Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten

Hoe kunnen we de Russische bevolking duidelijk maken dat we dit niet pikken:

 

Neem hen "Brood en spelen" af.

 

Het brood word al bedreigd door de economische sancties.  Of dat is althans de bedoeling.

De spelen kunnen we hun afnemen door geen enkele Rus meer toe te laten op sportevenementen.  Alles uitgesloten.  Ook tennissers, turners voetballers etc... etc....

 

Verslagen van sportevenementen verbieden te verkopen aan Rusland helpt niet.  Ze zullen de beelden wel illegaal oppikken van ergens.

 

Maar het IOC en UEFA/FIFA hanteren nog steeds het motto: Sport heeft niets met politiek te maken.

Dit is geen politiek spelletje, maar regelrechte agressie. 

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


De Russische bevolking er toe overhalen naar buitenlandse programma´s te luisteren speciaal opgezet hiervoor aan de landsgrenzen.

Dus vanuit Romania, Bulgarije, Polen, Baltic, Slovakia, etc.

Overdag met kortegolf en langegolf en in de avond en nacht uren, de middengolf.

Vanuit Engeland zou zelfs de 1296 kHz ´s avonds aangezet kunnen worden want die is met gemak dan tot in Moscow te ontvangen.

 

Ik denk dat men nu misschien wel spijt heeft dat al die oude AM zenders zijn uitgezet en naar het oud ijzer zijn gegooid.

En dan eerlijke informatie uitzenden...geen onzinnige propaganda. Iets wat de Russen niet ervaren via de Putin media.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Zweden en Finland zijn geen NATO lid. Ik heb nooit begrepen waarom eigenlijk niet.

 

Volgens wikipedia.

Uit vrees voor buurland Rusland is het land echter tot op heden geen lid van de Navo.

Met andere woorden om geen provocatie uit te lokken met u buur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Het probleem dat Putin heeft is dat hij de NATO een bedreiging vind.

De NATO is echter geen bedreiging. Dat heeft Putin nooit willen begrijpen.

Ik heb begrepen dat o.a. Oekraïners het anders zien.

Poetin snapt heel goed dat de NAVO geen bedreiging is, maar een defensieve organisatie.

Hij wil alleen zelf de vrijheid hebben om ("neutrale landen") aan te vallen. Vandaar zijn bedreiging van Zweden en Finland geen lid te worden van de NAVO.

De Oekraïners zien deze strijd als eentje tussen democratie en dictatuur. Poetin is bang voor democratie. Dat zie je nu ook weer in Rusland zelf. Elk protest wordt de kop ingedrukt, en de media mogen alleen zijn nepnieuws verspreiden.  

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Putin vertoont het gedrag van de bullebak op school.

En de reactie is dezelfde:  Eens een woordje mee hebben, en waarschuwen om het nooit meer te doen.

 

Bullebakken moeten mijn inziens harder aangepakt worden.

Neem hun de toekomst af.  Nergens meer welkom.

 

PS:  Met bommen en schieten los je niets op.  Al zijn de inwoners van Oekraïne het daar nu niet mee eens.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Kabeltje87 zei:

PS:  Met bommen en schieten los je niets op.  Al zijn de inwoners van Oekraïne het daar nu niet mee eens.

Natuurlijk niet! Of vind je dat ze de bezetting maar rustig over zich heen moeten laten komen?

Nederland 1940: amper verzet, en we weten allemaal dat juist het latere ondergrondse verzet onderdeel werd van onze bevrijding.

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Waarschijnlijk niet. Daar speelt geld de hoofdrol.

 

Gisteren in een discussie over Oekraïne beweerde 1 persoon dat het hem wel weer in zijn portemonnee zou treffen al dat gezeik daar. Misschien moeten ze hem dan maar even naar het front sturen, dan snapt ie het daarna wel. ;) Onze problemen zijn allemaal luxe problemen, daar weten ze nu wat het is om geen huis, geen veiligheid, geen eigen land meer te hebben.

  • Like 3
  • Bedankt 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat de Amerikanen terug komen naar Soesterberg, ze kwamen gewoon met hun hele familie; ze hadden het prima naar hun zin hier.

Ik ben gelegerd geweest in Ermelo, daarna in Den Haag en vervolgens in Amersfoort; Dat is vlakbij Soesterberg.

Ik kon prima opschieten met die Amerikanen.

Goede en gezellige mensen.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Michel zei:

Onze problemen zijn allemaal luxe problemen, daar weten ze nu wat het is om geen huis, geen veiligheid, geen eigen land meer te hebben.

Waar zijn al die schreeuwers nu met mijn "mijn lichaam mijn vrijheid"? In Oekraïne, dat is pas je vrijheid verliezen. Ik heb het meermaals aangehaald in discussies, "ga eens een jaar in Rusland wonen, dan ga je weten wat vrijheid is" en het antwoord was steevast " we zijn hier niet in Rusland".  Nu komt het aan onze Europese grenzen wel heel dichtbij.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@D-boxyes :grin:

Baseball met Colonel Dorris van de AFCENT die ons compleet afmatte bij de trainingsoefeningen als hij eens inviel voor de andere Amerikaanse Coach

 

Maar dat waren andere tijden toen hadden we nog een IJzeren gordijn en meerdere trauma's die daarmee verband hadden. Nooit meer oorlog.

  • Like 1

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, NOOIT meer oorlog! 

Maar Ukraine heeft die weelde helaas niet.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...