Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 5


ceesv

Aanbevolen berichten

30 minuten geleden, minplus zei:

Dit snap ik niet helemaal, maar ik ruik ergens een negatieve benadering of vergis ik me totaal

Je vergist je 🙂 Ik ben 100% pro- vaccinatie, maar ik ben nu al een keer of 10 tegen het probleem aangelopen dat mijn papierwerk niet werdt geaccepteerd door een lokaal bedrijf. Ze stonden erop dat ik een CDC papiertje had..... De pharmacy (waar de vaccinaties gezet worden) wilde mij geen CDC papiertje geven op basis van mijn Nederlandse / Europese bewijzen, dus de enige optie was nogmaals vaccineren. 

Een papiertje met alleen een boostershot accepteren ze ook niet, er moeten minimaal 2 doses op staan... Dus vandaar.

Het is echter in mijn ogen belachelijk dat een papiertje wat je op een (goedkope) laser printer gemaakt kan worden, wat met de hand wordt ingevult, meer waarde heeft dan een vaccinatie boekje, met daarin de stickers van de vaccins, en de details van de verantwoordelijke medicus. (Ik laat voor het gemak de QR app buiten beschouwing)

Ik had de keuze bij mij in de buurt tussen Pfizer en J&J. Ik heb meer met het Pfizer mRNA vaccin dan het J&J vaccin 🙂 . Als ik Moderna in de buurt had kunnen krijgen had ik misschien die gekozen.

 

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Het ontbreken van ervaring hoe het aan de andere kant van de wereld georganiseerd is maakt het moeilijk je voor te stellen waarom er beslissingen genomen worden.

 

 

Mijn grootste uitdaging was nooit om in India zaken te organiseren, maar om het kantoor personeel in Nederland ervan te overtuigen dat mijn beslissing voor de lokale omstandigheden de enig juiste was.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooral, Big Fellow,  als je als ouwetje vergeten bent wat iemand van de velen 6 dagen eerder heeft gezegd en alleen op het bericht reageert.😳

Gelukkig hebben we dan Ceesv nog om wat dingen te corrigeren. Met dank aan hem.

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

IK heb er een dagtaak aan.😁

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, ceesv said:

Zo, ik heb vanmiddag mijn booster gekregen, de derde inenting is die van Moderna.

Naast bescherming voor de Delta variant door de eerste 2 inentingen, geeft de booster bescherming tegen de omricon variant.

 

Een eventuele besmetting zal daardoor hoogstens milde ziekte verschijnselen opleveren.

 

 

Ik heb een wordvoerder van Biontech horen zeggen dat mogelijk in maart een vaccing gericht op omikron kunnen uitbrengen. Is Moderna nu al op dat punt?

Elke booster geeft natuurlijk een extra bescherming.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Men gaf vanmiddag aan, dat voor mij Moderna de beste keuze was.

Moderna zou voor Omicron de beste bescherming geven, verder geeft men als booster slechts de halve dosis, t.o.v. de andere vaccins.

Dat zou net zo effectief zijn, maar beduidend minder bijwerkingen geven in voorkomende gevallen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na 2x Pfitzer de Moderna gehad en voelde alleen bij het hoog optillen van die arm de vaccinatieplek. Ik ga er vanuit dat als je meer merkt de vaccinatie dringender nodig was. Algemeen principe bij een afweer reactie.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn ervaring is, dat hoe meer je je ontspant, en je arm los laat hangen, des te minder last je hebt van de naald.

Van de eerste 2 vaccinaties heb ik niets gemerkt, van collega's heb ik inderdaad gehoord, dat die bij de booster rillingen en koorts en hoofdpijn ervaren hebben.

Wanneer dat 10 uur na de vaccinatie is, zou dat vannacht moeten optreden, hopelijk wanneer ik slaap.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in de VS gebruiken ze een heel dunne naald, vergeleken bij de GGD Amsterdam 😉 . Ik voelde er helemaal niets van. Alleen een beetje gevoelige plek op mijn arm voor de eerste 48 uur.... Maar pijnlijk is het absoluut niet!

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, minplus said:

Ik ga er vanuit dat als je meer merkt de vaccinatie dringender nodig was. Algemeen principe bij een afweer reactie.

Ik denk dat bij een snelle felle reactie van het imuunsysteem er sprake is van een nog goede mate van getrainedheid. Mogelijke indringer wordt snel herkend en bestreden. Maar ik heb dan wel beta pakket zonder biologie op school gehad  ; )

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Big fellow zei:

Hier in de VS gebruiken ze een heel dunne naald, vergeleken bij de GGD Amsterdam 😉 . Ik voelde er helemaal niets van. Alleen een beetje gevoelige plek op mijn arm voor de eerste 48 uur.... Maar pijnlijk is het absoluut niet!

 

dat ligt ook eraan waar het geprepareerd werd en welke naalden men daarvoor ingekocht had............

prik 1 niets

prik 2 niets

prik 3 direct auwa en drie dagen last

en die derde was een andere naald dat zou ik voor een rechtbank durven beweren en erop zweren

 

951140094_leraarDuits.jpg.ecb21006535067a7450bceed7bddda43.jpg

ik haat naalden

😁

aangepast door Tonskidutch

keep the streets empty for me

Fever Ray

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...