Ga naar inhoud


Vernieuwde "Mijn Canal Digitaal omgeving"


DigisatBelgium

Aanbevolen berichten

Ik heb ook nog een hele oude netbook Samsung N120. Daar heb ik 1GB geheugen ingestopt en de WindhoosXP jaren geleden vervangen voor Ubuntu 18.7 LTS. Daar heb ik de Simplebuild van Gorgone (RIP) en een SVN build op geïnstalleerd. Een nieuwe ToolChain bouwen duurt daarop 8.5 uur!! Is een Intel Atom processortje. Eenmaal klaar duurt een build een paar minuutjes. Enige nadeel is dat ik geen arm64 kan builden op dit 31,5 bit beestje…. DreamBox Mipsel en Arm, OpenPli 8 en VU+ gaat prima daarmee…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 21-6-2022 om 15:18, zeeteefje zei:

Kunnen we voortaan het abonnement wijzigen of opzeggen in de 'mijn canaldigitaal omgeving'? Tot op heden kan dat helemaal niet, je kunt alleen upgraden.

Dan hebben  Nederlanders nog geluk, telefonisch aan lokale tarief .  Wij hier als "buitenlanders" liggen algauw voor 6 minuten bellen aan een som van 12 euro. Gisteren nog meegemaakt na opzeggen van een extra pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
10 minuten geleden, astro iris zei:

Voor 6 minuten bellen aan een som van 12 euro.

Betaal jij 2 Euro per minuut van België naar Nederland?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, astro iris zei:

Dan hebben  Nederlanders nog geluk, telefonisch aan lokale tarief .  Wij hier als "buitenlanders" liggen algauw voor 6 minuten bellen aan een som van 12 euro. Gisteren nog meegemaakt na opzeggen van een extra pakket.

Als je vaker naar buitenland belt met dit soort tarieven, en je hebt smartphone en WiFi verbinding kijk dan eens naar Talk360. Niet gratis, wel goedkoper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6/20/2022 at 10:12 PM, Mimisiku said:

Ik verwacht dat ze bij de kaart heractiveren de oranje kaarten gaan uitsluiten…

los van niet je smiley op de ipad: dit is klinkklare onzin, het gaat om de service 'mijn canaal digitaal, dat heeft toch niets van doen met welke kleur kaart je hebt???
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een van de online services is het zelf initiëren van het heractiveren van je kaart.

 

https://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/smartcard-registreren/heractiveren/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken die club en hun trucs al vanaf 1997… Ze willen van Seca3 af.. Één mogelijkheid is om de (her)activatie van deze kaarten te verwijderen uit ‘Mijn Canal Digitaal’. Zo staan alle inactieve kaarten buitenspel. De Seca3 teller gaat dan behoorlijk naar beneden!

Dus -smiley of niet- is het iets wat zeker tot de mogelijkheid behoort…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maandag weten we meer, maar ik denk niet dat ze op dit moment deze kaarten buiten spel willen zetten.

TV kijken is niet goedkoop, en klanten op kosten jagen betekent netto verlies van klanten en inkomen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, Mimisiku said:

Ik ken die club en hun trucs al vanaf 1997… Ze willen van Seca3 af.. Één mogelijkheid is om de (her)activatie van deze kaarten te verwijderen uit ‘Mijn Canal Digitaal’. Zo staan alle inactieve kaarten buitenspel. De Seca3 teller gaat dan behoorlijk naar beneden!

Dus -smiley of niet- is het iets wat zeker tot de mogelijkheid behoort…

Als ze dat verwijderen dan zijn alle klanten die hun receiver/ ci module een tijdje niet gebruiken de klos, onafhankelijk wat ze gebruiken. Zal dus niet gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Monday wie no moor :)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...