Ga naar inhoud


Ook geschrokken van de WOZ waarde?


gerrit B

Aanbevolen berichten

53 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Wat ik wel heel vreemd vind is dat de automatische incasso in 10 termijnen, die ik heb geregeld om niet meteen blut te raken, nog geen keer is afgeschreven.

Ben maar niet bang ze vergeten je echt niet

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Nou vergeten is beter dan gelijk ook kwijtschelding aanvragen. @mereltje

 

Door de aanvraag voor kwijtschelding te hebben gekozen op mijn BsGW per DIGID kijken ze ook op je bankrekening.

Dat staat ergens in de kleine letterkes op hun website.

 

Ja op dat moment stond er genoeg op de rekening, spaarzaam als je bent gedurende maanden om nieuwe zomerkleding te kunnen gaan kopen.

Nee jammer dat mag je niet hebben opgespaard en moet dus betalen zonder je die nieuwe zomer kleding te kunnen permitteren.

 

 

 

 

 

 

 

 

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Tonskidutch zei:

moet dus betalen zonder je die nieuwe zomer kleding te kunnen permitteren.

Daarmee help je misschien wel "het milieu"....😁

https://www.nu.nl/klimaat/6308672/milieuclub-illegale-ontbossing-en-landroof-in-ketens-van-hm-en-zara.html

 

De leus "Niks doen is geen optie" van de milieubewegingen gaat bij jou dan juist niet op!

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-4-2024 om 18:23, Eduard07 zei:

Daarmee help je misschien wel "het milieu"....😁

 

Dat is niets om over te lachen @Eduard07.

Ik heb twee overhemden en twee lange broeken, meer zat er de afgelopen jaren niet in, op de wandelschoenen na.

 

Ik heb overigens alsnog bezwaar gemaakt en dat is geaccepteerd.

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat het geaccepteerd is! Van harte gegund! Was slechts relativerend bedoeld. Mijn excuses. 

Wilde aangeven dat "elk nadeel zijn  voordeel hep"....maar er is misschien meer goed nieuws op dit front (vind ik althans):

 

   https://nos.nl/artikel/2517904-europarlement-stemt-in-met-verbod-op-verbranden-van-onverkochte-kleding

 

Prijzen ervan omlaag en flink in de aanbieding lijkt me nog milieu-vriendelijker dan recycling!  Of naar een goed doel.

  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de nieuwe generaties kennen het niet eens dat je moeder de sokken stopte met garen in elke kleur, maar zelden passend bij de originele garens.

Afdragen, ken je het nog...?

Je oudste broer had een trui, die kreeg daarna de andere broer en dan was jij aan de beurt... Idem Dito met speelgoed. (Sintnieklaas, ik mag die man niet)

 

Nu hebben we de grootste milieu crisis en kinderen kopen op de pof en meerdere zitten al in de schulden sarnering. Domme ouders of domme kinderen?

Of worden we zo inmens beïnvloed door reclame dat men niet meer kan rekenen.

it doesn't add up at the end of the month

  • Like 2

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
3 uren geleden, Tonskidutch zei:

Of worden we zo inmens beïnvloed door reclame dat men niet meer kan rekenen.

Ik heb de indruk dat rekenen niet meer wordt onderwezen op de lagere school.

 

De jeugd kan niet meer rekenen.

En schrijven.

En geschiedenis.

En aardrijkskunde.

en eh, ?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tonskidutch zei:

Ja de nieuwe generaties kennen het niet eens dat je moeder de sokken stopte met garen in elke kleur, maar zelden passend bij de originele garens.

Afdragen, ken je het nog...?

Je oudste broer had een trui, die kreeg daarna de andere broer en dan was jij aan de beurt... Idem Dito met speelgoed. (Sintnieklaas, ik mag die man niet)

 

Nu hebben we de grootste milieu crisis en kinderen kopen op de pof en meerdere zitten al in de schulden sarnering. Domme ouders of domme kinderen?

Of worden we zo inmens beïnvloed door reclame dat men niet meer kan rekenen.

it doesn't add up at the end of the month

Moraal van het verhaal....... zorg dat er niet te veel geld op de betaalrekening staat

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ceesv zei:

Ik heb de indruk dat rekenen niet meer wordt onderwezen op de lagere school.

