Ga naar inhoud


Waarom de Russische satelliet-posities niet van juiste informatie voorzien?


Sprietje

Aanbevolen berichten

De BBC zendt nu via de korte golf uit naar Rusland. 

Misschien zinvol om met alles mogelijke de mensen daar duidelijk te maken op welke verkwensies ze dat doen. 

 

Beter dan, naar Sprietjes idee, complete satellieten te gaan lopen verschuiven. 

 

Als aanvulling, hier dan de verkwensies:

 

The BBC says its shortwave broadcasts will be available on frequencies of 15735 kHz from 4PM to 6PM and 5875 kHz from 10PM to midnight, Ukraine time. News will be read in English, which the BBC says will be available in Kyiv as well as “parts of Russia.”

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Quote

Misschien zinvol om met alles mogelijke de mensen daar duidelijk te maken op welke verkwensies ze dat doen. 

 

Wees gerust dat onder de Russen heel wat knappe koppen zitten. Vooral de jongeren spreken vloeiend Engels.

Vergeet niet dat de jongeren altijd de start zijn geweest van protesten,demonstraties,verzet, enz... Is de door de eeuwen heen altijd zo geweest , ik herinner me nog de jongerenopstand in de late jaren 60 tegen de oorlog , was wereldwijd en we deden o zo graag eraan mee in hippiekledij.

De voedingsstroom voor dergelijk acties ligt wel bij de intelligente jongeren,universitairen,hoogopgeleiden,enz... en niet bij de plattelandsmensen die jaren oerdom zijn gehouden door het regime.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Crazy Sat zei:

ik herinner me nog de jongerenopstand in de late jaren 60 tegen de oorlog , was wereldwijd en we deden o zo graag eraan mee in hippiekledij.

Er was er ook een in de jaren zeventig (30 oktober 1978) en nog eens in de jaren tachtig https://anderetijden.nl/aflevering/571/De-vredesdemonstratie-van-1981

 

Onze middelbare school lag toen ook een halve dag plat :grin: op 30 oktober 1978 maar gelukkig onderdrukte de schoolleiding het diezelfde dag en mochten we toch het examenjaar 78-79 af maken. Over onderdrukking gesproken. Geef kinderen een stem.

 

 

Perfect Motion - Boys Own Mix

Sunscreem, Terry Farley, Pete Heller

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Geef kinderen een stem.

We zullen die Greta Thunberg een weekje bij jou onderbrengen. Kijken of je er dan nog voor bent🤐

aangepast door Mojo
  • Bedankt 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je het misschien mis, maar ik ondersteun de aanklacht van Greta 100%. Maar om ons milieu zorgen maken en daar alles voor te doen, had ik al sinds m'n examenjaar middelbare school. Ik vond het prachtig dat een rubberbootje van Greenpeace de walvisvaart trachtte te stoppen en het neerknuppelen van jonge zeehond baby's wilde voorkomen. 

Madammen met nen Bondjas

allé dat was off topic

Perfect Motion - Boys Own Mix

Sunscreem, Terry Farley, Pete Heller

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die troel van Greta is ook al zo'n mens die deze wereld niet gaat redden. 

 

Heb net met iemand via Whatsapp ge-chat. Dat gaat nog. 

Een vriend van mij die bij de ORT werkt. 

Een geweldige vriend en een schat van een vrouw heeft ie. 

Ze zeggen dat de mensen in zijn kringen nog informatie via YouTube krijgen. Zolang dat nog werkt. 

 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze morgen , samen met mijn Mongoolse vrouw (als vertaalster), een discussie gevolgd op een commercieel tv station uit Mongolië, over Oekraïne. Was een Oekraïne man die al 20 jaar woont in Mongolië. Hij was verduiveld goed geïnformeerd over de situatie in Oekraïne.  Toen de andere studiogasten, duidelijk, Poetin aanhangers, zich wat tegen hem kantten, praatte hij al hun argumenten onder tafel, want zijn informatie kwam van radio amateurs rechtstreeks van aan het front in Oekraïne en niet via een omweg van het Russisch staatsorgaan, wat men in Mongolië ontvangt. Ook heel wat info had hij van studenten uit Oekraïne , die in een uitwisselingsproject aan de Mongoolse universiteit zaten en rechtstreeks hun nieuws van het thuisfront krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als degenen die wél de juiste informatie hebben ook nog het lef hebben om dit door te brieven, mogelijk komt er dán een groter protest tegen die hufter en zijn leugenachtige ‘kameraden’. Zo’n kameraad kan je prima ontberen.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier "the Buzzer" op de korte golf. Russische zender.

Het klinkt eng. Is echt. Voor de Russen een soort spionage zender. 

Niemand weet precies waarvoor het dient. 

Ik krijg er de koude kriebels van. 

4625 kHz

 

https://de.m.wikipedia.org/wiki/The_Buzzer

 

 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tonskidutch zei:

Dan heb je het misschien mis, maar ik ondersteun de aanklacht van Greta 100%.

 

4 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Die troel van Greta is ook al zo'n mens die deze wereld niet gaat redden. 

Dat kind is gehersenspoeld door de ouders. En daar word misbruik van gemaakt. Een kind zou helemaal niet op die manier bezig zijn met het milieu

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mojo zei:

 

Dat kind is gehersenspoeld door de ouders. En daar word misbruik van gemaakt. Een kind zou helemaal niet op die manier bezig zijn met het milieu

Dat zou kunnen maar ik betwijfel het ten zeerste. En wie maakt er misbruik van?

Ik had op die leeftijd ook heel andere ideeën dan m'n ouders over bv de Vietnam-oorlog ook al kreeg ik de wereld aan info over al die vieze commies via de officiële kanalen. Nam daarnaast kennis van andere bronnen en kreeg een beter inzicht van wat daar gaande was. Kan bij haar ook zo zijn.

En een kind moet wel bezig zijn met het milieu want het gaat over zijn/haar toekomst.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hieronder de link naar de historische zendinstallatie. Ik kreeg een bericht van een Engelse forumvriend dat het signaal op een SDR in Moskou 30 dB over S9 binnenkwam dus alles draait goed!

 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Woofferton_transmitting_station

 

Het doet mij er wel aan denken dat hier alles is gesloopt. Alleen nog militaire toepassing van kortegolf. Ik denk dat Nauen bij Berlijn ook nog in dienst is of kan.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...