Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden, ceesv zei:

Kijk eens naar de kleuren op het toestel, geel en blauw!

 

Het is geen Russisch toestel maar een toestel uit de Ukrain.

Het is eigendom van Antonov Airlines uit de Ukrain.

 

Ukraine heeft aangegeven dat men een nieuwe gaat bouwen.

 

het toestel op de foto is inderdaad ukrains, maar is dat neergeschoten vliegtuig dat ook ?

trouwens, heb hier nog niks van gehoord.......

1 minuut geleden, PLsat zei:

Wat dat vliegverbod betreft, zolang Zwitserland daaraan niet meedoet, kunnen ze tot daar vliegen (weliswaar met een Zwitserse maatschappij) en daar overstappen op een Europese bestemming. 

en hoe gaan ze in het zwitserse luchtruim geraken ? te voet ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Het toestel is niet neergeschoten, maar stond in een hangar op het vliegveld bij Kiev.

De aanvalstroepen hebben geprobeerd het vliegveld over te nemen en daarbij is de hangar in brand geschoten.

 

afbeelding.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Update: Tot het toestel onderzocht is door technici blijft de status onzeker.

 

afbeelding.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het toestel heeft brandschade en schijnt verloren te zijn. 

Ik snap niet dat ze dit vliegtuig niet op tijd buiten het land hebben kunnen brengen bijvoorbeeld naar Polen. 

aangepast door Drs. IJzerbout
schrijffout
  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm - ik weet niet of Swiss op rusland vliegt. Zonet in het vtm nieuws een reportage van belgen die vastzitten op de luchthaven van Moskou, en men sprak van Turkije of Azerbedjan als uitwijkmogelijkheden. Zwitserland behoorde blijkbaar niet tot de mogelijkheden.

ook opvallend de reportage van Robin Ramaekers aan de grens met Polen : de laatste kilometers kwamen die daar honderden en honderden buitenlandse migranten tegen op weg naar de grens (marokkanen, ethiopiers, afghanen etc....) wat doet vermoeden dat mensensmokkelaars nu massaal vluchtelingen aan het vervoeren zijn naar Ukraine om via de westelijke routes die migranten naar Europa te loodsen !

aangepast door Jean-Claude

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was te verwachten. 

Het is de vraag of Polen ze binnenlaat. 

 

Een collega van mij zit ook vast in Moscow op één van de luchthavens daar. Hij moet naar Barcelona en wil de Mobile World Congress 2022 daar bezoeken. 

Hij komt er niet weg. 

 

Je kunt inderdaad met Swiss van Zürich Kloten naar Moscow Sjeremetjevo vliegen. Ik ben die route al een paar keer gevlogen. 

aangepast door Drs. IJzerbout
aanvulling

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwitserland is altijd neutraal. Lief tegen iedereen of ze nu Hitler of Poetler heten. Levert geld op en lastig om daar wat te beginnen met al die bergen.

In Nederland kun je wat water ergens plempen, niet dat het echt helpt, daar ga je gewoon in een pas zitten en niemand komt er langs.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet precies wat er gaat gebeuren: eerst een bom op Warschau, daarna op Berlijn, vervolgens een bom op Parijs, daarna bommen op Amsterdam, Eindhoven, Antwerpen en Brussel.

 

Hoe Ik dat weet: omdat ik in militaire dienst heb gezeten en daar moet je geografisch nadenken.

Het wordt allemaal een grote ramp.

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou met Brussel beginnen : centrum van de EU en de NATO, daarmee onthoofd je de "slang".

shit......

ik denk dat ik een paar weken nog ga thuiswerken, ze zien me voorlopig niet in Brussel.

  • Haha 1

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...