Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Psychosammie zei:

 

Praat geen poep. Ook gevaccineerden kunnen besmet zijn en de Delta variant naar Marokko verplaatsen.

 

 

 

Het grote verschil is dat gevaccineerden hun best doen zichzelf en anderen te beschermen en dat functioneert ook zeer duidelijk in de praktijk.

 

Iedere persoon die zich zonder dringende medische reden niet laat vaccineren en vervolgens met covid op de IC belandt ontneemt minstens 5 mensen een dringende operatie waardoor sommigen zullen sterven. Want de gegevens zijn overduidelijk en iedereen kan het weten.

Zo iemand verdient als het aan mij ligt geen enkel respect, hooguit een medaille voor domheid en/of egoïsme.

  • Like 1
  • Bedankt 2

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


@minplus

Ik ben het helemaal met je eens

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur terug, Psychosammie zei:

Praat geen poep. Ook gevaccineerden kunnen besmet zijn en de Delta variant naar Marokko verplaatsen.

Omdat uitleg toch niet aangenomen wordt, of ontkend wordt, ga ik geen tijd steken in het ontkrachten van bovenstaande bewering.

Ja, als gevaccineerde kan je besmettelijk zijn, maar je bent minder lang besmettelijk en het is onduidelijk of die besmettelijkheid even heftig is.

 

Genoeg leesvoer met alle inzichten in deze link.

https://www.google.com/search?channel=nrow5&client=firefox-b-d&q=besmettelijkheid+gevaccineerden+en+ongevaccineerden

 

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ceesv zei:

Ja, als gevaccineerde kan je besmettelijk zijn, maar je bent minder lang besmettelijk

 

Nou vooruit dan. De 2e link uit jouw zoekopdracht.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/gevaccineerde-soms-net-zo-besmettelijk-als-ongevaccineerde-blijkt-uit-onderzoek~b7eb2e94/

 

De besmettingen stijgen weer. Komt dat nou door die 14% ongevaccineerden die nergens meer naar binnen mogen? Of door die 86% gevaccineerden die denken dat hen met die QR niks meer kan overkomen?

 

Oh wacht, ik weet het antwoord al.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/116469508/virologen-schrikken-geprikt-en-toch-besmet-maar-qr-code-werkt-gewoon

 

Quote

Wie gevaccineerd is, maar tóch besmet raakt met corona, kan in Nederland nog altijd naar binnen met de QR-code. Terwijl een land als België de app aangepast heeft, gaat ons land dat niet doen. Volgens experts vergroot dat het risico op besmettingen. „Dit is niet handig.”

 

Leuk artikel in de krant. Kort samengevat: we waren allebei positief getest maar de QR was gewoon goed dus zijn we maar op vakantie gegaan. Waarbij die QR dus averechts werkt. Als je er even over nadenkt kom je tot de conclusie dat dat wel te verwachten was.

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, paardengek zei:

Wordt het niet eens tijd om deze topic gewoon te sluiten ?

 

Want Corona is al lang voorbij?

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, happysat zei:

‘Vertel gevaccineerden dat ze een gevaar voor de samenleving zijn en hun stoppen slaan door’

 

Kort maar krachtig en zo heel erg waar.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Psychosammie zei:

Yep. Marokko en ook andere landen hebben er belang bij landgenoten te stallen in rijke landen. Dat levert een significante geldstroom op. En daarnaast politieke invloed. Kijk naar de Turken.

Als we Turken en Marokkanen nu weer door elkaar husselen worden de argumenten een heel stuk minder steekhoudend.

18 uren geleden, ceesv zei:

Of zou het toch te maken hebben met het buiten de deur houden van corona besmettingen.

Als we naar de kaart kijken benne jullie daar weer rood geworre en wij hier nog steeds oranje. EEN FEIT

Ik wil geen pakketleverancier meer uit de rooije provincies a.u.b. EEN GRAP

 

Als ik Diederik Gommers mag geloven kunnen we de 1350 IC bedden al niet eens bezetten met verpleging en artsen. EEN WAARSCHUWING

 

The Voice Of Experience

Fatboy Slim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De zorg is moe gestreden.

Ik heb dit jaar van nabij meegemaakt wat een ic verpleger (m/v) voor diensten draait en wat ze voor hun kiezen krijgen.

 

Mensen zien afglijden naar een gewisse dood went nooit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ceesv zei:

De zorg is moe gestreden.

Ik heb dit jaar van nabij meegemaakt wat een ic verpleger (m/v) voor diensten draait en wat ze voor hun kiezen krijgen.

 

Mensen zien afglijden naar een gewisse dood went nooit.

Volledig de schuld van de door ons gekozen regering.

Zij weigeren pertinent de helpende hand toe te steken en spenderen liever astronomische geldbedragen in handhaving ipv de zorg.

 

Is toch om te janken dat een cliniclown een hoger salaris heeft dan een zorgmedewerker?

 

En wat er wel aan geld in de zorg wordt gestoken blijft hangen in de bureaucratie.

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan nog beter directeur Cliniclown zijn.

 

Cliniclowns: salaris directeur €134.386.

 

Bron

 

N.B. https://www.cliniclowns.nl/blog/supporters/besteding-donatie

Fondsenwerving
CliniClowns is geheel afhankelijk van donaties van particulieren en bedrijven.

80 cent van elke euro gaat naar ons werk voor kinderen

 

Maar dat is een fooi vergeleken met de ex directeur blinden geleidehonden, €269.400

 

Een ic verpleegkundige doet slechts € 2.880 (laagste) tot € 3.895 (hoogste). 24/7 365 dagen per jaar ploegendienst.

Een cliniclown staat in de  boeken voor tussen de €2813,- en €4836,- afhankelijk van de ervaring.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reden waarom ik altijd naar het salaris van de directeur kijk voor ik een goeddoelclub subsidieer. Gevolg is dat ik eigenlijk alleen lokale clubs geld geef want daar heb je geen directeur met een enorm salaris maar alleen enthousiaste mensen die het voor niks doen.

 

Maar goed, de wappies, sorry, ik kan ze toch eigenlijk zo langzamerhand niet anders noemen met hun wan-info, zijn weer erg actief in dit topic.

Terwijl het overal weer fout gaat.

Nieuwe D-variant in Engeland die nog gemener is, toenemende infecties overal, lockdowns in sommige landen, enz.

 

En dan lees je een ingezonden brief van iemand die vindt dat er niets aan de hand is in Zwolle met de instroom van ongevaccineerden uit Staphorst want er zijn enorm veel ziekenhuisbedden en maar 1,5 % is bezet door die ongevaccineerde Staphorsters.

Volledig vergelijkbaar met de "argumenten" van diverse mensen hier.....

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...