Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

Man,

We moeten toch werken aan een samenleving waarin iedereen gelijk is; zonder onderscheid!

Als jij je niet wilt vaccineren breng je de melkboer en de bakker in gevaar.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


10 minuten geleden, Zunigkyk zei:

Toelichtig voor D-box:

1. Gebied voor gevaccineerden die niet bij ongevaccineerden willen wonen.

2. Gebied voor ongevaccineerden die niet bij gevaccineerden willen wonen.

3. Gebied voor gevaccineerden en ongevaccineerden die wel bij elkaar willen wonen.

Ik zal je nooit begrijpen, denk aan je medemens.

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Zunigkyk zei:

Laat me raden: jij wilt in gebied 3 wonen maar zou willen kiezen voor gebied 1. Wie moet er verhuizen?

Al dat gelul over gebieden; het lijkt wel sciencefiction.

Wat ik je duidelijk wil maken is dat ik er niet mee zou kunnen leven dat ik Covid 19 zou kunnen verspreiden en dat andere mensen er aan dood zouden gaan.

Dus willens en wetens andere mensen infecteren terwijl ik weet dat ze eraan kunnen sterven.

Ik ben blij dat ik gevaccineerd ben!

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het probleem niet.

 

De groep ongevaccineerden wordt vanzelf door natuurlijke selectie de komende jaren gedecimeerd.

Ik heb inmiddels alleen respect voor de bewust ongevacinneerden als ze ook bewust afzien van iedere medische of sociale hulp tgv corona besmetting.

Ga thuis uitzieken, revalideer op eigen kracht en als je bv 3 maanden of langer geen slag werk kunt verrichten ook niet de ziektewet in.

En tegen een ieder die medeleven toont zeg je ook bewust ik behoef geen medeleven ik heb bewust zelf gekozen om te creperen.

En niet janken dat je door die stomme QR code beperkingen hebt: de meerderheid heeft bepaald dat die nog even nodig zijn totdat de groep ongevaccineerden zonder antistoffen klein genoeg is geworden.

 

Hoe dan ook, antistoffen zul je ooit krijgen. Of door een vaccin of volledig op eigen kracht. Hopelijk ben en blijf je krachtig genoeg!

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

5 minuten geleden, happysat zei:

Geniet van je prik, waarschijnlijk volgen er nog een stuk of 20, resultaat nihil, immuunsysteem kompleet naar de haaien als de je 20igste nog overleeft...

 

Mag ik even lachten... hiermee bewijs je voor mij voor de zoveelste keer dat je totaal geen lor snapt van de werking van een immuunsysteem en vaccins.

Waarom wil iedereen toch perse een mening hebben en uitdragen zonder enige kennis.

 

Het gaat er niet om dat je informatie kunt vergaren. Je moet snappen hoe het werkt en elke informatiebron kunnen beoordelen of ze feitelijk juist zijn.

Kun je dat niet dan ga je vanzelf een keer ten onder aan de vele mis informatie.

Je hebt een voordeel.... geluk is met de dommen ;)

  • Like 1
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, happysat zei:

 

Zeker, er is echt reden toe..

Over een paar weken piep je wel anders als de lockdown komt die ook voor jouw geld..

 

Wat veel beter werkt is een lockdown van de ziekenhuizen voor bewust ongevaccineerde corona patienten.

Voor een nieuwe lockdown is een meerderheid nodig in de regering en met de huidige vaccinatiegraad van ruim 80 procent ga je die hier echt niet meer krijgen.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
6 uren geleden, happysat zei:

Nog even en dan worden de ongevaccineerden de helden. 
Zij worden de redders van de nieuwe samenleving. 


Zij kunnen dankzij hun volharding de nodige werkzaamheden uit gaan voeren om de hele boel weer op orde te krijgen. 
Zij zullen de gezonde samenleving weer gaan vormen.

Voorlopig zijn er op dit moment bijna 5 miljoen corona doden te betreuren, en dat zijn alleen de officieel geregistreerde slachtoffers.

Dat zijn mensen die niet de kans hadden zich te laten beschermen tegen de schade die het virus aanricht in het lichaam.

Hun imuun systeem was niet in staat de indringer af te weren.

 

Verder mis ik je onderbouwing waarom mensen die gevaccineerd zijn, een hoger overlijdens risico zouden moeten hebben.

 

Op dit moment hebben zij tegen de huidige varianten bescherming opgebouwd, de bezetting door ongevaccineerde corona patienten op de ic afdelingen onderschrijft dat.

 

Een groot gedeelte van de wereld bevolking is tegen vele potentieel dodelijke ziekten gevaccineerd, en hebben dat.... overleefd.

 

Happysat, verdiep je eens in de werking van vaccins, of, wanneer je dat vermogen niet hebt, stop dan je een oordeel te vormen zonder die kennis.

