Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


5 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Dit maal deed en de prik pijn en ik heb nog een zere schouder.

Hier na de 3de spuit , een beetje gevoeld waar ze prikte , en da' was't !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ha, "Prikspijt" is woord van het jaar geworden.

Nou ja, als je het lijstje naleest is het nog niet eens zo'n gekke keuze. Er zitten woorden bij die ik nog nooit gehoord had.

 

Inmiddels al 17.000 meldingen van menstruatiestoornissen als gevolg van vaccinatie.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Even wat informatie:

Menstruatieproblemen na je coronaprik: hoe zit dat?

https://stories.nos.nl/artikel/2392548-menstruatieproblemen-na-je-coronaprik-hoe-zit-dat

 

Lareb zegt dat ze tot nu toe ongeveer duizend meldingen hierover hebben gekregen, en dat die heel verschillend zijn. Zo zeggen sommige mensen dat ze na de prik helemaal niet meer ongesteld zijn geworden, anderen zeggen juist dat ze na de prik heel erg ongesteld werden. Ook zijn er mensen die last kregen van doorbraakbloedingen, dat is als je onverwachts wat bloed verliest terwijl je niet ongesteld bent.

Duizend van dit soort meldingen, dat is best veel, zegt Agnes Kant van het bijwerkingencentrum. Maar ze zegt óók dat ontregeling van je ongesteldheid heel veel voorkomt. "Dat gebeurt ook zonder vaccinatie", zegt ze. "Maar als je het merkt na je vaccinatie, denk je misschien wel dat het dáárdoor komt." Best moeilijk om uit te zoeken of die dingen iets met elkaar te maken hebben dus, maar Lareb gaat dat nu wel doen.

Kant zegt dat als je ook dit soort klachten krijgt na je prik, dat dat in ieder geval niets zegt over vruchtbaarheid of onvruchtbaarheid: "Daar gaan veel verhalen over de ronde, maar er is geen enkele aanwijzing dat vaccineren kan leiden tot onvruchtbaarheid."

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
8 minuten geleden, Psychosammie zei:

Inmiddels al 17.000 meldingen van menstruatiestoornissen als gevolg van vaccinatie.

Er zijn bíj het lareb ongeveer 10.000 meldingen bekend.

Of het een gevolg is van vaccinatie, is niet duidelijk, menstruatie stoornissen komen ook zonder vaccinatie regelmatig voor.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je natuurlijk geen oud nieuws quoten.

 

https://nos.nl/artikel/2410488-ruim-17-000-meldingen-van-menstruatiestoornissen-na-vaccinatie

 

Quote

Volgens Lareb is het nog te vroeg om te zeggen of een verstoorde cyclus echt een bijwerking is van de coronavaccins, daarvoor is meer onderzoek nodig. Maar het bijwerkingencentrum sluit een verband niet uit.

"Het zijn best veel meldingen, en ze zijn ook opvallend in de zin van dat vrouwen zeggen dat ze nu ineens last hebben van een menstruatiestoornis. Wij denken daarom dat het wel mogelijk is dat het een bijwerking is", zegt directeur Agnes Kant van Lareb.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het eerste bericht was van augustus, verder is de strekking van het bericht hetzelfde, menstruatie storingen komen voor, ook zonder vaccinatie.

Vaccinatie, ook voor andere ziekteverwekkers mobiliseert je afweer, en kan ook tijdelijk invloed hebben op de cyclus.

 

Een trans-Atlantische  reis naar een verre bestemming kan ook tot een menstruatie stoornis leiden, zijn vliegtuigen dan de boosdoener?

 

Jouw eerste bericht ontbrak de nuancering, sterker nog, jij geeft onjuiste informatie door te stellen dat het in al die gevallen "een gevolg van vaccineren" is.

 

Ik weet niet wat je wilde bereiken met jouw eerste bericht, vandaar mijn aanvulling zodat iedereen er zijn eigen gedachten over kan laten gaan.

  • Bedankt 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Psychosammie zei:

Ha ha, "Prikspijt" is woord van het jaar geworden.

Nou ja, als je het lijstje naleest is het nog niet eens zo'n gekke keuze. Er zitten woorden bij die ik nog nooit gehoord had.

 

Inmiddels al 17.000 meldingen van menstruatiestoornissen als gevolg van vaccinatie.

 

Wat tegenwoordig een actie van wappies op faecesboek al niet aan effect kan hebben...

Prikspijt wordt trouwens inmiddels uitgelegd als zijnde de spijt van de niet gevaccineerden in doodsangst op de IC's dat ze niet verstandig genoeg waren om de vaccinaties te nemen. Wat dat betreft is het idd een prima woord.

 

Verder zijn menstruatiestoornissen zo oud als de mensheid, of zeg maar liever zo oud als de zoogdieren.

Gigantische wappie-apekool dus weer.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, jan72 zei:

sinds ik geprikt ben (booster), is het beginnen vriezen. Is dat een gekende bijwerking?

Zou kunnen 🥶😉

1 uur terug, Drs. IJzerbout zei:

Alles werkt nog perfect bij. En dat na drie prikken. Mijn vrouw is zeer tevreden

🌶️🤫🤭

2 uren geleden, Psychosammie zei:

Inmiddels al 17.000 meldingen van menstruatiestoornissen als gevolg van vaccinatie.

Nog niks van gemerkt !! 🤔😵

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Drs. IJzerbout zei:

Mij werd wijsgemaakt dat teruggang van de mannelijke potentie ook een gevolg is van vaccineren.

Ik dat niet bevestigen. Alles werkt nog perfect bij. En dat na drie prikken. Mijn vrouw is zeer tevreden.

Kan ook met een zeer laag verwachtingspatroon te maken kunnen hebben.

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, gerrit B zei:

dan moet je even doorklikken hé

als 1e krijg je dit

149952247_bijwerking1.thumb.jpg.7995ea02340b756a13cf38d1b9d00473.jpg

 

 

 

ga je wat verder naar beneden dan krijg je dit

2107026830_bijwerking2.thumb.jpg.c8f0f2236d4569ef8f10fb5dd207a38c.jpg

 

en klik je op pijltje voor hart dan krijg je dit

1943338890_bijwerking3.thumb.jpg.647784dcaba58df4637490188399212a.jpg

 

en volgens mij heb je dan precies wat je zoekt.

 

 


Ik zoek gegevens die van toepassing is op een 18 jarige. Het kan aan mijn dyslexie liggen, maar ik zie dat niet terugkomen op de pagina die je deelt. 

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...