Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Mojo zei:

Kortom we zullen er mee moeten leven dat sommige zich niet zullen laten vaccineren: Deal with it! Gewoon loslaten want je trekt aan een dood paard.

Voor mijzelf kan ik het wel loslaten maar ik doe geen beroep op zorg en werk daar ook niet.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uren geleden, Mojo zei:

Ik ken ook mensen die zich niet laten vaccineren omdat ze niet weten wat het met ze zal doen over een langere periode. De kans dat ze daardoor overlijden als gevolg van Covid-19 nemen ze daarbij voor lief.

Voor die laatste keuze heb ik wel respect omdat die genomen is met volle verstand en wetenschap wat het risico kan zijn. Laat die mensen in hun waarde en probeer hen niet te dwingen.

 

 

 

 

Ze hebben helaas niet de wetenschap wat het risico op lange termijn kan zijn want ze missen alle essentiële kennis over m-RNA, hoe het werkt, hoe kort het bestaat, enz. En als je het hen 10x uitlegt zal het grote merendeel er nog steeds weinig tot niets van snappen.

Ik kan hen respecteren als mensen, maar niet hun wantrouwen op grond van kennistekort en slechte bronnen en niet hun foute keuze.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, OFDM zei:

Voor mijzelf kan ik het wel loslaten maar ik doe geen beroep op zorg en werk daar ook niet.

Dus als je ziek wordt , jammer dan ,ik ga al vast in een kist liggen zo praat jij

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, mereltje zei:

Dus als je ziek wordt , jammer dan ,ik ga al vast in een kist liggen zo praat jij

Misverstand. Ik bedoel dat ik het kan het loslaten dat sommige zich niet zullen laten vaccineren. Maar dat is omdat ik de nadelen van die vrijheid niet ondervind, ik werk niet in de zorg..

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een dokter met ballen:

https://www.hln.be/binnenland/antwerpse-huisarts-weigert-niet-gevaccineerde-patienten-niemand-hangt-voor-zijn-plezier-zon-boodschap-uit~aac6bab9

Zijt ge niet gevaccineerd , deze Antwerpse huisarts zal u vanaf 1 januari niet meer ontvangen !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, ceesv zei:

 

Dus als 100% ingeënt is en Corona de wereld uit is, kan de wereld weer terugkeren naar de omgangsvormen van voor corona.

Jij gelooft ook in sprookjes...

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-10-2021 om 22:03, Psychosammie zei:

 

Want Corona is al lang voorbij?

 

Zie nu de bijdragen hierna ( ca 30 reacties ).  Allemaal niet of wel vaccineert, veel gezeur en gezever.  Oke, ik weet dat Corona iets anders is dan griep. En voordat ik richting de wappies wordt gewezen, ik ben gevaccineerd. Maar dit gezeur hier, wordt niemand wijzer van.  Dit precies hetzelfde dan al dat praat programma's hierover.  Probeer eens positief te zijn.  En dat lijkt in onze samenleving ver te zoeken. Iedereen denkt alleen maar aan hen zelf. Dat geldt ook voor diegene , die er kennis over hebben of denkt er kennis van te hebben.

 

Veel corona regels, snap ik en is ook te beredeneren, maar veel regels ook niet.  Denk maar aan mondkapjes ( ojee, nu krijg vast aan de stok met drie leden ), als je per werkdag 8 uur op moet hebben met vieze vette handen........ Is op zijn zachtst gezegd, onhygiënisch. Wat willen we, hygiënisch zijn. Dus dat gaat echt niet werken, wanner je ect vieze handen krijgt van vet, en etc..  En diegene, die nu gaat reageren, heeft nooit zo'n ding 8 uren achter elkaar op gehad.

 

Ander ding is de QR code. Heeft niets meer te maken met voorkomen van corona, maar is is een dwang maatregel om mensen te gaan verplichten om zich te vaccineren. 

 

Als ik zo hoor, lijkt me tegenwoordig drugs ook een groot probleem. Er ligt nu een jonde vrouw van 23 uit Heerenveen in coma door drugs, die toegediend is door oudere mannen ??? En daar hebben dan geen topic over. Of het scheef gaan van de hele maatschappij verdeeld tussen arm en rijk ( Toeslagen affaire )  En dat een regering, die des ondanks naar huis "gestuurd" is gewoon door gaat, na verkiezingen in maart 2021. Oke we hebben hier geen topics over politiek.  Maar deze topics hebben dezelfde lading, dan deze topic.

 

Wordt het eens tijd dat we elkaar het licht weer in de ogen gunnen ? En eindelijk alleen positief iets gaan benaderen  ?

 

 

Normaal gesproken beëindigd mijn commentaar met vriendelijke groet.  Nu , morgen weer gezond op ( Citaat: Sonja Barend )

 

 

aangepast door paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

De jongsten in de auto zetten op de achterbank (of zelfs voorin) zonder passend stoeltje lijkt mij ook minder goed. Maar je mag wel in IJmuiden gaan wonen naast de TATA Steel fabriek met je kinderen, niemand verbied jou dat.

 

En onze generatie dan, die de bek vol amalgaam tandvullingen hebben met bekende langetermijneffecten. Onze melk en suiker maatschappij waarvan men al sinds decennia de langetermijneffecten kent bij de kinderen en volwassenen.

In de V.S. krijg je één kilo kaas op je hamburger en dus ook die kinderen wiens ouders geen tijd hebben om gezond te koken. Niemand beschermd die kinderen voor hun ouders. Denk je dat Burger King die kinderen uit hun zaak weert?

 

In Europa worden deze nieuwe medicijnen en vaccins getest en analyses gemaakt.

 

Er zou ook een VN verdrag moeten komen over dat achterlijk opruiend gelul op websites en sociale media.

keep the streets empty for me

Fever Ray

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, cookie monster zei:

Zijt ge niet gevaccineerd , deze Antwerpse huisarts zal u vanaf 1 januari niet meer ontvangen !!

 

Dus die joker is ongeschikt voor zijn vak.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, ceesv zei:

Je bent bij een besmetting minder, en korter besmettelijk voor je omgeving.

Daarmee beperk je de verspreiding.

 

Ook niet. Dat hebben we lang gedacht maar inmiddels blijkt dat er besmette gevaccineerden zijn die net zo veel virus uitblazen als niet gevaccineerden.

Zie één van mijn eerdere posts. En daarom loopt het nu met de QR code verkeerd.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Psychosammie zei:

 En daarom loopt het nu met de QR code verkeerd.

Weer zo'n "sweeping statement"! Bron?

 

De belangrijkste oorzaak van "QR code-ellende"  is "sabotage" van de maatregel. 

https://www.hartvannederland.nl/coronavirus/qr-code-bij-twee-derde-nederlanders-niet-gecheckt

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, paardengek zei:

Ander ding is de QR code. Heeft niets meer te maken met voorkomen van corona, maar is is een dwang maatregel om mensen te gaan verplichten om zich te vaccineren.

 

Is niet echt correct wat je stelt:  iedereen heeft het recht zich al dan niet te vaccineren.  maar iedereen heeft eveneens het recht om te weten of een activiteit in alle veiligheid (lees beperkt risico op besmetting) kan doorgaan.

De controle via een covid safe pas geeft aan alle deelnemers de zekerheid dat het event (of dat nu een cafe/restaurant bezoek, of een groeter event is) in relatief veilige omstandigheden kan doorg

... gaan

Sommigen vinden de veiligheid van anderen garanderen blijkbaar 'pestgedrag'....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...