Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten


Ach, even wat dingen op een rijtje.

China annexeert Tibet. Men blaat wat in het westen. En voert de handel op en verplaatst productie naar China.

China slaat Hongkong dood. Men blaat wat in het westen. En voert de handel op en verplaatst productie naar China.

China vertrapt de Oeigoeren. Men blaat wat in het westen en verplaatst productie naar China.

We zijn nu voor chips en medicijnen en nog veel meer volledig afhankelijk van Xitler.

Poetin valt Georgië binnen. Men blaat wat in het westen en voert de handel op.

Poetin valt Oost Oekraïne binnen. Men blaat wat in het westen en voert de handel op.

Poetin annexeert de Krim. Men blaat wat in het westen en voert de handel op.

Voor energie zijn we nu dus afhankelijk van Poetler.

 

Zo kunnen we nog tig dingen noemen. Ben je dat vergeten?

 

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, minplus zei:

....

Poetin valt Oost Oekraïne binnen. Men blaat wat in het westen en voert de handel op.

....

 

 

Putin heeft HEEL Ukraine aangevallen

En volgens mij is er helemaal geen handel meer.

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Precies en er wordt daar een geweldig en trots volk in de steek gelaten. Ik leef oprecht mee met iedereen in Oekraïne die nu slachtoffer worden van een zieke dictator en moordenaar.

 

  • Like 3

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, moonchild zei:

minplus heeft gelijk, als Europa weigert om Rusland van SWIFT uit te sluiten. Handel is handel en moet doorgaan.....

 

Je moet je vanwege dat SWIFT systeem er eens wat beter in verdiepen. De EU en Amerika gaan daarmee niet over één nacht ijs. 

Het kan ook voor ons nadelige gevolgen hebben. 

Word Rusland uitgesloten van het SWIFT systeem dan zal Rusland zich bij het Chinese betaalsysteem aan gaan sluiten. En we willen die 2 criminele gangster-landen toch niet in elkaars armen drijven?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Drs. IJzerbout zei:

Beste mensen, kijk even naar deze speech van de President van de Oekraïne. 

Wat een speech. Deze man heeft voor mij nu al de Nobel Prijs voor de vrede verdiend. 

Een fantastische president.

Met wat we nu zien ben ik bang dat als hij een Nobel Prijs krijgt, deze postuum uitgereikt gaat worden.

 

7 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Het kan ook voor ons nadelige gevolgen hebben.

 

Als je het nu linksom of rechtsom bekijkt het zal altijd nadelige gevolgen hebben.

Steken de landen de koppen bij elkaar en dragen ze samen de kosten dan raken ze de agressor pas echt met een totale boycot op import en export.

En ja dat gaat pijn doen, maar zo maak je iemand wel duidelijk dat een dergelijke actie niet geaccepteerd wordt.

 

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Drs. IJzerbout said:

 

Het kan ook voor ons nadelige gevolgen hebben. 

Laat ik het zo stellen, een maatregel zonder nadelige gevolgen voor ons heeft weinig waarde. Putin denkt namelijk al heel lang dat wij een stellige softies zijn die toch niet reageren. 

 

Volledige isolatie van Rusland is nodig. Grenzen dicht, betaalverkeer dicht, internet afgesloten. De russische burger moet juist doorkrijgen dat hun land iets heel erg fouts doet.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...