan @JOYNE hier eens op reageren?

En m.i. kunnen er heel makkelijk nog meer zenders erbij zonder dat men extra transpondercapaciteit hoeft te huren:
-BBC Entertainment
-E! Entertainment
-MyZen TV
-Trace Sport Stars
-CBS Reality
-JimJam
-Extreme Sports Channel
-Outdoor Channel

Volledig mee akkoord. Ik zou zeggen behalve de sportkanalen, maar ga dat niet doen. ( Ik deed het blijkbaar toch al maar ok ) Het is niet omdat ik geen sport kijk dat anderen dat ook niet moeten doen. Bij deze dus toch akkoord met Alex1970.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Denisdaf

Dat is wat ik bedoel met 'confrontatie opzoeken'. Het begint met ALLE  zenders van NL en BE. Dat ontken je ondanks bewijs steevast. Als je het eindelijk accepteert DAN kom je met het kijken en opnemen verhaal, ook DAT word je bewezen uitgelegd en NU kom je weer zeuren over de LNB's... Compleet OT.....

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mimisiku zei:

@Denisdaf

Dat is wat ik bedoel met 'confrontatie opzoeken'. Het begint met ALLE  zenders van NL en BE. Dat ontken je ondanks bewijs steevast. Als je het eindelijk accepteert DAN kom je met het kijken en opnemen verhaal, ook DAT word je bewezen uitgelegd en NU kom je weer zeuren over de LNB's... Compleet OT.....

 

Ik bedoel net niet confrontatie opzoeken. Bewezen "gezegd" is geen bewijs.

Bewezen gezien of door meerdere gestaafd dat is en kan een bewijs zijn.

Zo speurders enkel zouden verder gaan op verhalen en bewezen gezegd, zaten er NOG meer onschuldigen vast en liepen er nog meer schuldigen ( aan wat dan ook ) vrij rond.

 

Het kijken en opnemen verhaal wat mij betreft is hier sinds jaar en dag bekend. Dus dat is niets nieuws.

Als ik dan toch zoals je het zegt de confrontatie opzoek, ok dan, kom het bewijzen.

 

aangepast door Denisdaf

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo'n donker vermoeden dat me dat bij jou niet gaat lukken.. Het kijken en opnemen is sinds 2017 al mogelijk. Meerdere gebruikers doen dit inmiddels. Voor mij - en mijn eigen positieve ervaring - is dit bewijs voldoende. Het verhaal van de duo en triple-LNB is gesneden koek. Deze zijn voor M7 Benelux geproduceerd en voor die regio bestemd. Voor het gebied erbuiten moet je dus een multi-rail opstelling gebruiken óf genoegen nemen met duidelijk verminderd signaal..

Geen idee in welke brache je werkt (of gewerkt hebt), maar ik meen een beroepsdeformatie te bespeuren....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Mimisiku zei:

Het verhaal van de duo en triple-LNB is gesneden koek. Deze zijn voor M7 Benelux geproduceerd en voor die regio bestemd.

Nu haal je er plots zaken bij die met het opnemen en kijken van meerdere kanalen op één en hetzelfde moment al niets meer te maken hebben.

Als staat er 1 LNB met 500 aansluitingen op de wokpan gericht, of 500 LNB's met 1 aansluiting dat heeft met waar het over gaat geen ene moer te maken.

Behalve dan die ene moer die jij in het porseleinen service van tante Ema wil gooien.

Over confrontatie opzoeken gesproken.

Hou je bij de les of het onderwerp en probeer geen soep te maken met enkel bloem eieren en bakpoeder. Dat komen koeken van in het beste geval, nooit soep.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat bedoel ik..... Ik ben hier uit....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ik het zo zeggen, Mimisiku. Als het echt waar is wat je zegt - en wie ben ik om je niet te geloven - dan heeft Joyne een ontzettend groot probleem als het om NL en BE op dezelfde module te zetten. Daar zijn enkele contentleveranciers (zendergroepen) niet - om het heel voorzichtig te zeggen - niet al te blij mee. Dus als het echt mogelijk is dan zou ik daar maar niet teveel ruchtbaarheid aan geven. Zomaar een tip.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...