Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden, Kabeltje87 zei:

Brandbaar spul dat blijft plakken terwijl het brand.

 

Ja, dat is dan lullig voor je als dat over je heen krijgt. Een goede reden om uit de Oekraïne op te rotten. 

 

De Rubbel rolt stukken minder. Nu al 40% in waarde gedaald ten opzichte van de US$ 

De Vladimirs zullen zich afvragen hoe dat komt. 

Gaat de goede kant op.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, Tonskidutch zei:

Ik hoop dat zelinski wel zijn eigen watertje meeneemt naar het overleg in belarus.

hij is immers doelwit nummer 1

Denk jij dat hij persoonlijk die kant op gaat? Lijkt me om meerdere redenen zeer risicovol en af te raden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Ik hoop dat zelinski wel zijn eigen watertje meeneemt naar het overleg in belarus.

hij is immers doelwit nummer 1


Ik mag toch hopen dat niet Zelenski zelf daar naartoe gaat. Ik ga er immers ook vanuit dat Poetin daar ook niet in persoon naartoe zal gaan. Dat zullen twee delegaties zijn denk ik.

 

@D-box

Ik was hoger in rang en mij hebben ze destijds in detail niet ingelicht zoals ze jou naar het schijnt wél hebben gedaan. 😚

Wat mij betreft mag je lekker door blijven roken. Diep inhaleren, dan zijn wij mogelijk sneller verschoond van jouw ‘aparte’ informatieverstrekking. Sorry hoor maar dit soort opmerkingen zijn m.i. echt nergens op gebaseerd. Mij hebben ze vermoedelijk vergeten uit te nodigen op het topoverleg waarvan jij mogelijk wel een afschrift van de notulen van hebt ontvangen. 😉


De hele situatie daar is al triest genoeg en ik ben van mening dat wij zonder dit soort bangmakerij kunnen.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Tonskidutch zei:

Nou men had het erover op het nieuwsbericht, ik weet niet of hij zelf gaat.

 

Bij dit soort "verkennende gesprekken" is het volgens mij sowieso niet de gewoonte dat staatshoofden meteen gaan, en zeker niet in dit geval, want Poetin is er immers ook niet bij.

Verder kan alles digitaal. Volgens mij is Zelinsky sluw genoeg om dat te beseffen en verder heeft hij wel wat anders te doen.

Hij zal trouwens zijn schuilplaats in Kiev ook niet willen verlaten, denk ik.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...