Ga naar inhoud


Ook geschrokken van de WOZ waarde?


gerrit B

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Iets zegt mij, dat "ze" geld nodig hebben.

Explosief!

 

En nu weet jij waar ze dat geld gaan halen.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk

 

Alle gemiste inkomsten van de afgelopen 2 jaar gaat de burger terug betalen. Sommige simpele zielen geloven daadwerkelijk dat alle corona testen NOW regelingen etc. "gratis" waren.  Die gaan we nu dubbel en dwars terug betalen links of rechtsom dat zal de overheid echt niet boeien betalen ga je. En niet zo zuinig ook reken daar maar op. Is gewoon schandalig dat ze nu dubbel incasseren op o.a aardgas en elektra. BTW over als voorbeeld 0,21 ct. voor een kWh/uur is wat anders als de huidige tarieven van rond de 0,50 ct voor een kWh/uur. Hier word al enige maanden dubbel geïnd.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

over geld . . .
dit zagen we toch al lang aankomen :

https://www.nporadio1.nl/fragmenten/spraakmakers/1e2e732f-df56-477c-bc78-b18e48508b97/2022-01-31-econoom-edin-mujagic-over-het-inflatiespook

Maar dat het zo snel zou komen dat verbaasd mij toch lichtelijk.

 

Onlangs schreef ik dit over geld,  hetzelfde probleem :

https://www.sat4all.com/forums/topic/308554-bitcoin-de-nieuwe-virtuele-p2p-munteenheid-wie-gebruikt-hem-al/?do=findComment&comment=2664002

 

aangepast door kees321
Link naar reactie
Delen op andere sites

Opvallend is dat andere woningen in de wijk ook wel  duurder zijn geworden maar dan heb je het max over 25% en geen enkele met bijna 50%.

Terwijl aan de andere woningen ook nog eens van alles is verbouwd en uitgebreid terwijl bij ons de laatste 11 jaar niets is verandert.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was vorig jaar 😄

 

De WOZ wordt tegenwoordig automatisch vastgesteld. Dat gaat meestal wel goed als er in jouw omgeving veel identieke huizen zijn.

 

Bij mij werd een aantal jaren geleden mijn huis ineens 100.000 minder waard terwijl de buurt gemiddeld 30.000 omhoog ging. Dat komt omdat mijn huis uniek is. De huizen die ze dan nemen om te vergelijken lijken er dan vaak niet eens op. Soms pakt dat leuk uit.

 

Dus sowieso bezwaar maken.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, gerrit B zei:

Kreeg gisteren de aanslag voor de WOZ binnen. 😲

Hallo zeg......... in 1 jaar tijd de waarde van het huis bijna met 50% gestegen.

Ik hoop toch dat ze ergens een foutje hebben gemaakt.

Dat komt waarschijnlijk door de nieuwe rekenmethode. daar schreef ik in december al over, zie:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb 2 jaar geleden grond bij gekocht van de gemeente, 2300 meter, dus mijn woz is van 180000 naar 290000 gegaan, en bij het aangeven van de inkomsten belasting moest ik de gegevens van de hypotheek hebben, en zag bij de bank dat ik daar de woz ook kon aanpassen/doorgeven.

Dit gedaan, zakte mijn maandlasten met ongeveer 150 euro.

Als de woz weer zo stijgt, ga ik dat weer eens proberen.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

bezwaar aantekenen, kan het alleen maar aanraden!

Dat wordt nog wat met de komende gemeenteraadsverkiezingen hier op 16 maart in Maastricht. Nagenoeg geen verkiezingsprogramma's op de websites van de meeste partijen hier en vrijdag de deadline voor de partijen wie op de lijst gaat staan.

 

 

 

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...