Ga naar inhoud


Formule 1 in 2023


Sprietje

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Tja, zodra degenen die ons vertellen wat we moeten doen het goede voorbeeld geven zou de acceptatie een stuk eenvoudiger worden.

 

Verhuis circus Europees parlement Brussel - Straatsburg.

Vergaderen in een plaats bespaart het milieu, omdat de uitstoot van CO2 met 19.000 ton per jaar zou afnemen.

 

Het F1 circus stoot voor de verplaatsing ongeveer 256.000 ton CO2 uit, 0,7% daarvan wordt door de racewagens veroorzaakt.

 

Aan de andere kant kunnen we alles wat het leven nog aangenaam maakt afschaffen, maar of het klimaat daardoor verandert is nog nooit bewezen.

 

  • Bedankt 2
  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


14 uren geleden, minplus zei:

Ik hou het erop dat de F1 nog door een beperkt clubje voor veel geld bekeken wordt en dat de rest afhaakt.

 

Dit is de spijker op de kop er haken steeds meer mensen af, maar zolang er op dit moment voor het F1 circus 20 miljard wordt geboden door een stelletje rijke lieden uit het midden oosten 🤑 is dat nog steeds een teken dat het F1 circus blijft bestaan en wel voor een beperkte club. 

Ik heb een abbo op F1 tv pro en dat kost € 65,00/jaar en dat is nog op te brengen wordt dit ook flink duurder zeggen wij ook de live uitzendingen gedag en gaan lekker iets anders doen.😀

Dit seizoen ook al geen Duits en Engels voetbal meer live kunnen kijken door die idioten van Viaspeel (ook zo'n club investeerders) en als ik hier af en toe bij mijn buurman mee kijk zie ik ook heel weinig reclame in de rust van de wedstrijden en alleen hun eigen meuk wordt gepromoot 😭 dit lijkt er toch wel op dat er weinig naar wordt gekeken.........

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, moonchild zei:

Viaplay gaat de prijzen voor aankomend seizoen aanmerkelijk verhogen. 13 a 21 % omhoog., ze zijn dus niet bang om veel kijkers te verliezen ;)

Als je bekijkt wat deze organisatie aan rechten moet afdragen per jaar voor al hun live programma's en dat omzet naar maandbedragen en daar de kosten van de uitzendingen nog bij optelt heb je volgens mij heel wat meer abonnees nodig om kosten neutraal te draaien, dan heb ik het nog niet over winst laat staan winstuitkeringen richting de aandeelhouders van deze club.

Zou de prijsverhoging niet een noodverbandje zijn om nog wat poen binnen te harken, als je de reviews leest is het nu niet bepaald een topdienst om je op te abonneren😵

Om de F1 te bekijken kun je gelukkig uitwijken naar F1pro wat vele malen minder kost😀 en wel prima werkt voor de andere sporten helaas zijn er dan weinig opties.

 

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk een hoop opgeklopte marketing.

Bij het Ziggo Sport Race Café, voorheen Formule 1 Café, daar kijken ze ook Viaplay en F1pro sinds vorig jaar anders wisten ze niet eens waar het over gaat.

Of misschien hebben ze nog een wan share met iemand in Oostenrijk 😁!

 

Hoe maak je een programma over F1 als je geen uitzendrechten hebt? Juist door te kijken bij een ander!

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-1-2023 om 11:23, ceesv zei:

Aan de andere kant kunnen we alles wat het leven nog aangenaam maakt afschaffen, maar of het klimaat daardoor verandert is nog nooit bewezen.

Wellicht dat het thuisklimaat eronder gaat lijden🤔

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wanneer beginnen de races weer?

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-12-2022 om 18:21, Sprietje zei:

Met vpn zijn flink wat officiële sites gewoon te bekijken.

Welke landen en welke zenders?

 

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-2-2023 om 12:39, lucsch zei:

Con, in het eerste inleg staan alle data's voor dit jaar.

De eerste race is op 5 maart.

Ah, die had ik even gemist. Dank.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
4 uren geleden, Sprietje zei:

Viaplay heeft naast de Formule 1-televisierechten voor komend jaar óók de radiorechten binnengehaald.

Lees meer hierover op: https://www.nu.nl/formule-1/6253403/viaplay-haalt-f1-radiorechten-binnen-verbaasde-olav-mol-wijkt-uit-naar-belgie.html

 

Kennelijk is Grand Prix Radio dan alleen nog via de app te beluisteren omdat er op de website (grandprixradio.be) een geoblock komt, maar hoe zit het dan met de uitzendingen via DAB?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...