Ga naar inhoud


Formule 1 in 2023


Sprietje

Aanbevolen berichten

Las Vegas is de waanzin ten top.

Als je er trouwens ooit heen wilt om te gokken, ga dan naar een buitenwijk. Kost je 100x minder en is gigantisch veel leuker, hoorde ik van een dochter die er voor haar beroep af en toe komt.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


4 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Voor degenen die Las Vegas kennen, ik vind dit toch wel erg ver gaan. 
Word me daar even de hele bekende strip volledig gesloopt voor dit rennen van een paar dagen. 
Ik hoef er niet meer heen. 
 

https://www.instagram.com/reel/CxReesfxqla/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Ach, Las Vegas is net als Dubai, alleen maar uitersten.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ben je wel eens in Dubai of Las Vegas geweest?

In Las Vegas zelfs getrouwd. En wat betreft Dubai heb ik info van hetgeen jij allemaal verteld hebt en de vele promo's die ik gezien heb.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ehhh......Ik heb andere voorkeuren. 

Waarom mag ik niet een eigen mening hebben en wordt het iedere keer weer getorpedeerd als het jullie niet past?

Dan kun je beter dit topic mijden, je loopt je anders alleen maar op te vreten.

Daarnaast is er een speciaal stikstof topic, wellicht een betere plek.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De situatie in Las Vegas is belachelijk. Ik snap ook niet waarom ze daar zonodig moeten racen. Na Austin en Miami is het overkill lijkt mij.

Een klassiek circuit zoals long beach zou meer logisch geweest zijn voor een eventuele 3e race. 

 

Maar de $1500 per persoon wat mogelijkerwijs in het pand aanwezig mag zijn, denk aan een van de grote hotels daar, maakt het schier onmogelijk om het voor de lokale bedrijven commercieel aantrekkelijk te houden.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat ze veel (ondetafel) geld betalen aan die bazen en het milieu is voor hun bijzaak als je ziet hoeveel banden ze verbruiken.Monopolie business die in huidige tijden eigenlijk onverantwoord is.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...