 

De jeugd kan niet meer rekenen.

En schrijven.

En geschiedenis.

En aardrijkskunde.

en eh, ?

Men is oiv een stel idioten die zich vernieuwers noemen overgestapt naar nieuwe methodes. Zoals bij het rekenen niet meer de simpele en logische staartdeling maar een schattingsmethode waar kinderen weinig of niets mee kunnen. En tafels instampen is verboden, iets wat een standaard inzicht levert. Ik heb mijn kinderen in de jaren 80/90 onderweg naar school de tafels laten opdreunen en thuis staartdelingen geleerd.

Die hadden geen probleem met wiskunde op de lagere school.

 

Voor andere vakken geldt hetzelfde.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ceesv zei:

Ik heb de indruk dat rekenen niet meer wordt onderwezen op de lagere school.

Er zijn andere prioriteiten nu.

 

1. Zit ik in het goede lichaam?

2. Ben ik a-, bi-, of gewoon seksueel?

3. Hoe help ik zo veel mogelijk vluchtelingen?

4. Moet ik nog wel vlees eten en wat met zuivel?

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Tonskidutch zei:

Ja de nieuwe generaties kennen het niet eens dat je moeder de sokken stopte met garen in elke kleur, maar zelden passend bij de originele garens.

Afdragen, ken je het nog...?

Je oudste broer had een trui, die kreeg daarna de andere broer en dan was jij aan de beurt... Idem Dito met speelgoed. (Sintnieklaas, ik mag die man niet)

Zeker! En zulke grijze wollen sokken heb nog steeds. Met zeer goede herinneringen, want ze waren per saldo warm en sterk.

Verder kreeg ik een afgedankte autoped/step van een ouder nichtje, en juist aan die step heb ik de fijnste herinneringen.

 

Alles wat je had, was oké zolang het maar functioneerde. Verder stond je er niet bij stil. Als iets deed waarvoor het bedoeld was, was het klaar.

Mijn eerste -gekregen- lampenradio: wat een geweldig apparaat.

 

(En gewoon lopend naar school en terug, in weer en wind, ook in de winters van de jaren 60.).    

  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, minplus zei:

Men is oiv een stel idioten die zich vernieuwers noemen overgestapt naar nieuwe methodes. Zoals bij het rekenen niet meer de simpele en logische staartdeling maar een schattingsmethode waar kinderen weinig of niets mee kunnen. En tafels instampen is verboden, iets wat een standaard inzicht levert. Ik heb mijn kinderen in de jaren 80/90 onderweg naar school de tafels laten opdreunen en thuis staartdelingen geleerd.

Die hadden geen probleem met wiskunde op de lagere school.

 

Voor andere vakken geldt hetzelfde.

Nou......?

image.thumb.jpeg.e33d84b531a3938ce514ca1c6c0521ef.jpeg

 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Tonskidutch zei:

Ja de nieuwe generaties kennen het niet eens dat je moeder de sokken stopte met garen in elke kleur, maar zelden passend bij de originele garens.

Afdragen, ken je het nog...?

Je oudste broer had een trui, die kreeg daarna de andere broer en dan was jij aan de beurt... Idem Dito met speelgoed. (Sintnieklaas, ik mag die man niet)

 

Nu hebben we de grootste milieu crisis en kinderen kopen op de pof en meerdere zitten al in de schulden sarnering. Domme ouders of domme kinderen?

Of worden we zo inmens beïnvloed door reclame dat men niet meer kan rekenen.

it doesn't add up at the end of the month

Helemaal mijn ervaringen, incl de fiets van mijn broer met blokken op de trappers.

Afdragen doe ik nog steeds. Kleding met gaten gebruik ik in de tuin en met een vest erover zie je de gaten niet, dus ook naar de winkel of evt als het erg mooie is zelfs op visite. Ik koop wel altijd als ik kleding koop oerdegelijke die 10 a 20 of meer jaren meegaat. 

De kringlopen verdienen aan mij qua kleding niets. Wel aan andere dingen die bv kinderen en kleinkinderen ontgroeid zijn.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, minplus zei:

. Ik koop wel altijd als ik kleding koop oerdegelijke die 10 a 20 of meer jaren meegaat. 

Dat hoef je steeds minder te doen als je de 60 gepasseerd bent. 🤔

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...