Ga naar inhoud


RTL lounge


Henk1201

Aanbevolen berichten

Makes sense… Ook allemaal herhalingen.. Onderliggend detail… Ze dwingen je naar IPTV (áls je die zenders wil bekijken überhaupt)…. Straks ziet de zenderlijst van Canal Digitaal er als volgt uit:

NPO 1 sat

NPO 2 sat

NPO 3 sat

RTL 4 iptv

RtL 5 iptv

….…

 

…..

ÖckoTV iptv

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uren geleden, Mimisiku zei:

Makes sense… Ook allemaal herhalingen.. Onderliggend detail… Ze dwingen je naar IPTV (áls je die zenders wil bekijken überhaupt)…. Straks ziet de zenderlijst van Canal Digitaal er als volgt uit:

NPO 1 sat

NPO 2 sat

NPO 3 sat

RTL 4 iptv

RtL 5 iptv

….…

 

…..

ÖckoTV iptv

 

Tja, maar je moet eens het artikel van Totaal TV lezen. Klopt aan geen kanten. Onder andere zijn de 4 ESPN zenders niet vrij te bekijken op IPTV.

1 minuut geleden, astro iris zei:

 

En VRT ook IPTV?

 

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

TotaalTV m.n. Jarko Kriek heeft nul en generlei journalistieke waarde!

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik kan met mijn tweede kaart (de volgens mij nog steeds geldige officiele oranje kaart van Canal Digitaal) + een Aston Cam de RTL zenders niet meer ontvangen. Voor de andere zenders in mijn pakket zijn er geen problemen. Er staat toch nergens geschreven dat ontvangst alleen met de Canal Digitaal

toestellen wordt gegarandeerd, of heb ik het mis?

 

Met mijn eerste kaart (ook een oranje), die in een VU+ Uno steekt, is er wel ontvangst, maar daar valt het beeld bij de RTL zenders vaak weg. Voor de overige zenders zijn er ook hier geen problemen.

 

RTL interesseert mij persoonlijk alleen maar vanwege het voetbal af en toe.

 

Wat ik ook vreemd vind is het feit dat de mogelijkheid iets op te nemen domweg met één zinnetje wordt geschrapt. Dat betekent toch feitelijk dat ze in gebreke blijven in vergelijking met de situatie tot nu toe. Bovendien: nu schrijven ze nog dat je "natuurlijk" uitzendingen nog wel terug kunt zien, maar misschien is ook dat binnenkort helemaal niet meer zo natuurlijk. Ik heb die mail overigens niet ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt het mis, RTL 4/5/7/8 moet op alle kaarten werken. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur terug, doubledutch zei:

Ik heb die mail overigens niet ontvangen.

Kijk eens in je spamfilter.

Of heb je aangegeven dat je de nieuwsbrief niet wilt ontvangen?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Codx: met "heb ik het mis" bedoelde ik de vraag of een officiele kaart van CD ook met een niet-CD apparaat altijd zou moeten werken of niet! Anders gezegd, ik heb geen CD-ontvanger, maar wel een geldig abonnement: dan moet ik toch gewoon alle zenders van mijn pakket kunnen ontvangen? En het is gewoon een feit dat de RTL zenders op mijn tweede kaart sinds kort NIET meer worden ontvangen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan een reactivatie van je kaart proberen.

De entitlements van je kaart zijn wellicht niet goed weggeschreven.

13 uren geleden, doubledutch zei:

Met mijn eerste kaart (ook een oranje), die in een VU+ Uno steekt, is er wel ontvangst, maar daar valt het beeld bij de RTL zenders vaak weg.

 

Het lijkt er meer op dat je ontvanger of schotel ontvangst een probleem heeft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, doubledutch zei:

Hallo,

Ik kan met mijn tweede kaart (de volgens mij nog steeds geldige officiele oranje kaart van Canal Digitaal) + een Aston Cam de RTL zenders niet meer ontvangen. 

....

Log in op de CDS site, daarop kan je de rechten van de kaarten zien.

 

En dan heb je het over een Aston CI; daarmee heb ik ook gewerkt; ik moest m weleens laten updaten voor een nieuwe versie, dan moest ik naar een satelliet winkel omdat mijn ontvanger dat niet kon.

Die medewerker vertelde mij dat die update alleen via een speciale ontvanger kon worden gedaan (het merk van die ontvanger weet ik niet meer).

 

Probeer anders even een witte ci module van CDS te lenen om alles uit te sluiten.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

P.S. ik gebruikte Aston 1.07 versie 2.26 maar dit is echt vele jaren geleden.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry verkeerde link

aangepast door D-box
Bericht gewist door mijzelf

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, doubledutch zei:

@Codx: met "heb ik het mis" bedoelde ik de vraag of een officiele kaart van CD ook met een niet-CD apparaat altijd zou moeten werken

 

Nogmaals dit moet altijd werken!  Is dat bij jou niet zo is er of iets met je schotel installatie/ontvanger aan de hand of er is iets met het kaartje/abo. 

 

En nog iets, ontvangen doe je met de schotel en je ontvanger, niet met het kaartje. Dwz als jou ontvanger aangeeft dat je geen signaal hebt  op betreffende zenders hoef je ook niet naar het kaartje te kijken als oorzaak. 

 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...