 

Maar hier te beweren, dat alle gevaccineerde mensen aan die vaccinatie gaan sterven is door jou niet onderbouwd.

 

Je opmerking hierboven heeft hier niets te zoeken.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://nos.nl/artikel/2402631-onmacht-op-ic-s-ze-hadden-hier-niet-gelegen-als-ze-waren-geprikt

voor een redelijk helder verhaal zou je dat eens kunnen lezen en ook dat interview met Irma Oomen-Bolder en Ed Wester zou je eens kunnen bekijken.

 

Dan is misschien ook wel wat relativering mogelijk bij sommige uitspraken en "scheldpartijen" hier op sat4all zouden daarmee mogelijk voorkomen kunnen worden. Want dat laatste leidt nergens heen waar een positief mens wil zijn.

 

The Voice Of Experience

Fatboy Slim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, happysat zei:

 

Kijk dat is nu eens een genuanceerd verhaal. Wie van de pro-vaxers hier die de wijsheid in pacht menen te hebben haalt het verhaal van deze mevrouw even onderuit?

 

Zoals ik al eerder aanhaalde. Het aantal besmettingen stijgt. komt dat door die 15% ongevaccineerden? Of de 85% gevaccineerden?

 

En stel dat we 100% gevaccineerd zijn. Hoe ziet de wereld er dan uit?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Annemarie heeft twijfels, wie niet

Quote

Kunt u zich indenken dat u zich nog laat vaccineren?
,,Ja hoor, dat sluit ik niet uit.”

dan zijn twijfels weggenomen

 

Quote

Ik weet niet wat het is, maar ik denk dat het over macht gaat. Feit is wel dat veel mensen achterdochtig worden naar de overheid.

Hoe achterdochtig waren we voor de corona crisis? Er is niets nieuws onder de zon dus.

 

Onderuit halen is hier niet van toepassing en er zijn overigens ook geen pro vaxers, alleen mensen die twijfelen en mensen die wel overtuigd zijn.

The Voice Of Experience

Fatboy Slim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
14 minuten geleden, Psychosammie zei:

En stel dat we 100% gevaccineerd zijn. Hoe ziet de wereld er dan uit?

Wel, een voorbeeld, pokken is een ziekte die niet meer voorkomt door vaccinatie.

Vergelijkbaar met Corona, levensbedreigend en uiterst besmettelijk.

Als kind werd je gewoon ingeënt.

 

Dus als 100% ingeënt is en Corona de wereld uit is, kan de wereld weer terugkeren naar de omgangsvormen van voor corona.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, D-box zei:

Wat ik je duidelijk wil maken is dat ik er niet mee zou kunnen leven dat ik Covid 19 zou kunnen verspreiden

Verrassing voor jou; Dat kun je dus wel ook al ben je gevaccineerd.

 

Wat ik hier het meest mis in de discussie is dat men er rekening mee moet houden dat er mensen zijn die zich niet zullen laten vaccineren.

We kunnen nu nog 20 jaar door blijven miepen over ja of nee vaccineren.

 

Ik heb mij wel laten vaccineren omdat ik niet aan de gevolgen van Covid-19 wil overlijden of in ieder geval de kans daarop te verkleinen.

Ik ken ook mensen die zich niet laten vaccineren omdat ze niet weten wat het met ze zal doen over een langere periode. De kans dat ze daardoor overlijden als gevolg van Covid-19 nemen ze daarbij voor lief.

Voor die laatste keuze heb ik wel respect omdat die genomen is met volle verstand en wetenschap wat het risico kan zijn. Laat die mensen in hun waarde en probeer hen niet te dwingen.

 

Dan nog een groep die om heel andere reden niet vaccineert. We hebben zelfs al een naam voor ze bedacht: de Wappies.

Laat ook die mensen gewoon met rust want daar helpt een discussie niet mee.

 

Kortom we zullen er mee moeten leven dat sommige zich niet zullen laten vaccineren: Deal with it! Gewoon loslaten want je trekt aan een dood paard.

 

 

  • Like 1
  • Bedankt 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, ceesv zei:

Dus als 100% ingeënt is en Corona de wereld uit is, kan de wereld weer terugkeren naar de omgangsvormen van voor corona.

 

Niet dus. En dat zou met het aantal varianten te maken hebben. Met de huidige vaccins blijven we besmet raken, blijven er varianten ontstaan en dus roeien we het virus niet uit. Met de huidige vaccins wordt je minder ziek en neemt de kans op varianten af. Niet meer dan dat.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Toch maakt het volgens studies wel uit wanneer je gevaccineerd bent.

 

Je bent bij een besmetting minder, en korter besmettelijk voor je omgeving.

Daarmee beperk je de verspreiding.

Marokko sluit de grenzen voor een aantal landen, onder meer Nederland, mede om een nieuwe variant buiten de deur te houden.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...