Ga naar inhoud


Vivid en Penthouse Gold verdwenen?


arsat

Aanbevolen berichten

Bericht gehad van CD:

Zenders zijn nu alleen nog maar met hun CAM-701 module te bekijken in een gecertificeerde ontvanger... 🥵

 

Vroeg om dan de kaart om te ruilen voor een werkende.

Over een tegoedkoming in de kosten daarvoor viel niet te praten, "de techniek gaat nu eenmaal vooruit"

Een 'beetje' krom om 99 euro voor een CAM module te moeten betalen om weer te kunnen kijken naar

de zenders waar je altijd naar hebt kunnen kijken... (en waar in voor betaal in mijn abonnement)

 

Klantvriendelijkheid hebben ze ook nog nooit van gehoord (maar dat is altijd al zo geweest)

Ik dacht dat er net een uitspraak was geweest dat providers hun eigen apparatuur niet meer mogen verplichten?

(en dat modems en ontvangers van derden ook gebruikt moeten kunnen worden)

 

aangepast door arsat

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier werkt het gewoon nog in Seca3 mode. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, Mimisiku said:

Hier werkt het gewoon nog in Seca3 mode. 

Kan zijn dat de uitval nog moet komen: de periodieke kaart update komt niet bij iedereen op hetzelfde moment.

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, arsat zei:

Kan zijn dat de uitval nog moet komen: de periodieke kaart update komt niet bij iedereen op hetzelfde moment.

 

Dat denk ik niet, zenders die ze zelf doorgeven hebben gewoon alle coderingen.  Zenders die ze vanaf Csat betrekken niet.  (penthouse black, dorcel etc) die hebben alleen viaccess.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

de nieuwe polici : alles achter grendel en steeds meer betalen om CEO 's lekkere wedde te geven en maken dat je niks meer kan opnemen.Buitengooien en doen wat niet mag :) zodat ze mss begrijpen dat mensen het beu zijn om de wet gedicteerd te worden en steeds minder te krijgen met hun spotgoedkope brakke boxen.De toekomst : IPTV heb je alles open ,al dan legaal of illegaal.Eigen schuld dikke bult zeggen ze in vlaanderen.

Zullen ze in belgie ook begrepen hebben met het achter grendel steken van cyclocross door telenet en massaal afhaken van sponsoren zodat het ten dode is opgeschreven in de tijd.RIP

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er toch meer aan de hand is. Bij mij zijn Penthouse Gold en Vivid wel open, maar Vixen, Penthouse Quickies en Hustler daarentegen niet. En dit is reeds zo sinds de start van deze thread. Is op een Vu+ Ultimo met CCcam (ja sorry hé). Zelfde resultaat als ik softcam uitschakel en mijn TVV-kaart (basic+) in mijn oude Diablo cam stop. Rechten staan als volgt: 0000 MANAGMENT : 2021-08-12 006c TV VLAANDEREN : 2021-08-06.

Vu+Ultimo met 2Tb HDD , VU+Duo met 2Tb HDD , TM 5400 CI+usb Super
Triax 88 met multibracket en 4 quad lnb's (13 oost, 19,2 oost, 23,5 oost, 28,2/28,5 oost)
Wavefrontier 90

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, FuManchu zei:

Ik denk dat er toch meer aan de hand is. Bij mij zijn Penthouse Gold en Vivid wel open, maar Vixen, Penthouse Quickies en Hustler daarentegen niet. En dit is reeds zo sinds de start van deze thread. Is op een Vu+ Ultimo met CCcam (ja sorry hé). Zelfde resultaat als ik softcam uitschakel en mijn TVV-kaart (basic+) in mijn oude Diablo cam stop. Rechten staan als volgt: 0000 MANAGMENT : 2021-08-12 006c TV VLAANDEREN : 2021-08-06.

 

hier ook hetzelfde, denk dat ze bepaalde 18+ zenders hebben omgezet naar enkel Viaccess codering met hun eigen ontvanger en CI module.

werk met Oscam hier en op deze 2 zenders geen beeld, alsook de TV Drenthe en eSportsONE dat ze mij al sinds begin niet kunnen geven doordat hen zeggen dat m'n smartcard niet kan aangepast worden voor deze zenders, en dan vertellen ze er leuk bij dat er 1 zender van de 2 enkel in basic zat en niet in Basic+ wat ik heb wat ook niet klopt want wie basic+ heeft zou normaal gezien alles van basic erbij moeten hebben, je betaald er ook voor. 

dus veel verhaaltjes van hen dat ze proberen wijs te maken aan de klanten om maar toch op hun eigen materiaal over te gaan.

net zoals ze maanden lang mensen wijs maakten dat Vijf TV HD was bij hen, al was die al altijd in SD, ze denken dat MPEG4 HD is bij hen lol.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier werken ze nog allemaal…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder hier iets te veranderen werken Vixen en Hustler terug sinds vandaag. Enkel Penthouse Quickies blijft nu nog op zwart voor mij.

Vu+Ultimo met 2Tb HDD , VU+Duo met 2Tb HDD , TM 5400 CI+usb Super
Triax 88 met multibracket en 4 quad lnb's (13 oost, 19,2 oost, 23,5 oost, 28,2/28,5 oost)
Wavefrontier 90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze verschijnselen zijn dus een voorbode van de majeure omslag die CD volgend jaar op encryptiegebied gaat maken. Mij zijn ze dan voorgoed kwijt als langdurige en trouw betalende abonnee.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij zijn ze al kwijt…. Discovery Networks weg.. Kan de rest net zo goed via kabel kijken..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...