Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

28 minuten geleden, ceesv zei:

@zunigkyk

Ik denk dan toch dat je jezelf tegenspreekt en wel degelijk een covid vaccinatie afwijst.

 

 

Maar @ zunigkyk, ik zal aan je verzoek voldoen en voortaan dit soort bijdragen blokkeren.

Het punt is dat je (na de discussie) die keuze tot afwijzing moet respecteren. Ik ben zelf overigens gevaccineerd.

Mijn ervaring is dat mensen die niet gevaccineerd zijn dat uit zichzelf melden en afstand houden als ik per ongeluk dichterbij kom.

Zij hebben dus wel het respect voor andersdenkenden wat ik bij jou mis, c.q. gemist heb.

Misschien komt het nog dat je ook respect gaat uitdragen. Ik begrijp uit bovenstaande dat je dat belooft. Modereer ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites


10 minuten geleden, happysat zei:

 

Ik wil covid-19 vaccin's niet

Dat is jouw overtuiging en met jou zijn er nog meer. Ik respecteer jouw keuze. Ik hoop en wens dat je er geen spijt van krijgt. Mocht je het dan toch oplopen dan hoop dat je er goed doorheen komt en ben je al op natuurlijke wijze gevaccineerd👍.

Ik heb mezelf wel laten vaccineren omdat ik de kans aan grijp om niet het risico te lopen om te sterven aan covid-19.

 

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, happysat zei:

Je kunt ook "agree to disagree", maar nee men wordt uitgemaakt voor dom, misdadig en al wat slecht is."

je kan ook dat advies zelf gebruiken man, jij gooit er nogal wat beledigingen uit de laatste weken, hetgeen irritant wordt.

Perfect Motion - Boys Own Mix

Sunscreem, Terry Farley, Pete Heller

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, happysat zei:

Je quote minplus doet -->wat<-- research, komt tot een conclusie (die al voor 99% vast lag 😂) gaat je nog ff verder verdiepen op de website van minplus 😂

 

Ik had me al verdiept en oa die sites zelf al gezien voordat minplus gereageerd had.

Onafhankelijk van elkaar komen we tot dezelfde conclusie.

Ik zou in jouw plaats de dokter nog eens raadplegen, wie weet dat hij/zij inmiddels door voortschrijdend inzicht tot een nieuw persoonlijk advies komt.

Maar ergens verwacht ik dat je dat helemaal niet wilt want het gegeven advies past helemaal in jouw straatje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, happysat zei:

Maar IK zie mensen instaat om dit gewoon op social media te uiten..

Ah , nu je het zegt .... complottheoriëen allerlei , dat sommige daar intrappen !!

Kijk , zowel de regering , als virologen weten niet altijd evengoed te reageren

op iets nieuw , maar de composttheoriëen zijn zelfs nog een graad erger !!

Iedereen kan zich verkleden als een dokter en wat medische woorden gebruiken ,

kijk maar eens naar de reclame voor bv tandpasta of hoestsiroop !!

Als je bv een verkoudheid hebt , liever op facebook uitzoeken , dan bij een goeie dokter !!

Of nog beter , ga naar een pastoor of duiveluitdrijver !!

13 uren geleden, happysat zei:

Als je een been breekt dat zal dat voor iedereen ongeveer hetzelfde zijn, Lyme is dat niet.

Niet iedereen zijn been zal evengoed genezen , bij sommige is het misschien fataal !!

Dit is ook zo met lyme of elke andere ziekte !!

13 uren geleden, happysat zei:

De mijne is anders.

Zou uw dokter het hem afraden ?? Of eventueel ten rade gaan bij een 2de dokter ??

Stel dat mijn oogarts zegt , jij moet geen bril dragen of het zelfs afraadt ,

ik dien een klacht in , en ga sowieso voortaan naar een andere oogarts !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het leven is vol risico, 100% van de mensen die wel eens water hebben gedronken blijkt vroeger of later te overlijden.

Of het een met het ander te maken heeft?

 

Vaccineren zou ook gevaarlijk zijn volgens de sociale media, maar de sterfte of langdurige bijwerkingen t.g.v. een corona besmetting blijken erdoor verminderd te worden.

 

Het is dus voor ieder een afweging van risico's.

 

Net als bij je brandverzekering, er zijn mensen die denken dat ze zo een verzekering niet nodig hebben.

Soms hadden ze gelijk, soms ongelijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, ceesv zei:

100% van de mensen die wel eens water hebben gedronken blijkt vroeger of later te overlijden

Doemme 😭

 

8 minuten geleden, ceesv zei:

Of het een met het ander te maken heeft?

bv , In een zwembad 😉

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, happysat zei:

 

Daarom dit is mijn laatste bericht hier.

Dat lijkt me niet onverstandig, mede gezien wat je daarna zegt:

Maar die enkele etterbakken hier wou ik toch ff op de kast jagen en de meestal absurde berichten van mij...

 

Zoiets heet zieken en een forum verpesten. Zoiets zou ik hoe dan ook nooit ook maar een seconde overwegen.

Maar het vertelt wel wat over jouw instelling in een discussie tussen wetenschappelijke gegevens aan de ene kant en facebook blah aan de andere kant.

14 uren geleden, happysat zei:

 

Er is een fors aantal mensen die om medische redenen niet gevaccineerd kan worden. 
Je mag aannemen dat als dat wel zou kunnen het merendeel zich allang had laten vaccineren. 
Dat heeft met overtuiging niet zoveel van doen al menen vele hier dat het wel zo is.

 

Dit was voor mij mede een belangrijke reden om wel de vaccinaties te nemen

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontsteking aan het hartzakje wordt nog wel eens aangevoerd als argument tegen vaccinatie met Pfizer.

Hier wat gegevens uit 2 onderzoeken aan miljoenen mensen.

Het komt erop neer dat ongeveer 2 op de 100.000 dat probleem hebben, dat vrijwel altijd probleemloos opgelost werd.

Waarbij het een vraag is hoeveel normaliter van 100.000 mensen dat probleem zonder vaccinatie hebben. Daar kon ik zo direct niets over vinden.

 

https://www.nature.com/articles/d41586-021-02740-y

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuw onderzoek wijst erop dat mensen na een covid-besmetting diabetes zouden kunnen krijgen omdat het virus de cellen voor insuline-productie kapot maakt.

 

https://www.businessinsider.com/diabetes-covid-19-coronavirus-pancreas-insulin-cells-2021-9?international=true&r=US&IR=T

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Besmettingen Bible belt nemen toe.

 

Het aantal besmettingen in Staphorst en omstreken ligt ver boven de landelijke trend.

Het is een gebied waar mensen uit overtuiging zich niet laten vaccineren.

 

Omdat er veel gemeente leden ziek zijn geworden, waarvan een aantal ernstig,  heeft een van de kerken besloten minder mensen toe te laten en kerkbanken leeg te laten tussen de kerkgangers.

 

Staphorst geeft afgelopen week 205 positieve gevallen gemeld.

Zandvoort is gelijk aan inwonertal, maar daar waren de afgelopen week slecht 9 nieuwe besmettingen.

 

Gemiddeld is in Nederland 83% van de daarvoor in aanmerking komende doelgroep gevaccineerd.

In Staphorst is dit slechts 56%.

 

Het R getal is in de afgelopen dagen gestegen van 1,02 naar 1,12

 

Naast vaccinatie blijven de hygiëne   maatregelen belangrijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...