Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten

17 uren geleden, boudeman zei:

Prik door huisarts hier geen probleem.

 

ik quote, omdat er huisartsen zijn die ervan af raden, zo ook bij mijn kennis uit Duitsland tijdens haar zwangerschap en aansluitend noodtransport naar Hamburg omdat in Dresden geen bedden meer waren. Ze is gisteren overleden vernam ik nu. De man is inmiddels ook op IC en de drie kinderen zouden zomaar wezen kunnen worden.

 

heel droevig

en als ik een lachende happysat smily onder dit bericht zie dan royeer die gast eens eindelijk

keep the streets empty for me

Fever Ray

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Mijn deelneming!

Tot zover mij bekend is de algemene aanbeveling zwangere vrouwen toch te vaccineren.

 

Wappies hebben geen oog voor het menselijk leed, dat doet pijn bij degenen die een verlies te betreuren hebben.

Maar wanneer ze zelf ziek worden gaan ze ineens wel naar het ziekenhuis.

Ik heb er geen woorden voor.

 

Ik heb persoonlijk het afgelopen jaar ook afscheid moeten nemen van dierbaren, en elke keer doet het weer pijn, wanneer ik lees dat iemand het niet gehaald heeft.

 

 

Weet je wat mij opvalt?

 

Ik ken steeds meer mensen die door covid zijn overleden of langdurig gezondheid schade ervaren.

Die zijn doorgaans, of eigenlijk zonder uitzondering nooit gevaccineerd, om uiteenlopende redenen.

Die niet gevaccineerden maken ongeveer 10% uit van onze maatschappij.

 

Gevaccineerden zijn ongeveer met 90% vertegenwoordigd in onze maatschappij.

Maar ik ken werkelijk niemand die door een vaccinatie ziek geworden is, of is overleden.

 

Dat geeft te denken.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oostenrijk heeft vandaag ingestemd met een verplichte vaccinatie

Quote

De Alpenrepubliek wordt het eerste Europese land met een verplichte coronavaccinatie. Wie weigert, riskeert een inkomensafhankelijke boete van 600 tot 3600 euro. Zwangere vrouwen zijn uitgezonderd van de prikplicht. Dat geldt ook als je een medische reden kunt aantonen. Controles beginnen midden maart.

bron RTL nieuws

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Tonskidutch zei:

en als ik een lachende happysat smily onder dit bericht zie dan royeer die gast eens eindelijk

 

Zo is dat. Iedereen die het niet eens is met jouw mening cancelen!

 

31 minuten geleden, ceesv zei:

Weet je wat mij opvalt?

 

Ik ken steeds meer mensen die door covid zijn overleden of langdurig gezondheid schade ervaren.

 

Weet je wat mij opvalt. Ik ken helemaal niemand met gezondheidsklachten of overleden in mijn familie en vriendenkring.

Zelfs geen besmettingen.

 

Wel mijn buren en een aantal collega's allemaal met kleine kinderen waarvan sommige nu al voor de 3e keer besmet zijn.

 

Dat geeft ook te denken.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, gerrit B zei:

Oostenrijk heeft vandaag ingestemd

 

Nou ingestemd? Het is er doorheen geramd. Met name in de dun bevolkte gebieden stemmen ze hier bepaald niet mee in. Maar goed, prettig dat ze het daar doen. Ik wacht de resultaten met smart af.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is Oostenrijk toch ook een democratie met een gekozen regering door de bevolking en staat er geen dictator bovenaan die dit wel even bepaald voor iedereen.

41 minuten geleden, Psychosammie zei:

Weet je wat mij opvalt. Ik ken helemaal niemand met gezondheidsklachten of overleden in mijn familie en vriendenkring.

Zelfs geen besmettingen.

die ken ik wel

Zus van mij met haar man en kinderen en achter kleinkinderen allemaal besmet.

Besmetting is gekomen van 1 dochter die zich niet wilde laten vaccineren en die heeft de rest ook besmet.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, gerrit B zei:

Besmetting is gekomen van 1 dochter die zich niet wilde laten vaccineren en die heeft de rest ook besmet.

Het besmetten van anderen heeft niets met vaccineren te maken.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 uren geleden, Psychosammie zei:

Weet je wat mij opvalt. Ik ken helemaal niemand met gezondheidsklachten of overleden in mijn familie en vriendenkring.

Zelfs geen besmettingen.

 

Je hebt geen vrienden en kennissen?

 

Ik kan mij daar iets bij voorstellen.🙂

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 uren geleden, Psychosammie zei:

Zo is dat. Iedereen die het niet eens is met jouw mening cancelen!

Dus jij vind een smiley passend bij een overlijdensbericht van een jonge moeder met 3 kinderen, zwanger van de vierde, en die dan het leven verliest doordat een arts haar had afgeraden een corona vaccinatie te nemen?

 

Ik geloof dat je dan een fatsoensgrens overschrijdt.

 

Laat ik maar niet zeggen wat ik daarvan vind.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je overschrijdt hem dan erg ver...

 

Sprak net een dochter in het onderwijs. Een paar positief geteste bovenbouw leerlingen zijn desondanks gewoon naar school gegaan. Gevolg een serie besmettingen en de complete bovenbouw ligt plat.

Wat een idioten.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Mojo zei:

Het besmetten van anderen heeft niets met vaccineren te maken.

Toch wel. Bij niet gevaccineerden moet de afweer tegen het virus langzaam op gang komen bij een besmetting en zullen ze op z'n minst langer het virus verspreiden. Bij gevaccineerden is de afweer meteen al paraat of als de vaccinatie lang geleden was iig snel.

En dat maakt wel degelijk wat uit.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kreeg net bericht dat mijn zwager al met de ambulance naar het ziekenhuis was gebracht.

Ze gingen nog onderzoeken of het een longontsteking was of Covid, maar als iedereen daar in huis al besmet is lijkt me de uitslag al wel duidelijk.

Nu iedereen bij hun in huis besmet is mag er dus de komende 5 dagen niemand van het eigen gezin op bezoek komen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gerrit B zei:

Kreeg net bericht dat mijn zwager al met de ambulance naar het ziekenhuis was gebracht.

Veel sterkte. Hopen dat het allemaal mee mag vallen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meat Loaf (74), zanger Paradise by the Dashboard Light, overleden

 

Quote

Onze harten zijn gebroken om aan te kondigen dat de ongeëvenaarde Meat Loaf vanavond is overleden’, zo valt te lezen in een officiële verklaring op Facebook. ‘We weten hoeveel hij voor zovelen van jullie betekende en we waarderen echt alle liefde en steun terwijl we door deze tijd van verdriet gaan bij het verlies van zo’n inspirerende kunstenaar en mooie man.’ Volgens het doorgaans goed ingevoerde TMZ stierf hij aan de gevolgen van het coronavirus.

 

bron ad

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...