Ga naar inhoud


RTL lounge


Henk1201

Aanbevolen berichten


  • Moderator
13 minuten geleden, John van Dreumel zei:

[cynische modus aan]

Maar uiteraard worden de kosten van het abonnement daarmee ook naar beneden aangepast.

[\cynische modus uit] 🥴

 

 

 

Ik vermoed, dat RTL alle zenders in prijs verhoogd heeft, ook de RTL 4,5 en 6 zenders.

Canaldigitaal betaalt onder de streep hetzelfde zonder de doorgifte van die 3 minst bekeken herhaal zenders.

RTL heeft het niet aangedurfd een alles of niets aanbod neer te leggen, zoals Discovery heeft gedaan.

 

Canaldigitaal zal bij de kassa hetzelfde bedrag kwijt zijn, maar krijgt daarvoor minder zenders.

 

Een verlaging van het abonnement zal daarom niet aan de orde zijn.

Een verhoging van het abonnement zou in deze dure tijd tot veel meer opzeggingen leiden.

 

Ik ben benieuwd hoe lang de kabel providers de huidige prijzen of het aanbod nog zullen handhaven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ceesv zei:

Een verlaging van het abonnement zal daarom niet aan de orde zijn.

Ik ben benieuwd hoe lang de kabel providers de huidige prijzen of het aanbod nog zullen handhaven.


Vandaar ook de cynische modus. 😉 

Overigens denk ik dat met het wegvallen van die drie zenders zeker een onbekend aantal gebruikers aan zal sporen om op te zeggen of om dat in ieder geval te overwegen. Zeker v.w.b. Crime.

 

Dat laatste is koffiedik kijken en afwachten. Als daar op termijn ook Eurosport en Discovery etc. ook verdwijnen dan gaan ook die gebruikers op zoek naar alternatieven. Mogelijk zelfs het illegale circuit in.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daardoor gewoon CDS opgezegd omdat de kabel het wel biedt. Ooit was schotel kijken via betaal TV redelijk exclusief. Zeker in de tijd dat de NL zenders nog niet op de sat zaten. Nu is het gewoon een slap aftreksel van de kabel (en met steeds minder zenders). Dan is de keus makkelijk! Wie het minst biedt gaat er gewoon uit.

Tweede bijkomende feit (persoonlijk) is dat ik met mijn leeftijd al die nu uitgezonden programma's wel tig keer gezien heb en daardoor de kijkinteresse wel verloren heb. Schuim regelmatig de FTA kanalen af of ik iets leuks vind.. Vind ik niks gaat de TV gewoon uit..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
36 minuten geleden, John van Dreumel zei:

Overigens denk ik dat met het wegvallen van die drie zenders zeker een onbekend aantal gebruikers aan zal sporen om op te zeggen of om dat in ieder geval te overwegen. Zeker v.w.b. Crime.

Kijkcijfers crime van gisteren.

Ik denk niet dat veel mensen gaan opzeggen gezien het aantal kijkers.

 

image.png

image.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Mimisiku zei:

Schuim regelmatig de FTA kanalen af of ik iets leuks vind.. Vind ik niks gaat de TV gewoon uit..

 

een en ander ligt ook aan de taalkennis van een ieder!

 

Soms is zo'n programma op RTL zo iets van een andere wereld ( als ik dat al kijk) dat ik liever m'n FTA zenders via de EPG even doorklik en vind er echt genoeg dat zeer de moeite waard is.

Aan Duitse krimi's is er sowieso genoeg op FTA als ook *leuke films, maar ook documentaires en cultuur. Je moet het zonder ondertitels wel kunnen volgen.

*Kaiserschmarndrama bijvoorbeeld op ARD, hetgeen veel meer onderhoud biedt dan welke flikken stad serie ook. kijk maar eens naar de trailers op youtube.

p.s. die * krijg ik net van een Duitse vriend via HiDrive binnen op HD resolutie daar ik ze vergeten was te programmeren via dvb-s2

!

 

 

aangepast door Tonskidutch
p.s.

Release Me - CID Remix

Mark Knight, Armand van Helden CID

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb persoonlijk alle zenders gecancelled :) 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht een beetje OT maar waarom kijken (volgens de kijkcijfers) zoveel mensen naar RTL 4,5,7,8 en SBS6?? Zijn we in NL al zo afgestompt dat we deze pulp inclusief reclame daadwerkelijk willen kijken en leuk vinden??

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Helaas lijkt het daar wel op.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt er beslist veel eenvoudiger aangeboden wat je als kijker moet doen en laten dan meer als vijf brein cellen activeren.

Lekker makkelijk, lekker lui, lekker liggen op je lounge met een paar cocktailsnacks.

 

Denken in je vrije tijd is veel te links man!

Release Me - CID Remix

Mark Knight, Armand van Helden CID

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mimisikuis in belgie ook zo met de vlaamse comerciellen, al heeft VRT wel soms eens een programma dat beter scoort.

maar in Nederland is de NPO ook veel verminderd buiten pakweg 15 jaar geleden, en mensen zien liever zo pulp programma's met wie trouwt er met wie en wie maakt een blinddate met wie op tv, als ze maar alles kunnen zien wat die mensen samen beleven en doen. 

  • Like 1

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...