Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten


1 minuut geleden, Tonskidutch zei:

die volgende stappen kunnen pas over decennia genomen worden omdat het lontje onder Putin veel te kort is

Daarom zijn het voorlopig ook woorden (We moeten eerst nog maar zien hoe deze ellende afloopt.), maar ze benadrukken de keuzevrijheid van Oekraïne.

aangepast door Eduard07
  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Eduard07 zei:

Wie kaatst, kan de bal verwachten.

 

Toch is het geen goed idee.   Zulke beslissingen moet je niet ondoordacht in oorlogstijd nemen.  Het kan er juist voor zorgen dat wij verder de oorlog in gezogen gaan worden.  Tevens krijgt Europa dan allerlei extra verplichtingen t.o.v. Oekraïne.  En wat levert het ons op, behalve een blij gevoel voor sommigen?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, John van Dreumel zei:


Ik mag toch hopen dat niet Zelenski zelf daar naartoe gaat. Ik ga er immers ook vanuit dat Poetin daar ook niet in persoon naartoe zal gaan. Dat zullen twee delegaties zijn denk ik.

 

@D-box

Ik was hoger in rang en mij hebben ze destijds in detail niet ingelicht zoals ze jou naar het schijnt wél hebben gedaan. 😚

Wat mij betreft mag je lekker door blijven roken. Diep inhaleren, dan zijn wij mogelijk sneller verschoond van jouw ‘aparte’ informatieverstrekking. Sorry hoor maar dit soort opmerkingen zijn m.i. echt nergens op gebaseerd. Mij hebben ze vermoedelijk vergeten uit te nodigen op het topoverleg waarvan jij mogelijk wel een afschrift van de notulen van hebt ontvangen. 😉


De hele situatie daar is al triest genoeg en ik ben van mening dat wij zonder dit soort bangmakerij kunnen.

Niks notulen,

Was gewoon een animatie slideshow in de filmzaal van de Jan van Schaffelaar kazerne in Ermelo voordat de film "Deliverence" begon; trouwens een kneiter goede film.

Wat Ik hier geschreven heb is gewoon wat ik gezien heb op de animatie slideshow.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Tonskidutch zei:

verplichtingen worden door de EU opgelegd en niet andersom

daarom waren er enkele Britten die eruit stapten voor ze het goed doordacht hadden

 

Andersom zijn er ook genoeg verplichtingen zoals een grote zak met geld voor wederopbouw bijv.   Als het geen grote voordelen zou hebben voor de Oekraïne zouden ze het niet willen. 

 

Trouwens ik lees zojuist dat die Zelenski al vraagt om een direct lidmaatschap...

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Tonskidutch zei:

het recht in eigen handen nemen

 

Wie neemt hier het recht in eigen handen?

Tand om tand, oog om oog.

Er gaan trouwens in De EU steeds meer havens dicht voor Russisiche schepen. Of er wordt over nagedacht.

Ik begin trouwens te geloven dat nu met zoveel overmacht aan en middelen, Putin langzaam moet gaan denken of dat nu wel de bedoeling was.

 

28 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Moord op bestelling en destructie is geen oplossing.

 

Ook hiermee heb ik geen probleem. Ook hier: tand om tand, oog om oog. Poetlul heeft 450 huursoldaten uit Afrika aangetrokken en in de Ukraine losgelaten die nu op zoek zijn naar Zelinskeyj en andere regeringsmensen met de opdracht om ze te vermoorden. Hierop zijn ook hoge sommen als beloning beloofd.

 

TonskyTVdutch...je bent veel te goed. In tijden van oorlog wordt gelijk "afgerekend".

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

@D-box,

je overdrijft

 

Michail Sergejevitsj Gorbatsjov was uiterst betrouwbaar om een omwenteling gestalte te geven van het toneel / podium waar men zich toen in het Oosten en in het Westen op bevond.

Het podium van die nucleaire oorlog zonder winnaars.

 

Bankroet waren ze toen ook al en nu gaan ze het weer worden.

 

 

Impossible

Röyksopp, Alison Goldfrapp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Tonskidutch zei:

@D-box,

je overdrijft

 

Michail Sergejevitsj Gorbatsjov was uiterst betrouwbaar om een omwenteling gestalte te geven van het toneel / podium waar men zich toen in het Oosten en in het Westen op bevond.

Het podium van die nucleaire oorlog zonder winnaars.

 

Bankroet waren ze toen ook al en nu gaan ze het weer worden.

 

 

Ben ik met je eens, wat ik geschreven heb is gewoon wat ik op die animatie slideshow heb gezien.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Drs. IJzerbout zei:

.je bent veel te goed. In tijden van oorlog wordt gelijk "afgerekend".

Dan lullen we hier ook niet verder over wie wat levert en doet, maar dan is er nu een communicatie stop over strategische handelingen en kennis van zaken.

 

 

Impossible

Röyksopp, Alison Goldfrapp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Mojo zei:

Wanneer was dat (welk jaar???)

1979

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan natuurlijk begrijpen dat Google Maps voor de Oekraïne uitgeschakeld is zoals men heden op journaal verkonde.

Dan mag je dat eigenlijk voor andere strategisch relevante informatie ook verwachten. Dat daar niet over geluld wordt.

Het is naast de infiltratie van de hackers in onze systemen ook niet gepast om links door te geven van dergelijke groepen die van beide walletjes snoepen.

Impossible

Röyksopp, Alison Goldfrapp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...