Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Eduard07 zei:

Weer zo'n "sweeping statement"! Bron?

 

Absoluut niet. Lees het verhaal van die grapjassen die positief getest waren maar hun QR bleef ok. Dus toen zijn ze maar op vakantie gegaan.

 

Ga ik met een testenvoortoegang test naar een restaurant dan weet ik zeker dat ik niet besmet ben. En de rest die braaf met z'n QR is binnengekomen kan besmet zijn en iedereen besmetten want niet getest. Hoe denk jij dat het aantal besmettingen kan stijgen op dit moment? Van die 15% niet gevaccineerden die vrijwel nergens binnenkomen zonder een test?

 

1 uur terug, jan72 zei:

maar iedereen heeft eveneens het recht om te weten of een activiteit in alle veiligheid (lees beperkt risico op besmetting) kan doorgaan.

De controle via een covid safe pas geeft aan alle deelnemers de zekerheid dat het event (of dat nu een cafe/restaurant bezoek, of een groeter event is) in relatief veilige omstandigheden kan doorg

... gaan

 

Schijnveiligheid. Lees mijn betoog hierboven.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig achter een abo. Zag alleen de eerste 2 regels. Was ook genoeg. Gaat erover dat ik een aso zou zijn omdat er IC bedden te weinig zijn. Kijk, dat is het echte probleem. Wel een lading boa's QR codes laten controleren maar iets doen aan het echte probleem (meer bedden en mensen in de zorg) ho maar.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Psychosammie zei:

Wel een lading boa's QR codes laten controleren maar iets doen aan het echte probleem (meer bedden en mensen in de zorg) ho maar.

 

respect....

en misschien na de 4e golf komt er eens beweging in.

qua opleiding en praktijk stages zal het dan de 10e golf zijn

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Psychosammie zei:

Gelukkig achter een abo. Zag alleen de eerste 2 regels. Was ook genoeg. Gaat erover dat ik een aso zou zijn omdat er IC bedden te weinig zijn. Kijk, dat is het echte probleem. Wel een lading boa's QR codes laten controleren maar iets doen aan het echte probleem (meer bedden en mensen in de zorg) ho maar.

Zou jij zo een afgekeurde politieagent aan je bed willen hebben dan

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als principe sta ik ook nooit aan iemand anders zijn bed.

Dat is duidelijk.

Die werk moeten maken van deze situatie en toestand zoals de BOA's { Een buitengewoon opsporingsambtenaar } zijn net zoals wij in het verband met deze Corona pandemie niet adequaat opgeleid en uitgerust met oplossingen of door god mee gegeven inzichten. Dat kun je hun niet kwalijk nemen.

Ja we zijn soms erg kritisch ten opzichte van anderen en soms ook heel terecht, maar wat kun JIJ?

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Psychosammie zei:

 

... de rest die braaf met z'n QR is binnengekomen kan besmet zijn en iedereen besmetten want niet getest. Hoe denk jij dat het aantal besmettingen kan stijgen op dit moment? Van die 15% niet gevaccineerden die vrijwel nergens binnenkomen zonder een test?

Scherp gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mannen/vrouwen

Moeten jullie eens kijken op de teletekst pagina 129 van de NPO titel is "Oostenrijk dreigt ongevaccineerden"

Dit gaat zelfs mij te ver.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...