Ga naar inhoud


Historische foto. Televisie kopen in 1974


Drs. IJzerbout
Ga naar oplossing Opgelost door Sprietje,

Aanbevolen berichten


Op 2-11-2021 om 12:49, Tonskidutch zei:

En nu zijn er alleen maar "mega-stores" "outlets" en nog veel meer websites / webshops.

 

Dozenschuivers. Met medewerkers die hun rol instuderen en ook zo afdreunen als een potentieel klant iets vraagt.

Het gebeuren is te lang om hier uit te leggen maar het komt hier op neer dat 2 identieke tv toestellen die in een winkel van zo'n grote keten waren opgesteld met tussen beide nog 2 of 3 andere toestellen.

Ganse uitleg over de ene, ganse uitleg over de andere hemelsbreed verschil volgens de uitleg.

Enige verschil was, dat bij de goedkopere men was vergeten de "normale" prijs weer te plaatsen en bij de andere was dat wel gebeurt, meer bepaald na een paar weken van promotie van dat toestel.

Hoofdverkoper erbij geroepen, die hield zelfs eerst vast aan het verhaal van de verkoper.

Tot we hem met de neus op de feiten hebben gewezen.

Uiteindelijk gevolg, 2 toestellen gekocht, ( buurman wou wel net op dat moment graag dezelfde ) aan 2 of 3 Euro meer dan wat de aankoopprijs was voor die keten.

 

En ook die zullen verdwijnen omdat de grote techmonsters je keuze voor jou gemaakt hebben wat er geleverd gaat worden.

 

Ook die kunnen de mensen niet blijven betalen. Zeker niet als het er zijn die zo goed op de hoogte zijn van  wat er te koop staat als deze die wij mochten aantreffen.

 

 

 

 

 

 

 

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Dan had ik geen werk meer. 

 

man, je bent toch allang met pensioen als je van 1955 bent?

 

Ik ook van 1955, en loop al een jaar lekker thuis te hobbyen (schuur en zolder opgeruimd, hobbykamer weer leuk ingericht etc etc) en volop te genieten van pensioen en de vrije tijd......   anderen gaan maar werken nu voor mijn inkomen. 

mijn motto nu:  "niets moet meer, en alles mag !!"

aangepast door joker55

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Zo blijf ik vitaal en de geest veruimd. 

 

veruimd ??? Je kan ook tussen je Single Malt's door wat kamelenmelk drinken , dit werkt verruimend , kan je meer kennis en inzicht opdoen. 😅

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Single Malt's drink ik graag maar in minimale hoeveelheden. 

Niemand kan mij erop aan kijken dat ik na de pensioenberechtigde leefdheid niet wil stoppen met werken. 

Komt bij dat mijn vrouw duidelijk jonger is dan ik en dat houd IJzerbout jong. 

Ik ga niet thuis zitten en mijn postzegelverzameling  afstoffen of zoals Sprietje doet, verbruikte batterijen sorteren in bakjes. 

 

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...