Ga naar inhoud


Vernieuwde "Mijn Canal Digitaal omgeving"


DigisatBelgium

Aanbevolen berichten

Van donderdag 23 juni 21.00 uur t/m maandag 27 juni 09.00 uur werken we aan een vernieuwde Mijn Canal Digitaal-omgeving. Je kunt dan niet inloggen en je abonnement aanpassen. Denk hierbij aan:

 
 
 

 

Wijzigen of opzeggen van je abonnement

 

Aanpassen van je gegevens

 

Verhuizing doorgeven

 

Nota’s inzien of betalen

 
 
 

Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met onze klantenservice via 088-008 85 55. Van maandag t/m zaterdag tussen 09.00 uur en 21.00 uur zitten we voor je klaar.

Hartelijke groet,

Team Canal Digitaal

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik verwacht dat ze bij de kaart heractiveren de oranje kaarten gaan uitsluiten…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Mimisiku zei:

Ik verwacht dat ze bij de kaart heractiveren de oranje kaarten gaan uitsluiten…


En waarop baseer jij dit nu weer? Immers blijft de combinatie witte module oranje kaart gewoon werken. 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Mimisiku zei:

Ik verwacht dat ze bij de kaart heractiveren de oranje kaarten gaan uitsluiten…

Dat was natuurlijk sarcastisch bedoeld :)

Omruil van M7-CAM701 voor CAM803 misschien?

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het, ze overtreden hiermee de wet.

Je moet op exact dezelfde wijze kunnen opzeggen als aanmelden. Je kunt met één muisklik aanmelden, dus eist de Nederlandse wet dat je ook met één muisklik kunt afmelden.  Maar ze zijn niet de enige provider die onrechtmatig hogere drempels opwerpt bij opzeggen dan bij aanmelden. De mededeling dat je tijdelijk je abonnement niet kunt wijzigen of opzeggen is dan ook ridicuul, dat kon nog nooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
29 minuten geleden, zeeteefje zei:

De mededeling dat je tijdelijk je abonnement niet kunt wijzigen of opzeggen is dan ook ridicuul, dat kon nog nooit.

Alleen via de website, omdat die vernieuwd wordt.

 

Er staat een telefoon nummer bij, waarmee je indien gewenst je abonnement kunt aanpassen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, ceesv zei:

Alleen via de website, omdat die vernieuwd wordt.

 

Er staat een telefoon nummer bij, waarmee je indien gewenst je abonnement kunt aanpassen.

Dat is het juist. Het kon al nooit via de website, je moest altijd al bellen. Het is dus niet 'tijdelijk' niet mogelijk, het heeft nog nooit gekund via de website. Een verbetering zou zijn als het in de toekomst wel kan. Maar dat lijkt me vergeefse hoop. Deze mededeling lijkt me alleen bedoelt voor de toezichthouder, zodat die denkt dat CanalDigitaal zich aan de regels houdt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maandag weet je meer.😉

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Mimisiku zei:

Dat was natuurlijk sarcastisch bedoeld :)

Omruil van M7-CAM701 voor CAM803 misschien?


Zonder smiley lees ik geen sarcasme noch enige andere nuance. Vandaar mijn vraag.

 

Op 20-6-2022 om 22:12, Mimisiku zei:

Ik verwacht dat ze bij de kaart heractiveren de oranje kaarten gaan uitsluiten…

 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de smiley wel ingetypt, maar werd door mijn iPad klaarblijkelijk niet vertaald… Je vraag was dus volledig legitiem….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...