Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten

Maar als je tegen een ongevaccineerde zegt dat hij 2800 per dag moet betalen dan wordt dat meteen uitgelegd als dwang en worden de rokers, vreters, suikerverslaafden, alcohol verslaafden, hardrijders en wat dan ook er bij gehaald die ook niet hoeven te betalen.

Wordt ook in dit geval meteen aangegeven dat het ligt aan veel te weinig bedden enz.

 

Deze verpleegkundige zag dat probleem dus ook heel duidelijk en vandaar het pleidooi om de maatregelen gewoon los te laten, wie gevaccineerd is wordt toch niet ziek en de rest heeft het te danken aan keuzes die ze zelf gemaakt hebben en moet dan ook maar voor de gevolgen opdraaien.

Wel zag hij ook het probleem van "wie maakt de keus om een corona patiënt niet te helpen en een andere patiënt wel"?

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden, gerrit B zei:

volgens hem werden de meesten toch niet ziek en de ongevaccineerden die toch ziek werden hadden alle kans gehad om zich te laten vaccineren en hadden dit aan zichzelf te wijten

 

Klinkt niet als een heel erg professionele houding. 

 

1 uur geleden, ceesv zei:

ik tendeer ernaar dat die corona ontkenners

 

Je haalt weer eens wat dingen door elkaar. Mensen die zich niet laten vaccineren zijn geen corona ontkenners. 

 

1 uur geleden, gerrit B zei:

Ook werd er genoemd dat in de omgeving Rotterdam een ambulance had rondgereden met een relatief jonge vent met een hersenbloeding maar omdat alle IC's vol lagen met was hij noemde "domme uilskuikens die zich niet wilden laten vaccineren" zou deze vent in de ambulance zijn overleden omdat er geen plek was op een IC.

 

Van horen zeggen dus.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, gerrit B zei:

als dwang en worden de rokers, vreters, suikerverslaafden, alcohol verslaafden, hardrijders en wat dan ook er bij gehaald die ook niet hoeven te betalen.

Die zijn verslaafd 😢maar aan 3 prikjes raak je niet verslaafd🧐

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Psychosammie zei:

Klinkt niet als een heel erg professionele houding.

het klonk als iemand die gewoon moedeloos was van zoveel onbegrip en zoveel onkunde en die er nu wel een keer klaar mee was.

 

8 uren geleden, Psychosammie zei:

Van horen zeggen dus.

Als je zelf direct betrokken bij dit soort zaken kun je dat niet afdoen met "van horen zeggen"

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Psychosammie zei:

Als je een beetje opgelet hebt dan weetje dat die "wappies" al vanaf dag 1 waarschuwen voor de onzin maatregelen die jij noemt.

Vanaf dag 1

zozo, dat is sterke tobac.

 

ik hoef niet naar coronavirus-covid-19-( deel-1 ) te verwijzen waar er sprake is van complete onkunde en ontbreken van kennis bij IEDEREEN.

Als er bij de eerste virus varianten geen maatregels waren genomen DAN lag jij wellicht ook al onder de graszoden.

 

Om het voorgaande niet te verwarren met Omikron en de huidige onderzoeken naar geschiktere maatregels moet je niet zulke onzin roepen.

vanaf dag 1 zijn wappies kloothufters die niet geven om het leven van derden PUNT

  • Bedankt 2

keep the streets empty for me

Fever Ray

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsjechische zangeres overleden aan gevolgen corona nadat ze zich opzettelijk liet besmetten.

 

Zangeres Hana Horka is afgelopen zondag op 57-jarige leeftijd aan de gevolgen van corona overleden, nadat ze zich opzettelijk heeft laten besmetten om zo een herstelbewijs te krijgen. Dit laat haar zoon Jan Rek woensdag weten aan de BBC.

Horka overleed twee dagen na de positieve testuitslag. De zangeres - die niet gevaccineerd was - raakte besmet toen haar man en zoon corona hadden. Volgens Rek hadden ze het allebei opgelopen tijdens kerstmis. „Ze had zich een week moeten isoleren, omdat we positief testten, maar ze bleef de hele tijd bij ons.”

 

Op Facebook schreef Hana nog daags voor haar overlijden dat ze herstellende was. „Nu kan ik eindelijk weer naar het theater, de sauna of een concert.” Vlak voor haar overlijden gaf ze nog aan zich beter te voelen, totdat haar rug ineens pijn deed en ze besloot even op bed te gaan liggen. Rek vertelt hierover aan het Britse medium: „In 10 minuten was het ineens voorbij. Ze stikte en overleed.”

 

bron de Telegraaf

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In mijn directe kennissen kring, een zeer goede vriend,  heb ik een tegenstander van vaccineren, hij vertrouwt het vaccin niet.

In plaats daarvan volgde hij tips op van het internet, extra vitaminen etc.

Ik heb vaak genoeg discussies met hem hierover gehad, maar hij bleef bij zijn besluit zich niet te laten vaccineren.

 

Begin januari is hij covid positief getest, hij had een week milde ziekte verschijnselen, maar bleef daarna zich niet goed voelen en had volgens hem last van zijn bronchiën, veel hoesten.

 

Gisteravond vertelde hij, dat het hem toch allemaal behoorlijk tegenviel, en dat hij vrijdag naar zijn huisarts zou gaan.

 

...

 

Ik kreeg net een berichtje, hij is vanochtend naar de huisarts gegaan, omdat hij steeds kortademiger werd.

De dokter heeft een ambulance besteld en hij is nu met spoed onderweg naar het ziekenhuis.

 

Ik heb een slecht gevoel over het verloop en de afloop........

 

Ik maak mij grote zorgen!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag de 3de prik gehad (niks van gemerkt trouwens, maw: ik voelde er niks van); dit was de zg "Booster prik", wat ik alleen zo vervelend vind is dat ik altijd zo'n teringeind moet rijden; voor de eerste twee prikken moest ik helemaal naar een soort Hillbilly County in the middle of nowere in Huizen, vandaag -voor de derde prik dus- moest ik naar Bussum, en jullie raden het al.... Weer in een soort Hillbilly County! Ik bedoel dus midden in een bos.

Waarom kan het niet gewoon via de huisarts?

Zoals het momenteel gaat via de GGD en al die locaties zich in Hillbilly County bevinden waarvoor je een takkeeind moet rijden begrijp ik wel waarom veel mensen zich niet laten vaccineren.

 

Begrijp me niet verkeerd, ik laat me vaccineren zodat ik een bed vrijhoud voor de mensen die het nodig hebben in het ziekenhuis (en als ik toch corona krijg, heb ik er minder last van).

aangepast door D-box
  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt @Psychosammie

Maar zonder mijn navigatie had ik die locaties nooit gevonden.

Het is altijd midden in een bos.

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk ik ook man,

Maar waarom kan het niet via de huisarts? Zou zoveel makkelijker zijn!

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...