Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten


2 minuten geleden, Mojo zei:

Dan moet het wel kloppen. Is immers maar 43 jaar geleden.

Wat Ik schrijf is gewoon de waarheid, ik zuig niks uit mijn duim; ik ben nu 63, en wat ik schreef is gewoon wat ik gezien heb.

Heb je trouwens die film "Deliverence" gezien?

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat zijn dienstgeheimen.

Die openbaren is strafbaar!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ceesv zei:

Dat zijn dienstgeheimen.

Die openbaren is strafbaar!

Sorry dan @ceesv dat wist ik niet.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de feiten en berichten rollen over elkaar

 

sorry

 

het is ongekend dat de Nederlandse journalistiek allerlei gegevens op de media plaatsen over het wapen transport en meer

dat zijn mensen die hebben dus nooit nagedacht over de >Intelligence< die de oorlog voerende partijen informatie leveren

en dat alles onder een Rutte 4 trutten kabinet

sorry mantelpak trutten kabinet

 

Comptine d'un autre été, l'apres-midi

Yann Tiersen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, D-box zei:

Wat Ik schrijf is gewoon de waarheid, ik zuig niks uit mijn duim; ik ben nu 63, en wat ik schreef is gewoon wat ik gezien heb.

Dat geloof ik ook wel. Het is alleen uit de tijd dat je Poep nog met een lange OE schreef.

In de tussentijd is het het eea veranderd.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Tonskidutch zei:

het is ongekend dat de Nederlandse journalistiek allerlei gegevens op de media plaatsen over het wapen transport en meer

dat zijn mensen die hebben dus nooit nagedacht over de >Intelligence< die de oorlog voerende partijen informatie leveren

en dat alles onder een Rutte 4 trutten kabinet

sorry mantelpak trutten kabinet

Wie zegt dat zij de juiste gegevens hebben? Verkeerde informatie verspreiden is ook een tactiek😜

 

Nou eerst de notulen uitwerken....

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Tonskidutch zei:

 

het is ongekend dat de Nederlandse journalistiek allerlei gegevens op de media plaatsen over het wapen transport en meer

dat zijn mensen die hebben dus nooit nagedacht over de >Intelligence< die de oorlog voerende partijen informatie leveren

 

Dat is de kritiek van Rob de Wijk ook.

'De Russen zullen oprukken, maar in een guerrillastrijd zijn ze niet goed' (msn.com)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, John van Dreumel zei:

 

Dat jij dat na zoveel jaar in detail nog kunt herinneren. ;)

 

Uiteraard, ik was net in militaire dienst en alles maakte indruk op mij.

We kochten blikjes bier in de compagniesbar voor 30 cent per stuk (echte centen dus, de Euro bestond nog helemaal niet) dan gingen we naar de filmzaal, je had metalen afvalbakken, rechts en links in de filmzaal, tijdens de film hoorde je altijd een groot kabaal omdat iedereen probeerde zn lege blikjes in de afvalbakken te gooien.

Totdat de officier van piket binnen kwam, dan was iedereen stil.

Ik weet nog alles van mijn diensttijd.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...