Ga naar inhoud


Kerstmuziek


Sprietje

Aanbevolen berichten


Nog een paar uurtjes en het drama met de kerstliedjes is voorbij. 

10 maanden geen "Coming Home for Christmas" meer. Tenzij het volgend jaar dit gezemel nog vroeger begint. 

 

Ik ga morgen nog even naar mijn lijfarts. Dan kan ie checken of ik geen blijvende schade heb opgelopen. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is voorbij. 

De rode vlekken in mijn hals worden al minder.

En de stuiptrekkingen zijn sinds vandaag weg. 

Mijn lijfarts zei wel dat ik nog veel rust nodig heb en dat een extra Single Malt Whiskey goed zou helpen. Dus die raad ga ik onmiddellijk opvolgen. 

  • Like 1
  • Haha 2

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu de kerstmuziek aan het uitsterven is , mogen die onnozele kerstfilms ook uit de programmatie van die "kut"zenders . 😴

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • Moderator
Op 26-12-2021 om 16:16, Drs. IJzerbout zei:

Nog een paar uurtjes en het drama met de kerstliedjes is voorbij. 

10 maanden geen "Coming Home for Christmas" meer. Tenzij het volgend jaar dit gezemel nog vroeger begint. 

 

Ik ga morgen nog even naar mijn lijfarts. Dan kan ie checken of ik geen blijvende schade heb opgelopen. 

Een waarschuwing voor de Drs, ook bekend als @Drs. IJzerbout

Het gezemel begint vroeg dit jaar!

 

Sky Radio zendt op 1 april vanwege de sneeuwval eenmalig uit volgens de kersttraditie The Christmas Station.

Een woordvoerder van Talpa benadrukt dat het, ondanks de desbetreffende datum, niet om een 1 aprilgrap gaat.

De zender zendt vanaf 09.00 uur inderdaad kerstmuziek uit.

 

Sky Radio

 

afbeelding.png

 

Gaat het weer een beetje Meneer IJzerbout?

afbeelding.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Er is iets vreemds aan de hand in kerstland. Voor het eerst in jaren staat tijdens de eindejaarsperiode niet ‘All I want for Christmas is you’ van Mariah Carey maar wel een andere kersthit op nummer 1 in de Amerikaanse hitlijst Billboard Hot 100. Een 65 jaar oude kersthit dan nog wel.
Ook heel mooi lijk me , love it... 😃

 

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231205_95511253

 

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Heb de pest aan kerstliedjes, maar deze heeft wel wat, net als deze:

 

Mooi man !
Ik ben fan van Chris Rea vanaf zijn beginjaren. Ik heb al zijn albums ( zowel Vinyl als CD ) een vele muziekconcerten op DVD. Let's the music play !

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-12-2021 om 14:40, Sprietje zei:

maar na 10 minuten komt de kerstman je neus uit.

Het komt mij al de strot uit, voordat ik er naar luister.

Krijg dan alleen alleen al bij de gedachte eraan, rode vlekken in mijn nek. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een pesthekel aan kerst in het algemeen en al die kerstmuziek maakt mij letterlijk ziek, liefst doet ik de komende tijd een diepe winterslaap tot al die ellende weer voorbij is.

 

Dus aan de muziek uit eigen collectie. Radio blijft uit en de tv ook als het aan mij ligt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Penthe:
Kerstmis is voor veel mensen, ook hier op het board een feest en religieuze samenhorigheid. 
Het symboliseert in onze samenleving de geboorte van Jezus Christus waar gelovige mensen veel waarde aan hechten. 
Hiermee zo “bot” en respectloos om te gaan vind ik niet in orde en moet je niet doen. 
 

Mijn mening over Kerstmuziek betreft uitsluitend het veel te vroeg starten op veel zenders hiervan maar heeft niets met mijn geloofsovertuiging te doen. 
 

Ik vind het Kerstfeest ieder jaar weer bijzonder en hecht er veel waarde aan. 
Het brengt de familie bij elkaar en het zijn met/voor zijn allen: kinderen, kleinkinderen opa’s en oma’s een leuke en gezellige jaarlijkse tijd.  

Dus  wat meer respect en verdraagzaamheid  vooral tijdens deze tijd zou voor jezelf en anderen een aanvulling in je leven zijn. 

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...