Ga naar inhoud


Ain Dubai is geopend. Het hoogste reuzenrad ter wereld.


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


5 hours ago, minplus said:

Ik sprak m'n schoonzoon vandaag, die er een paar maal geweest is en ook veel mensen daar (in high places) kent die hem vertelden dat zowel het reuzenrad als de Burj Khalifa een te zwakke ondergrond hebben en al aan het verzakken zijn. Ook het opspuiten van de diverse eilanden schijnt een redelijke sof te zijn (2e palmblad, werelddelen), wel mooie zandvlakten maar meer niet.

Weet jij daar iets over?

Gebeurde in NL ook bij extreme gebouwen, maar staat er nog steeds zonder zorgen ;)

 

 

Delft_Oude_Kerk.jpg

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zag daar gisteren een reportage over met een snelweg (A20) in Duitsland waar men in 2005 een nieuwe methode had gebruikt om over/door een veengebied te gaan om snel bij de kust te kunnen komen.

Gevolg was dat daar begin 2018 wel eerst de ene rijstrook en een dag later de andere rijstrook was ingestort en al het verkeer nu door een dorpje omgeleid wordt en dat verwacht werd dat herstel 3 jaar ging duren.

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, minplus zei:

Ach, over 1000 jaar zie je hier nog wat vage restanten van. Maar voorlopig kun je er van genieten als je geen hoogtevrees hebt.🙂

Sterker nog, over 1000 jaar vinden archeologen ons en komen onze botten in de musea...

Ze vinden dan ook inductiepannen waarbij ze niet weten wat het zijn.

Ik denk dat dan de 3-d etens-printers ook gevonden worden onder een meter klei.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Dubai....de stad der superlatieven.

De promotie/reclame is van Emirates.  Emirates heeft 123 A380´s in gebruik.

De stewardes staat daar echt op "de Pinnacle" van de 828 mtr. hoge Bursh Khalifa. Dus geen nep, fake of green screen.

Voor deze opnamen is de A380 11 x om de Bursh gevlogen.

Het is altijd weer adembenemend als je met een A380, vooral ´s avonds, een rondje over de stad vliegt om dan op DXB of DWC te landen. (DWC = Dubai World Central)

 

 

 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik had de reclame al gezien, imposant.

Vroeg me af waar de kamera aan bevestigd was, maar zag in het filmpje een helicopter hangen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me laten vertellen dat deze dame bij Emirates weg gaat en de baan bij Broadcast Partners heeft aangenomen:

 

 

Die meid heeft te minste wel wat meer ballen dan die slappelingen hier op het forum die alleen maar lopen te drammen dat ze er een vet salaris voor willen hebben zonder wat te kunnen presteren. 😂 😂

  • Haha 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...